popipollquote:Op zondag 13 mei 2007 00:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De PoPo![]()
Als je je door dit programma laat overhalen om te participeren in iets dat een PoPo heet, ben je al reddeloos verloren
ik heb helaas geen streams nu. maarre, hoe kan Huub nu beschonken zijn? er was toch een drank limiet ingesteld?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:25 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat Huub in zijn beschonken toestand Brian een knal verkoopt....Huub.
Dat varieert per dag op het moment bij scan.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:34 schreef Rudieh het volgende:
ongelofelijk dat scanman nu pas helemaal om is, betreffende Huub
een maand geleden was ie nog verliefd op Huub
Neuh, drank. . .quote:Op zondag 13 mei 2007 00:35 schreef Mani89 het volgende:
Is er iets met Huub gebeurd buiten de kooi ofzo? hij doet zo vreemd
Hoezo? Kun je dat aan iets zien of merken?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:14 schreef Marrije het volgende:
Niet om het 1 of ander, heeft Huub aan de coke gezeten?
Jij wel?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:37 schreef Mokum020 het volgende:
Code 45 47 38......Eric snapt hem niet..........![]()
Popoll scores.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:37 schreef Kinga het volgende:
45 47 38 ??
Hmmmm..tis maar net wat je wilt zien en hoe het van achter wordt geregisseerd..en idd...dat hebben ze goed gespeeld dan....quote:Op zondag 13 mei 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn ware aard komt gewoon naar boven.
popipol....quote:Op zondag 13 mei 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
45 47 ... ?
Huub maakt het zichzelf moeilijk. Hartelijk dank Mevr.D. Flensquote:Op zondag 13 mei 2007 00:34 schreef Liess het volgende:
Huub heeft t moeilijk.....
Op feestjes wordt dat een beetje door de vingers gezien (staat in het blanco regelboek) en jou hoop is een beetje de grond in geboord door de lesbische act van Amanda en Lieke.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:36 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
ik heb helaas geen streams nu. maarre, hoe kan Huub nu beschonken zijn? er was toch een drank limiet ingesteld?
Ik hoop ook dat huubke de fout in gaat door een grote pats boem show te gaan beginnen met brain.![]()
Lieke met Amanda?? Als zijnde beide echt bisexueel of als leuk grapje??quote:Op zondag 13 mei 2007 00:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
De aanleiding was dat Huub ervan baalde dat Lieke met Amanda heeft gezoend. Brian zat Huub wat te jennen dus werd Huub boos op Brian. Maar dit is wel de hele korte versie.
Ja best wel hoor dan weet je dat voor de volgende keerquote:Op zondag 13 mei 2007 00:37 schreef farceman het volgende:
[..]
Hoezo? Kun je dat aan iets zien of merken?
grote ogen, zwaar opgefokt. . . maar volgens anderen zou hij dan scherper zijn geweest. . .quote:Op zondag 13 mei 2007 00:37 schreef farceman het volgende:
[..]
Hoezo? Kun je dat aan iets zien of merken?
Hoeveel kost zoiets?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:38 schreef Suikeroom het volgende:
net ff nog 250 keer Jaap naar 1010 gesmst.. Huub moet dalen in de poll, walgelijk ventje![]()
Met ingebouwde dildo gevormd naar Brians penis?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:39 schreef Polonium-120 het volgende:
flensje zit weer te soppen op haar 'regie' krukje...
Mja, maar volgens mij voelt ie zich ook n iet meer zo lekker.... die ogen net.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub maakt het zichzelf moeilijk. Hartelijk dank Mevr.D. Flens![]()
Vind ik ook ,heeft niets met Lieke te maken maar met Huub zelf.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daar heb jij echt geld voor over?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:38 schreef Suikeroom het volgende:
net ff nog 250 keer Jaap naar 1010 gesmst.. Huub moet dalen in de poll, walgelijk ventje![]()
De hypocrisie van Lieke doet er niet toe?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:39 schreef kybe het volgende:
[..]
Vind ik ook ,heeft niets met Lieke te maken maar met Huub zelf.
Dat hoop ik ook nog steeds voor Brian........maar ja....die valt nu in het niet bij Huub.........die is zoooo foutttttttttttttttttttttttt vanavond......Brian niet..daar denken we voor het gemak maar even niet meer aan die gaat veel vaker de fout in maar dat gaan we ff wegvlakken nu.....toch..quote:
ik 300x voor Huub naar 1010 gesmst.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:38 schreef Suikeroom het volgende:
Daar moeten praatgroepen voor zijn, ik zou maar eens hulp zoeken als ik jou wasquote:Op zondag 13 mei 2007 00:38 schreef Suikeroom het volgende:
Hij zichzelf niet gelukkig in zijn roze outfit..quote:Op zondag 13 mei 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
Eric: Je zet jezelf voor lul.
De ene keer zei Lieke dat het niks voorstelde en dat het voor de lol was. De andere keer zei ze als Huub zei dat hij op jongens en meisjes valt dat zij dat ook doet. . .quote:Op zondag 13 mei 2007 00:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Lieke met Amanda?? Als zijnde beide echt bisexueel of als leuk grapje??
Ik nietquote:Op zondag 13 mei 2007 00:40 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook nog steeds voor Brian........maar ja....die valt nu in het niet bij Huub.........die is zoooo foutttttttttttttttttttttttt vanavond......Brian niet..daar denken we voor het gemak maar even niet meer aan die gaat veel vaker de fout in maar dat gaan we ff wegvlakken nu.....toch...
Ik ben het zooooo met je eens.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:39 schreef Polonium-120 het volgende:
flensje zit weer te soppen op haar 'regie' krukje...
Ze willen het graag brengen als grapje, maar ik denk dat het dat zeker niet was.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Lieke met Amanda?? Als zijnde beide echt bisexueel of als leuk grapje??
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
bespaar mij de details...quote:Op zondag 13 mei 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Met ingebouwde dildo gevormd naar Brians penis?
Ha. Maar hij doet in elk geval zijn best zijn vriend te helpen.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij zichzelf niet gelukkig in zijn roze outfit..![]()
En daar trap ik dus niet meer in, hij geneert zich nu en laat nu aan de streamers nu in de veronderstelling dat het een zogenaamde opdracht, ik geloof het niet dit maal.hij is gewoon een jalours walgelijk venyje die geen bal beter is als het om respect naar vrouwen heeft als Brainquote:Op zondag 13 mei 2007 00:37 schreef mootie het volgende:
Het lijkt er dus op dat Huub met een opdracht bezig is....... Eric wil het weer eens niet snappen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:39 schreef kybe het volgende:
[..]
Vind ik ook ,heeft niets met Lieke te maken maar met Huub zelf.
Ik heb Huub niet zien slaan of spugen. De mensen die nu Brian plotseling wel aardig vinden vertonen in feite hetzelfde type gedrag als Amanda.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:40 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook nog steeds voor Brian........maar ja....die valt nu in het niet bij Huub.........die is zoooo foutttttttttttttttttttttttt vanavond......Brian niet..daar denken we voor het gemak maar even niet meer aan die gaat veel vaker de fout in maar dat gaan we ff wegvlakken nu.....toch...
ik vond dat ie t nog lang volhield tegen die poot hehe hoor jaapio pak die gozer inquote:Op zondag 13 mei 2007 00:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Fok jou Fok jou Fok jou , lekker origineel joh Huub! Je raakt je back - up echt kwijt hoor slimmerik
Nee,Huub deed al vaker dingen zodat ik aan hem begon te twijfelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
[..]
De hypocrisie van Lieke doet er niet toe?
WATquote:Op zondag 13 mei 2007 00:43 schreef mootie het volgende:
Natasia blijft dus gewoon zitten na 1 jaar........ voor Brian........
huub staat bij mij nog steeds op nummero unno, maar hij heeft vandaag wel zwakke momenten getoond...quote:Op zondag 13 mei 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Je bent hier onderhand een roepende in de woestijn hoor![]()
Das toch geen nieuws dat gelieg van Natasquote:Op zondag 13 mei 2007 00:43 schreef mootie het volgende:
bedankt voor de infoquote:Op zondag 13 mei 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op feestjes wordt dat een beetje door de vingers gezien (staat in het blanco regelboek) en jou hoop is een beetje de grond in geboord door de lesbische act van Amanda en Lieke.
Gewoon gescript, zoals alles, Scan!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze willen het graag brengen als grapje, maar ik denk dat het dat zeker niet was.
Ja, dat wel. Huub heeft het alleen niet zo door.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha. Maar hij doet in elk geval zijn best zijn vriend te helpen.
En dat weet je nu pas? Mevr. D.Flens is weer goed bezig vanavond..quote:Op zondag 13 mei 2007 00:43 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:43 schreef Tissik het volgende:
Ik denk, dat Huub probeert aan te geven, dat Lieke hem onderuit probeert te halen (wellicht in opdracht van een mevrouw pannenkoek), en dat kan hij niet uitspreken voor de cam. Maar Huub heeft in het verleden al aangegeven, dat het helemaal niet de bedoeling was van de redactie, dat Huub ooit populair zou worden. Dat er nu van alles gebeurt, om hem te laten dalen in populariteit, is niet geheel toevallig.
is dat een verrassing dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:43 schreef mootie het volgende:
En daarom word ik er zo pissig van dat iedereen ineens tegen Huub is.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:43 schreef Tissik het volgende:
Ik denk, dat Huub probeert aan te geven, dat Lieke hem onderuit probeert te halen (wellicht in opdracht van een mevrouw pannenkoek), en dat kan hij niet uitspreken voor de cam. Maar Huub heeft in het verleden al aangegeven, dat het helemaal niet de bedoeling was van de redactie, dat Huub ooit populair zou worden. Dat er nu van alles gebeurt, om hem te laten dalen in populariteit, is niet geheel toevallig.
Blijf ook in de Huub mood hoor...alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik eigenlijk het hele zooitje DGK een beetje zat ben...quote:
Zwak argument., dat is kul het is Huub eigen verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:43 schreef Tissik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |