Je maakt het veel simpeler dan dat het is. Alleen mensen die telkens jojo'en hebben het meestal door.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef sammienl het volgende:
[..]
[afbeelding]
hopelijk word je wat wijzer mee
Ik word in januari 2008 oom, dus het pas nog heel pril die zwangerschap.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dus je wordt oom? Wanneer?
Enneh.. ik woog 94.7. Dat is wel degelijk mis.
Ben wel al 6,5 kg kwijt trouwens
Hoezo braken? Heb je een klein mond ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand hier nog tips om braakneigingen te voorkomen?
Ik heb er geen hekel aan, maar die braakreflex he...![]()
Creno!quote:
Nee hoor. Maar als er iets mijn tong raakt te ver naar achteren ga ik kokhalzen. Het slikken heb ik geen enkel probleem meequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef sammienl het volgende:
[..]
Hoezo braken? Heb je een klein mond ofzo![]()
Kan me voerstellen dat je zou kunnen braken bij inslikken hoewel dat niet eens echt vies is, vind ik (inslkken dan en niet braken bedoel ik)
Nooit een vinger in je keel gestoken? Bij sommigen werkt dat reflex ook als je er een pik in stopt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef sammienl het volgende:
[..]
Hoezo braken? Heb je een klein mond ofzo![]()
Kan me voerstellen dat je zou kunnen braken bij inslikken hoewel dat niet eens echt vies is, vind ik (inslkken dan en niet braken bedoel ik)
Ik kreeg een stream link van een tommiequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef creno het volgende:
m'n avatar deed niets meer
maarre zitten jullie ook klaar voor het songfestival ?
ik verwacht dat servië hoog eindigt !quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kreeg een stream link van een tommieDus ja, tot mijn ouders komen, kijk ik
Hoe is het met je! Nog steeds tevreden in je eigen huisje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:01 schreef creno het volgende:
[..]
ik verwacht dat servië hoog eindigt !
ZEEER tevreden, dat blijkt wel uit mijn frequente bezoeken hier hequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe is het met je! Nog steeds tevreden in je eigen huisje?
Wat spook je dan allemaal uit?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:04 schreef creno het volgende:
[..]
ZEEER tevreden, dat blijkt wel uit mijn frequente bezoeken hier he![]()
ik heb bijna geen tijd meer voor FOK en MSN
De was, afwas, stofzuigen, plinten leggen, tuinieren....quote:
op www.songfestival.nl staat een videostreamquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef sammienl het volgende:
@ wonderer heb je de stream link van het festival voor me?
ik ben het hier dus echt niet mee eens he !!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:36 schreef DR34M3R het volgende:Wat zijn jullie lief voor me...
Ik hoef ook echt geen spriet te worden hoor, maar een paar kilootjes moeten er toch wel af.
ik word scheel, ik zit songfestival te kijken en intussen op het songfestivalforum hier mee te posten en te lezen.... druk druk druk dus !quote:
Heeyyy da's chill man!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:27 schreef creno het volgende:
[..]
ik word scheel, ik zit songfestival te kijken en intussen op het songfestivalforum hier mee te posten en te lezen.... druk druk druk dus !
maar verder persoonlijk gaat alles goed
Oh, wat een geil blond koppiequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
Kijken NU, kijken
daar zijn ze
Andorra
Vlarp!!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:27 schreef Vlarp het volgende:
Wax!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Wat is het songfestival een drama. Ik vond tot nu Edsilia en liedje 4 het beste eigenlijk..
*zware stem opzet*quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:34 schreef sammienl het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding. Heeft veels te veel een jochie look
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |