En nog lulliger dat ie zich drukker maakt om Amanda, dan om Liekequote:Op zondag 13 mei 2007 00:31 schreef Liess het volgende:
Lullig hè Lieke, dat jij hem niet rustig krijg maar Natasia wel?
Slager heeft u varkenspootjesquote:
De aanleiding was dat Huub ervan baalde dat Lieke met Amanda heeft gezoend. Brian zat Huub wat te jennen dus werd Huub boos op Brian. Maar dit is wel de hele korte versie.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:30 schreef SiRojK het volgende:
Ik kom net binnen, wat the fuck is er aan de hand.. Eric loopt er bij als travestiet.. Huub heeft het over Nettie (moeder van brain?????) en er is dikke ruzie?
Ik ben er nog even , als je het niet erg vind.Ik zei gedag tegen CCquote:
dat komt omdat natasia ervaring heeft met ontevreden klanten...quote:Op zondag 13 mei 2007 00:31 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik mis Syl ook![]()
![]()
Ik vind Natas wel cool nu trouwens, ze is de enige die Huub rustig krijgt
Zijn ware aard komt gewoon naar boven.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:25 schreef Copycat het volgende:
Natasia heeft gelijk dat Huub zijn doel ver voorbij schiet.
Hij verzwakt met de seconde sinds Lieke er is.
Toeval of vooropgezet spel?
Wanneer ze dat tegen je zegt moet je op je hoede zijn.....hoezo backstabber...quote:Op zondag 13 mei 2007 00:31 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik als moeder.....eng loeder,..haha
Haha, nou dat denk ik niet, Sylvia had 1 x gezegd, heeeey Huub doe nou niet en dan had Huub gezegd, dat maak ik zelf wel uit om zich vervolgens om te draaien en verder te schreeuwen.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:29 schreef MissSomebody het volgende:
Huub mist Sylvia..die had hem hiervoor behoedt...(met d of t.....klinkt hetzelfde...)
"ik als moeder was voor eeuwig in een villa gaan rondhangen om (lekker belangrijk) een rijbewijs en een typediploma te halen (hoe staat het daarmee trouwens?), en de zorg voor mijn kinderen over te laten aan anderen." Bedoelt ze zoiets?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
Natasia: "Ik als moeder had het anders gedaan!!"
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:29 schreef MissSomebody het volgende:
Huub mist Sylvia..die had hem hiervoor behoedt...(met d of t.....klinkt hetzelfde...)
cc CC Cc cC (Grapje Cc, lof joe toequote:Op zondag 13 mei 2007 00:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben er nog even , als je het niet erg vind.Ik zei gedag tegen CC![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |