quote:Op zondag 13 mei 2007 00:17 schreef Liess het volgende:
Waar bemoeit iedereen zich mee man, bah.
Lieke is minstens even hypocriet, ze geeft regeltjes en voorwaarden, maar zij mag wel met amanda zoenen?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:18 schreef Carlaa het volgende:
[..]
dat was precies wat ik bedoelde. Lieke werd van alle kanten aangevallen, het hield niet op. Omdat ze die opgeblazen snol een hoer noemde.
Moet je horen wat er nu uit zijn mond komt.
Hij mag iedereen neuken / zoenen en lult zich er elke keer uit. Lieke zoent met Amanda en de wereld vergaat?
Zie hier de ondergang van Huub...... ze popol zal dramatisch zijn, zijn positie in de groep waarschijnlijk ook. Hoewel.. morgen is het vast weer "schatje, poepie, lieffie"
Dan zijn we het redelijk eensquote:Op zondag 13 mei 2007 00:18 schreef Carlaa het volgende:
[..]
dat was precies wat ik bedoelde. Lieke werd van alle kanten aangevallen, het hield niet op. Omdat ze die opgeblazen snol een hoer noemde.
Moet je horen wat er nu uit zijn mond komt.
Hij mag iedereen neuken / zoenen en lult zich er elke keer uit. Lieke zoent met Amanda en de wereld vergaat?
Zie hier de ondergang van Huub...... ze popol zal dramatisch zijn, zijn positie in de groep waarschijnlijk ook. Hoewel.. morgen is het vast weer "schatje, poepie, lieffie"
Kan niet wachten......quote:Op zondag 13 mei 2007 00:20 schreef BuffyJan het volgende:
Dit gaat vast heel hard escaleren vanavond
Was dat Hedda of iemand anders? Valt dan ook wel weer tegen, dat die zo lief aan de telefoon hangt van ik mis je zo.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:21 schreef Day het volgende:
Huub moet z'n bek houden over meisjes slaan. Hij heeft zelf toegegeven dat hij Hedda heeft geslagen.
Zit Jaap daar nou garen te spinnen in dat hoekje van de keukenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:21 schreef yellowfirst het volgende:
De smakelijke lach van Jaap doet alles weer vergeten...![]()
Ja zat dr best op te wachtenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:22 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Kan niet wachten......[afbeelding]
Klopt, en dat geeft ie toe, en hij heeft zn excuus daar voor aan geboden, en tegen Hedda gezegd dat ze bij hem weg moest gaan daardoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:21 schreef Day het volgende:
Huub moet z'n bek houden over meisjes slaan. Hij heeft zelf toegegeven dat hij Hedda heeft geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |