quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]![]()
!
Het gaat goed.. we hebben ruzie met de Duitsers op het werk! Hoe is het met jou??
Ik heb gelukkig volgende week vakantie.. even een weekje bijkomen voor we met het bombardement beginnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En ruzie met de Duitsers??Daar is het wel een beetje de verkeerde periode voor toch??
![]()
Wat leuk, een h-e-l-e week vakantie!! Ga je nog wat leuks doen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig volgende week vakantie.. even een weekje bijkomen voor we met het bombardement beginnen! Verkeerde periode?
nee ijsland niet, rusland misschien vanwege de act, maar ik was er niet kapot van.quote:
Omdat je niet kan dansen maybequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef Cairon het volgende:
Dansen is echt zo'n zinloze besteding van zendtijd.
Turkije... en dan doen we net alsof we niet weten waar al die punten vandaan komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:22 schreef creno het volgende:
oekraine zal zaterdag wel winnen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef creno het volgende:
kijk maar en lach
http://www.youtube.com/watch?v=HHR491s3iSw
ja, maar zo zal het nu ook wel met polen zijn, die hebben zich ook flink verspreidtquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
Turkije... en dan doen we net alsof we niet weten waar al die punten vandaan komen
Ik vind hem lachen en overigens hij is geen travo. Het is een traditie in voormalige Oostblok landen en vooral in Rusland en Ukraine en vooral op oud en nieuw dat soort taferelen. Meestal wordt op oud en nieuw een musical-sprookje show uitgezonden met bekende artiesten en hij duikt ook soms op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef creno het volgende:
kijk maar en lach
http://www.youtube.com/watch?v=HHR491s3iSw
Hij is geen travoquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:28 schreef creno het volgende:
Die travo uit de Oekraine doet me denken aan Cybersissy
Naar ventje ben je NU!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Cairon het volgende:
oostblokonderonsje
die ondervoedde lijmsnuivers stemmen altijd op elkaar
Godzijdank. Andorra is pasquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
geen andorra dat is mijn grootste teleurstelling
toch nog 5 van de 10 goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:56 schreef creno het volgende:
mijn lijstje van landen die doorgaan:
Bulgarije
Zwitserland
Moldavie
Denemarken
Servië
Noorwegen
Malta
Andora
Slovenie
Letland
ja ik ook, maar niet de 5 belangrijkstequote:
Oh Cairon toch..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Cairon het volgende:
oostblokonderonsje
die ondervoedde lijmsnuivers stemmen altijd op elkaar
ben je ook!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef Ang3l het volgende:
O was er iets van het songfestival?
Ik voel me nu een erg slechte nicht.
Zaterdag was ik ff "hetero" op stap en een vriendin van Sil vroeg ana haar na afloop: "Was die echt homo?!?!". Sil vroeg zich af of ze echt blind wasquote:
Dat hoeft ook helemaal niet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef Waxxer het volgende:
En nu weer die eeuwige discussie of Nederland uberhaupt nog wel mee moet gaan doen...Maar ik heb niet gekeken
het is niet he-le-maal mijn ding
Je hebt wel gekeken.. STRAF!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef Waxxer het volgende:
En nu weer die eeuwige discussie of Nederland uberhaupt nog wel mee moet gaan doen...Maar ik heb niet gekeken
het is niet he-le-maal mijn ding
mijn buurvrouw komt uit Gdanskquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:17 schreef sammienl het volgende:
Bij mij in de buurt woont een lekkere Turk. Hij is volgens mij een van de knapste Turken die ik tot nu toe heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |