écht goed gepraat als in elkaars gevoelens besprokenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:58 schreef Ang3l het volgende:
De Rechter was cool. We (Dennis en ik) kwamen Jerre tegen en hebben enorm staan dansen. Don Diablo kwam echt fucking veels te laat (2:30) maar draaide die 1,5u echt heeeeeel lekker. Ik kwam nog iemand tegen van mij hetero-periode (damn, lekkere vent) en heb net met D 3 kwartier echt goed staan praten. Het was een mooie avond.
Jerre, doe D de groeten morgen. Enne,.... ik zie je donderdag!
ik ben het niet helemaal met wonderer eensquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:34 schreef wonderer het volgende:
Ja.
JE BENT NIET DIK SCHATquote:Op zaterdag 12 mei 2007 06:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
NEDERLANDSE DEELNEMER EUROVISIE SONGFESTIVAL 2008 bekend
en het is geworden DICK BOONMAN
met een mix van zigeunermuziek ( in samenwerking met het Roosenberg Trio) die hier in Nuenen wonen
Dj Markey die gaat zorgen voor jumpstyleachtige beat (dankzij de geweldige tip van ThaErik) komt dicht bij klompendans
Hollandser kan het niet, folklore en multicultureel doe daar 2 sexy dansers (bijv Ang3l en D) bij en het wordt dé topact op ESF 2008
Het nummer gaat dan ook topasselijk heten: JUMP
jawel ze sturen mij, ben vandaag platgebeld
zowel door Corry Brokken, als Paul de Leeuw als de Koninigin
Als ze in nood zijn willen ze een dikke nicht om het gat te dichten![]()
1 |
Meiden zijn gewoon tofquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:24 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is dat toch, die fascinatie van sommige homo's met vrouwen...
Ik wil gewoon een leuke gozer wezen. Jongens kunnen ook Girl Power hebben daarvoor hoef je echt geen meid te worden. Ik weet het niet bij mij klikt het gewoon met meiden en ik voel me gewoon op mijn gemak met ze. Bij mannen heb ik faalangst en met meiden maak ik zo een praatje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:41 schreef DennisMoore het volgende:
Zou je zelf ook wel 'Girl Power' willen hebben?
Bij Mediamarkt hebben ze wel goeie aanbiedingen. Een Hd-ready tv voor 599quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:52 schreef Adelante het volgende:
ohjah, best lastig nog om je vakantiegeld uit te geven aan een nieuwe tvlcd/plasma/crt en groot, groter, grootst en welk merk.... ik kijk niet eens veel tv,maar omdat onze huidige geeng roen meer kan weergeven is voetbal toch wat saaier geworden
zo maar eens een rondje electronica winkels doen
Die snap ik niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:54 schreef Adelante het volgende:
Als ik vanaf nu alleen tv/dvd wil kijken, moet ik dat vooral doen ja
verkopers geloof ik sowieso niet, die lullen wel in je straatje en komen als advies met het product wat hen het meeste oplevert. maar winkels zijn handig om alle modellen te checken en dan kijk ik wel op internet of het nog voordeliger kan. moet wel genoeg schelen om 'm online te bestellen, want als er iets mee is ga ik net zo lief na een fysieke winkel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:53 schreef DennisMoore het volgende:
Koop een beamer..
En verder kun je beter reviews online lezen (tweakers ofzo) dan informeren in winkels.
die was op je "koop een beamer", ik gok dat ik 'm niet eens op mag hangen. m'n vriendin is verantwoordelijk voor inrichting en hoewel ik alle geile apparatuur en gadgets mag uitzoeken, moet het design niet te overheersend zijn....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |