En daardoor ben je homo geworden klaag ze aan voor miljoenenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En al die naakte mannen samen. In DOUCHES NOTA BENE!
Kipfilet en gekruidekrieltjes met champignons l:+ moet daar nog iets bij danquote:Op maandag 14 mei 2007 14:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb voor vanavond gekruidde krieltjes, champignons en kipfilet. Wat kan ik daar eens voor lekkers van maken zonder de halve AH op te kopen?
gewoon een kant en klare salade erbij etenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kipfilet en gekruidekrieltjes met champignons l:+ moet daar nog iets bij dan![]()
Die champignon roomsaus koop ik wel gewoonquote:Op maandag 14 mei 2007 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon een kant en klare salade erbij eten
en champignons los bakken, en dan het bakvocht apart houden en gebruiken om een roux te maken. zodat je champignon roomsaus kan maken![]()
Jammer.. hij's al dicht..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:16 schreef Stroekie het volgende:
zo en de schooljeugd heeft blijkbaar weer vakantie
homo namen
dit topic is niet dichtquote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jammer.. hij's al dicht..
Ik had ook nog een paar mooie aanvulling gehad anders
Nou dat heb je het redelijk gemakkeliijk, dan kan je toch al je culinaire talent toch wel in zelf gemaakte saus stoppen. Want ik ga er vanuit dat melk, bloem en boter en een houten lepel wel aanwezig zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 14:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die champignon roomsaus koop ik wel gewoon.
Ik zat ook al aan salade te denken, met wat dressing er over en een champignon roomsaus voor over de kip en aardappeltjes..
En dan als nagerecht: pannenkoek met ijsen slagroom
We hebben nog pannenkoeken over van gisteren
Ja, maar de koks kwaliteiten niet..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat heb je het redelijk gemakkeliijk, dan kan je toch al je culinaire talent toch wel in zelf gemaakte saus stoppen. Want ik ga er vanuit dat melk, bloem en boter en een houten lepel wel aanwezig zijn
tuurlijk wel, niet van dat bange, gewoon het experiment aangaanquote:
Ja, dat is waar.. maar euhm, nee.. ik ben van het gemakkelijke spulquote:Op maandag 14 mei 2007 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, niet van dat bange, gewoon het experiment aangaan
mislukt het dan kan je nog altijd dat instant poeder van Unilever gebruiken![]()
is dit niet net als met beleggenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef Sunjammer het volgende:
Ik vind je anders vrij moeilijk.
Makkelijk doen betekent niet dat je makkelijk bentquote:Op maandag 14 mei 2007 14:49 schreef Sunjammer het volgende:
Ik vind je anders vrij moeilijk.
En dan ga je hier klagen dat je een schop onder je kont hebt gekregen? Zou je niet beter uitzoeken wat je wilt, zodat je gericht 10x kunt solliciteren en niet voor niets een zere kont hebt?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Andyvie het volgende:
Hoe ga ik dit doen.....roep ik bij het CWI: "ik heb een schop onder mijn kont nodig om werk te gaan zoeken".
Medewerker bij het CWI: "hier heb je een stok achter de deur: we hebben over 2 weken een nieuwe afspraak en dan wil ik dat je 10 keer gesolliciteerd hebt"
10 sollicitaties! in 2 weken! dat is toch belachelijk veel! Ik weet niet eens wat ik wil!![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Andyvie het volgende:
- ik heb een schop onder mijn kont nodig
- hier heb je een stok achter de deur
Dat is wel een schop ja..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Andyvie het volgende:
Hoe ga ik dit doen.....roep ik bij het CWI: "ik heb een schop onder mijn kont nodig om werk te gaan zoeken".
Medewerker bij het CWI: "hier heb je een stok achter de deur: we hebben over 2 weken een nieuwe afspraak en dan wil ik dat je 10 keer gesolliciteerd hebt"
10 sollicitaties! in 2 weken! dat is toch belachelijk veel! Ik weet niet eens wat ik wil!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |