maar die van de tv was niet voor mijn doelgroep blijkbaar want die kan ik mij niet heugen, of de selectieprocedure te strengquote:
Ja, maar wel grappigquote:
Feli Yuriquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Yurithemaster het volgende:
Goeimiddag mensen
Ik ben geslaagd voor mijn stage![]()
![]()
wie heb jij daar voor moeten neuqen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Yurithemaster het volgende:
Goeimiddag mensen
Ik ben geslaagd voor mijn stage![]()
![]()
Wat zijn we gefrustreerd, neem een stuk taart en kom eens tot rustquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie heb jij daar voor moeten neuqen?
al die mensen met voorkeursbehandelingen vandaag
daar heb ik zo'n hekel aan he![]()
gelijke behandeling voor iedereen ook homo's onder elkaar
dat vind ik
ik denk dat ik maar eens een Partij Tegen Onderlinge Ongelijke Behandeling ga beginnen
PTOOB, hmmmm het bekt nog niet lekker he
TMM lijnt, dus die mag niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat zijn we gefrustreerd, neem een stuk taart en kom eens tot rust![]()
Ik vind je nu al aardigquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Danke![]()
Taart voor iedereen
[afbeelding]
Doe ik alquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Lijnenloop maar een extra blokje om ofzo is beter voor je
![]()
Die taart is sowieso erg ranzig, met die plastic-achtige versierselsquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
TMM lijnt, dus die mag niet.
O ik ook trouwens.. Damn. Ik kijk wel, ok?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die taart is sowieso erg ranzig, met die plastic-achtige versierselsDe cake is wel lekker (uberzoet natuurlijk
) maar het glazuur, bleh. Gewoon kijken is prima
ff kijken...quote:
ja dat heb ik ook gemerktquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
![]()
jij zit overigens vol wijsheid hequote:Op donderdag 10 mei 2007 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
![]()
Ik ben heel wijs ja maar kom wel gewoon uit het westenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij zit overigens vol wijsheid he
allerlei wijze uitspraken omgeven je
hoe kom je zo jong al zo wijs?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben heel wijs ja maar kom wel gewoon uit het westen![]()
Zo, jij weet jezelf wel direct populair te maken als nieuwelingquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Danke![]()
Taart voor iedereen
[afbeelding]
niets zo leuk als te mogen shoppen op centjes van de gemeenschapquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou ik ga weer eens een paar ton gemeenschapsgeld spenderen![]()
Heb je ooit aan gedacht dat je ook iets voor elkaar kan krijgen zonder daarvoor iemand te neukenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie heb jij daar voor moeten neuqen?
al die mensen met voorkeursbehandelingen vandaag
daar heb ik zo'n hekel aan he![]()
gelijke behandeling voor iedereen ook homo's onder elkaar
dat vind ik
ik denk dat ik maar eens een Partij Tegen Onderlinge Ongelijke Behandeling ga beginnen
PTOOB, hmmmm het bekt nog niet lekker he
Je bent een voluptueuze vrouw, niks mis mee! Beter dan al die magere grieten van tegenwoordigquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O ik ook trouwens.. Damn. Ik kijk wel, ok?
En als Sam het zegt, is het zo, dus stoppen met wortels knagen, Dreamer!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:33 schreef sammienl het volgende:
[..]
Je bent een voluptueuze vrouw, niks mis mee! Beter dan al die magere grieten van tegenwoordig![]()
Ik zit net ff in je fotoboek te kijken, maar er is niks mis met je hoor. Je gaat niet mijn zusje worden! Die vind constant dat ze te dik is, ook al is ze zo dun als een lat....nou ja, nog eventjes, want er groeit een baby in haar buikquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:36 schreef DR34M3R het volgende:Wat zijn jullie lief voor me...
Ik hoef ook echt geen spriet te worden hoor, maar een paar kilootjes moeten er toch wel af.
Dus je wordt oom? Wanneer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik zit net ff in je fotoboek te kijken, maar er is niks mis met je hoor. Je gaat niet mijn zusje worden! Die vind constant dat ze te dik is, ook al is ze zo dun als een lat....nou ja, nog eventjes, want er groeit een baby in haar buik
Daar heb ik nou noooit last van....quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, helse dag op het werk, en beetje duf doordat ik gisteren iets teveel had gedronken
Maatje 36 najagen is nou eenmaal ongezond. Een volputeuze vrouw met maat 40, kan ook een heel mooi figuurtje hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
En als Sam het zegt, is het zo, dus stoppen met wortels knagen, Dreamer!
Met maat 40 zou ik al een gat in de lucht springenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:06 schreef sammienl het volgende:
[..]
Maatje 36 najagen is nou eenmaal ongezond. Een volputeuze vrouw met maat 40, kan ook een heel mooi figuurtje hebben.
Ik ben ook maar gestopt met het najagen van 70 kilo als streefgewicht. Heb geen zin om zolang honger te lijden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met maat 40 zou ik al een gat in de lucht springenHet zal wel bijjven hangen bij 42 denk ik straks.
Dik zijn is een syptoom en niet oorzaak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
Meer verbranden dan je binnenkrijgt. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Applaus voor deze compleet random opmerking...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:29 schreef sammienl het volgende:
[..]
Dik zijn is een syptoom en niet oorzaak.
Bij dik draait het niet om eten. Het gaat veel dieper dan dat. Ik zou maar eens dr Phil's boek nalezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Applaus voor deze compleet random opmerking...
Oh wacht, je wil natuurlijk zeggen dat we de oorzaak moeten aanpakken en dan vallen we vanzelf af...
Maar ja, dat zei ik ook al. De oorzaak van dik worden is dat je meer calorieen binnen krijgt dan je verbrandt. De oplossing is dus meer verbranden dan je binnen krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |