Que?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
zou dit in het Nederlands nou ook werken?
vooral lezen onder what is the aristocrats
DennisMoore, jij weet veel over humor, wat is jou mening hierover?
Hij is veilig & droog teruggekeerd, het is al weer gestopt met regenen. Kennelijk was de bui psies toen hij in de AH was.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:04 schreef Waxxer het volgende:
Ja zo van dat moet je dan allemaal weer gaan wassen en drogen en toestanden?
Een dag als deze is een soort van nachtmerrie... Het is enorm zonnig en dan hoppaaa regen, en dan is de zon er weer helemaal... Kortom: het gras droogt niet en dus kan ik over een paar dagen weeeeeeeerrrrr lopen klooien omdat ik niet heb kunnen maaien (nat gras) en het dus weer maatje graanveld wordt.
Waarom online bestellen als je een ah-tje op 2 minuten afstand hebt?quote:Dat jij, G_E, de boodschappen trouwens niet online bestelt in deze situaties??![]()
En hoe komt het zo??
Heb je e.e.a. iets te lang laten tochten?
Qua ander topic?
![]()
en nu incl linksquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Hij is veilig & droog teruggekeerd, het is al weer gestopt met regenen. Kennelijk was de bui psies toen hij in de AH was..
[..]
Waarom online bestellen als je een ah-tje op 2 minuten afstand hebt?.
jammer he dat jij al een GL hebt, ik zoek er ook een en nu wetende dat je stijl én geldquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Toen het nog net mooi weer was, twee minuten geleden, is mijn Grote Liefde naar de Albert Heijn vertrokken ik ben ziek zielig verkouden en blijf dus lekker binnen en nu begint het opeens heel hard te regenen.Zou-ie nou helemaal doorweekt thuiskomen?
.
Ik heb iets met doorweekte spijkerbroeken enzo..
in Amerika is het DE klassieke grap dieiedere komiek wel eens een keer verteld MOET hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lijkt me niets. Maar dat zal een kwestie van persoonlijke smaak zijn.
Nou ja... Het is 300 meter, dus misschien is het 3 minuten lopen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]Gelukkig maar, anders kwam hij natuurlijk weer zo: "Zut! Zut! Zut! Zut!
" thuis..!
En is het maar twee minuten??Door jouw uitleg dacht ik meteen aan enoooorme afstanden, over zandpaden en alles, net als heel vroeger.
En dan met klompjes aan en een knapzak mee...
Met broodjes die jij dan speciaal gesmeerd hebt...
Waarom denk je nou opeens dat ik geld heb?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer he dat jij al een GL hebt, ik zoek er ook een en nu wetende dat je stijl én geldhebt dacht ik, zal ik toch maar eens een CV-tje sturen dan?
![]()
heel erg niet je typequote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waarom denk je nou opeens dat ik geld heb?.
En je bent niet mijn type, héél erg niet mijn type. Dat geeft verder niets, maar het is wel zo..
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
heel erg niet je type![]()
te dramatisch
te dik
te verwijfd
te dom
of juist niet genoeg, daar kan ik aan werken
Geld uitgeven is niet hetzelfde als geld hebben.quote:omdat je de dure maatblues kan zingen dacht ik dat je geld had![]()
En via iDEAL gaat ook niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:20 schreef Andyvie het volgende:
Gloeiende, gloeiende...wil ik mijn moeder een kaartje geven voor het concert van Paul de Leeuw (ze denkt zelf dat ze zelf moet betalen), ben ik mijn creditcard vergeten en kan ik dus geen kaartjes reserveren. Dacht ik nog slim te zijn om mijn creditcardnummer even bij play.com op te zoeken staan er alleen xxxx xxxx xxxx en dan 4 cijfers...Hopelijk zijn er morgenavond nog kaartjes
http://www.onlineticketshop.nl/quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Achteraf betalen doet TicketMaster niet aan..
Da's zo'n heel fijn vuil ticketbureau die kaarten opkoopt en meer voor vraagtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
http://www.onlineticketshop.nl/
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's zo'n heel fijn vuil ticketbureau die kaarten opkoopt en meer voor vraagt
Oja, dat moet ook nog.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:27 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Daar kun je ook een mooi pak van kopen..
Ik bestel kabels meestal bij www.panda.nl.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand waar ik voor een redelijke prijs een VGA naar HDMI kabel kan halen voor m'n nieuwe tijdelijke tv?
Bestaat niet. Je kunt analoog niet in 1x terug brengen naar digitaal.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand waar ik voor een redelijke prijs een VGA naar HDMI kabel kan halen voor m'n nieuwe tijdelijke tv?
Bidden dat er op die TV ook een D-SUB aansluiting zit? (zo'n 15 polige VGA aansluiting). En anders euhm.. nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb gewoon een VGA uitgang voor m'n beeldscherm. Hoe de neuk doe ik dat, oh tech-Vlarpske?
Wat voor ingangen zitten er op die tv?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb gewoon een VGA uitgang voor m'n beeldscherm. Hoe de neuk doe ik dat, oh tech-Vlarpske?
2 scart, 2 HDMI en 1 RGB volgens mij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat voor ingangen zitten er op die tv?
Er zijn wel VGA naar RGB kabels.. die kun je wel gebruikenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2 scart, 2 HDMI en 1 RGB volgens mij.
touchbin van brabantia, 30 jaar garantie, supersysteemquote:
En wat voor TV's bleven er over?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
touchbin van brabantia, 30 jaar garantie, supersysteem
ohjah en ik heb de keuze voor een nieuwe tv weten terug te brengen tot twee, daar ga ik nog maar eens een nachtje over slapen
Mja, 'k zou niet weten waarom je je afvalemmer zou willen aanraken, pedaal lijkt me makkelijker.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:45 schreef Adelante het volgende:
touchbin van brabantia, 30 jaar garantie, supersysteem
http://www.mcsnet.nl/nl/dept_83.htmlquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:45 schreef Vlarp het volgende:
Er zijn wel VGA naar RGB kabels.. die kun je wel gebruiken
Toshiba 37CX3030, fullhd lcd tvquote:
ach, meestal heb je wel een handje vrij en een pedaal gaat nooit soepel omhoog, inene kleng, of ik kon me niet beheersenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, 'k zou niet weten waarom je je afvalemmer zou willen aanraken, pedaal lijkt me makkelijker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |