quote:Op zondag 13 mei 2007 00:14 schreef nueffeniet het volgende:
lekker als je wijf zegt dat je je eigen glazen ingooit die vraagt om een paar klappen
Dat had Brain toch gezegd tegen Natasia?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:12 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat hij voor beide kutwijven niks voelt. Ik ben bang dat Peet gelijk gaat krijgen dat Huub eruit moet.![]()
Nope, dan zou hij zijn zaak namelijk wat slimmer verdedigen.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:14 schreef Marrije het volgende:
Niet om het 1 of ander, heeft Huub aan de coke gezeten?
Op zich is daar nog wat voor te zeggen maar dan moet ie het anderen niet verbieden.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:15 schreef Carlaa het volgende:
Tsjonge jonge.... erg hoor.. de grote "hoerenpreek" weer.....
Wat een zielig figuur nu die Huub!
Nou dat treft dan, Huub is toch zo dol op hoeren? Kannie beter!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:15 schreef FuTilE het volgende:
"Teringhoer-van-een-fokking-kankeramanda"
Mooie weer
Ik heb ook geen streams maar teruglezend: Aman en Lieke hebben heea bewerkstelligd onder de dekens en Huub is not amused...quote:Op zondag 13 mei 2007 00:12 schreef solara4 het volgende:
ik kom net binnen, maar er is weer vanalles aan de hand en heb geen streams en geluid wat gebeurt er
en daarna de grot in worden gesleept aan haar haren???quote:Op zondag 13 mei 2007 00:14 schreef nueffeniet het volgende:
lekker als je wijf zegt dat je je eigen glazen ingooit die vraagt om een paar klappen
Neuh. Dan zou ie veel scherper reageren.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:14 schreef Marrije het volgende:
Niet om het 1 of ander, heeft Huub aan de coke gezeten?
Amanda.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:16 schreef carpediem23 het volgende:
Wtf wie is Amy???????
Brian ook, laf als hij is om altijd alleen op andermans zwakte in te springen.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:17 schreef Day het volgende:
Oh sorry hoor, maar Huub staat nu zwaar, maar dat ook zwaar voor lul!
Mandelquote:Op zondag 13 mei 2007 00:16 schreef carpediem23 het volgende:
Wtf wie is Amy???????
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Zooooooooo, ik kom net binnen. Ziet er goed uit.
Is het een vent !!! Dat verklaart hetquote:Op zondag 13 mei 2007 00:17 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pfff , Lieke moet weer over zn moeder beginnen. Wat een zielig ventje!
dat was precies wat ik bedoelde. Lieke werd van alle kanten aangevallen, het hield niet op. Omdat ze die opgeblazen snol een hoer noemde.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zich is daar nog wat voor te zeggen maar dan moet ie het anderen niet verbieden.
Neuh, Huub wordt aangepakt. Dat mogen we van A tot Z zien.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:18 schreef FuTilE het volgende:
![]()
Het begint te komen nu.
Streamlock in 200... 199 ...198... and counting...
Kom op Huub,, Schop Errrric zijn schedel open en pis er inquote:Op zondag 13 mei 2007 00:18 schreef easysatellite het volgende:
omg wat is er met huub man?????
Dan gaan wij samen naar Eemnes.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Het begint te komen nu.
Streamlock in 200... 199 ...198... and counting...
Dat doet hij echt al sinds Lieke in de villa is. Het is echt een walgelijk ventje. ik snap niet dat nog niet iedereen op FOK hem heeft laten vallen.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:18 schreef riri het volgende:
Huub laat zich wel HEEL ERG KENNEN
Dat ze ook dr eigen mening heeft, en niet dr gevoel moet volgen, dat ze voor zichzelf moet opkomen, daar kwam t op neer iigquote:Op zondag 13 mei 2007 00:19 schreef Copycat het volgende:
Wat zei Natasia tegen Lieke?
Yep... Pwned..quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:17 schreef Liess het volgende:
Waar bemoeit iedereen zich mee man, bah.
Lieke is minstens even hypocriet, ze geeft regeltjes en voorwaarden, maar zij mag wel met amanda zoenen?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:18 schreef Carlaa het volgende:
[..]
dat was precies wat ik bedoelde. Lieke werd van alle kanten aangevallen, het hield niet op. Omdat ze die opgeblazen snol een hoer noemde.
Moet je horen wat er nu uit zijn mond komt.
Hij mag iedereen neuken / zoenen en lult zich er elke keer uit. Lieke zoent met Amanda en de wereld vergaat?
Zie hier de ondergang van Huub...... ze popol zal dramatisch zijn, zijn positie in de groep waarschijnlijk ook. Hoewel.. morgen is het vast weer "schatje, poepie, lieffie"
Dan zijn we het redelijk eensquote:Op zondag 13 mei 2007 00:18 schreef Carlaa het volgende:
[..]
dat was precies wat ik bedoelde. Lieke werd van alle kanten aangevallen, het hield niet op. Omdat ze die opgeblazen snol een hoer noemde.
Moet je horen wat er nu uit zijn mond komt.
Hij mag iedereen neuken / zoenen en lult zich er elke keer uit. Lieke zoent met Amanda en de wereld vergaat?
Zie hier de ondergang van Huub...... ze popol zal dramatisch zijn, zijn positie in de groep waarschijnlijk ook. Hoewel.. morgen is het vast weer "schatje, poepie, lieffie"
Kan niet wachten......quote:Op zondag 13 mei 2007 00:20 schreef BuffyJan het volgende:
Dit gaat vast heel hard escaleren vanavond
Was dat Hedda of iemand anders? Valt dan ook wel weer tegen, dat die zo lief aan de telefoon hangt van ik mis je zo.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:21 schreef Day het volgende:
Huub moet z'n bek houden over meisjes slaan. Hij heeft zelf toegegeven dat hij Hedda heeft geslagen.
Zit Jaap daar nou garen te spinnen in dat hoekje van de keukenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:21 schreef yellowfirst het volgende:
De smakelijke lach van Jaap doet alles weer vergeten...![]()
Ja zat dr best op te wachtenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:22 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Kan niet wachten......[afbeelding]
Klopt, en dat geeft ie toe, en hij heeft zn excuus daar voor aan geboden, en tegen Hedda gezegd dat ze bij hem weg moest gaan daardoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:21 schreef Day het volgende:
Huub moet z'n bek houden over meisjes slaan. Hij heeft zelf toegegeven dat hij Hedda heeft geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |