quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]![]()
!
Het gaat goed.. we hebben ruzie met de Duitsers op het werk! Hoe is het met jou??
Ik heb gelukkig volgende week vakantie.. even een weekje bijkomen voor we met het bombardement beginnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En ruzie met de Duitsers??Daar is het wel een beetje de verkeerde periode voor toch??
![]()
Wat leuk, een h-e-l-e week vakantie!! Ga je nog wat leuks doen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig volgende week vakantie.. even een weekje bijkomen voor we met het bombardement beginnen! Verkeerde periode?
nee ijsland niet, rusland misschien vanwege de act, maar ik was er niet kapot van.quote:
Omdat je niet kan dansen maybequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef Cairon het volgende:
Dansen is echt zo'n zinloze besteding van zendtijd.
Turkije... en dan doen we net alsof we niet weten waar al die punten vandaan komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:22 schreef creno het volgende:
oekraine zal zaterdag wel winnen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef creno het volgende:
kijk maar en lach
http://www.youtube.com/watch?v=HHR491s3iSw
ja, maar zo zal het nu ook wel met polen zijn, die hebben zich ook flink verspreidtquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
Turkije... en dan doen we net alsof we niet weten waar al die punten vandaan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |