quote:Op zondag 13 mei 2007 00:14 schreef nueffeniet het volgende:
lekker als je wijf zegt dat je je eigen glazen ingooit die vraagt om een paar klappen
Dat had Brain toch gezegd tegen Natasia?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:12 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat hij voor beide kutwijven niks voelt. Ik ben bang dat Peet gelijk gaat krijgen dat Huub eruit moet.![]()
Nope, dan zou hij zijn zaak namelijk wat slimmer verdedigen.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:14 schreef Marrije het volgende:
Niet om het 1 of ander, heeft Huub aan de coke gezeten?
Op zich is daar nog wat voor te zeggen maar dan moet ie het anderen niet verbieden.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:15 schreef Carlaa het volgende:
Tsjonge jonge.... erg hoor.. de grote "hoerenpreek" weer.....
Wat een zielig figuur nu die Huub!
Nou dat treft dan, Huub is toch zo dol op hoeren? Kannie beter!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:15 schreef FuTilE het volgende:
"Teringhoer-van-een-fokking-kankeramanda"
Mooie weer
Ik heb ook geen streams maar teruglezend: Aman en Lieke hebben heea bewerkstelligd onder de dekens en Huub is not amused...quote:Op zondag 13 mei 2007 00:12 schreef solara4 het volgende:
ik kom net binnen, maar er is weer vanalles aan de hand en heb geen streams en geluid wat gebeurt er
en daarna de grot in worden gesleept aan haar haren???quote:Op zondag 13 mei 2007 00:14 schreef nueffeniet het volgende:
lekker als je wijf zegt dat je je eigen glazen ingooit die vraagt om een paar klappen
Neuh. Dan zou ie veel scherper reageren.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:14 schreef Marrije het volgende:
Niet om het 1 of ander, heeft Huub aan de coke gezeten?
Amanda.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:16 schreef carpediem23 het volgende:
Wtf wie is Amy???????
Brian ook, laf als hij is om altijd alleen op andermans zwakte in te springen.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:17 schreef Day het volgende:
Oh sorry hoor, maar Huub staat nu zwaar, maar dat ook zwaar voor lul!
Mandelquote:Op zondag 13 mei 2007 00:16 schreef carpediem23 het volgende:
Wtf wie is Amy???????
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Zooooooooo, ik kom net binnen. Ziet er goed uit.
Is het een vent !!! Dat verklaart hetquote:Op zondag 13 mei 2007 00:17 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pfff , Lieke moet weer over zn moeder beginnen. Wat een zielig ventje!
dat was precies wat ik bedoelde. Lieke werd van alle kanten aangevallen, het hield niet op. Omdat ze die opgeblazen snol een hoer noemde.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zich is daar nog wat voor te zeggen maar dan moet ie het anderen niet verbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |