quote:Op zondag 13 mei 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke is minstens even hypocriet, ze geeft regeltjes en voorwaarden, maar zij mag wel met amanda zoenen?![]()
Groepsgedrag he, een schaap over de dam enzo... altijd het gemakkelijkst tegen 1.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:23 schreef mootie het volgende:
Amanda zit ook weer te genieten....
Deal, maar alleen als ze Eric preventief laten inslapen. Hij is vanavond nóg beangstigender in zijn Barbie-outfit.quote:
Ze heeft geen flauw idee wat ze aanricht........quote:Op zondag 13 mei 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Groepsgedrag he, een schaap over de dam enzo... altijd het gemakkelijkst tegen 1.
... hij zei: "Als ze niet zo goor was had ik me pik aan haar afgeveegd"... (klein detail)...quote:Op zondag 13 mei 2007 00:20 schreef Liess het volgende:
Hahahahahahaha
Als ze niet zo goor was had ik me pik aan der haren afgeveegt
over Mama Slettie
Nou Brian,eerder Liekequote:Op zondag 13 mei 2007 00:24 schreef soylent het volgende:
[..]
Kortom de grote winnaars van deze week zijn Amanda en Brian..
T voordeel is dit keer dat Brain niet dronken is, afijn naar morgen mogen ze weer 3 borels per dag.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:25 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater trekt zich terug.
Ik heb voor Nic gestemdquote:Op zondag 13 mei 2007 00:26 schreef Kinga het volgende:
Laten we in godsnaam Huub duidelijk maken in de volgende PoPo dat hij te ver gaat....
Is dat niet precies de bedoeling van vrouw Pannekoek.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:26 schreef Kinga het volgende:
Laten we in godsnaam Huub duidelijk maken in de volgende PoPo dat hij te ver gaat....
Die moeder heeft zichzelf in het spel betrokken met haar psychotische brieven.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:27 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Waarom die moeder er bij halen man :S
Ach jezus, dat wist ik niet. Wat zijn het toch een zootje getroubleerde geesten bij elkaar daar. Blijven daar voor eeuwig in symbiose hun neuroses op elkaar uitleven.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:23 schreef Liess het volgende:
[..]
Klopt, en dat geeft ie toe, en hij heeft zn excuus daar voor aan geboden, en tegen Hedda gezegd dat ze bij hem weg moest gaan daardoor.
je kan nog smsen voor Jaap hoor, het is nog niet te laatquote:Op zondag 13 mei 2007 00:26 schreef Kinga het volgende:
De PoPoquote:Op zondag 13 mei 2007 00:26 schreef Kinga het volgende:
das helemaal waar...!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die moeder heeft zichzelf in het spel betrokken met haar psychotische brieven.
Lucky you.....quote:Op zondag 13 mei 2007 00:27 schreef yellowfirst het volgende:
Tig pogingen gedaan naar Brian te luisteren, maar lukt me weer niet....gelukkig maar....![]()
Gelukkig hebben meerdere dames het door.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat niet precies de bedoeling van vrouw Pannekoek.
drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 13 mei 2007 00:26 schreef solara4 het volgende:
waar gaat dit nu eigelijk over???
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
had ik de aars van jaap al gepost vandaag?
Houdoequote:Op zondag 13 mei 2007 00:28 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof het wel voor vandaag. Lees morgen wel wie met wie in bed is beland.
Nite!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |