quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's zo'n heel fijn vuil ticketbureau die kaarten opkoopt en meer voor vraagt
Oja, dat moet ook nog.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:27 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Daar kun je ook een mooi pak van kopen..
Ik bestel kabels meestal bij www.panda.nl.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand waar ik voor een redelijke prijs een VGA naar HDMI kabel kan halen voor m'n nieuwe tijdelijke tv?
Bestaat niet. Je kunt analoog niet in 1x terug brengen naar digitaal.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand waar ik voor een redelijke prijs een VGA naar HDMI kabel kan halen voor m'n nieuwe tijdelijke tv?
Bidden dat er op die TV ook een D-SUB aansluiting zit? (zo'n 15 polige VGA aansluiting). En anders euhm.. nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb gewoon een VGA uitgang voor m'n beeldscherm. Hoe de neuk doe ik dat, oh tech-Vlarpske?
Wat voor ingangen zitten er op die tv?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb gewoon een VGA uitgang voor m'n beeldscherm. Hoe de neuk doe ik dat, oh tech-Vlarpske?
2 scart, 2 HDMI en 1 RGB volgens mij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat voor ingangen zitten er op die tv?
Er zijn wel VGA naar RGB kabels.. die kun je wel gebruikenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2 scart, 2 HDMI en 1 RGB volgens mij.
touchbin van brabantia, 30 jaar garantie, supersysteemquote:
En wat voor TV's bleven er over?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
touchbin van brabantia, 30 jaar garantie, supersysteem
ohjah en ik heb de keuze voor een nieuwe tv weten terug te brengen tot twee, daar ga ik nog maar eens een nachtje over slapen
Mja, 'k zou niet weten waarom je je afvalemmer zou willen aanraken, pedaal lijkt me makkelijker.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:45 schreef Adelante het volgende:
touchbin van brabantia, 30 jaar garantie, supersysteem
http://www.mcsnet.nl/nl/dept_83.htmlquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:45 schreef Vlarp het volgende:
Er zijn wel VGA naar RGB kabels.. die kun je wel gebruiken
Toshiba 37CX3030, fullhd lcd tvquote:
ach, meestal heb je wel een handje vrij en een pedaal gaat nooit soepel omhoog, inene kleng, of ik kon me niet beheersenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, 'k zou niet weten waarom je je afvalemmer zou willen aanraken, pedaal lijkt me makkelijker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |