De hypocrisie van Lieke doet er niet toe?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:39 schreef kybe het volgende:
[..]
Vind ik ook ,heeft niets met Lieke te maken maar met Huub zelf.
Dat hoop ik ook nog steeds voor Brian........maar ja....die valt nu in het niet bij Huub.........die is zoooo foutttttttttttttttttttttttt vanavond......Brian niet..daar denken we voor het gemak maar even niet meer aan die gaat veel vaker de fout in maar dat gaan we ff wegvlakken nu.....toch..quote:
ik 300x voor Huub naar 1010 gesmst.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:38 schreef Suikeroom het volgende:
net ff nog 250 keer Jaap naar 1010 gesmst.. Huub moet dalen in de poll, walgelijk ventje![]()
Daar moeten praatgroepen voor zijn, ik zou maar eens hulp zoeken als ik jou wasquote:Op zondag 13 mei 2007 00:38 schreef Suikeroom het volgende:
net ff nog 250 keer Jaap naar 1010 gesmst.. Huub moet dalen in de poll, walgelijk ventje![]()
Hij zichzelf niet gelukkig in zijn roze outfit..quote:Op zondag 13 mei 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
Eric: Je zet jezelf voor lul.
De ene keer zei Lieke dat het niks voorstelde en dat het voor de lol was. De andere keer zei ze als Huub zei dat hij op jongens en meisjes valt dat zij dat ook doet. . .quote:Op zondag 13 mei 2007 00:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Lieke met Amanda?? Als zijnde beide echt bisexueel of als leuk grapje??
Ik nietquote:Op zondag 13 mei 2007 00:40 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook nog steeds voor Brian........maar ja....die valt nu in het niet bij Huub.........die is zoooo foutttttttttttttttttttttttt vanavond......Brian niet..daar denken we voor het gemak maar even niet meer aan die gaat veel vaker de fout in maar dat gaan we ff wegvlakken nu.....toch...
Ik ben het zooooo met je eens.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:39 schreef Polonium-120 het volgende:
flensje zit weer te soppen op haar 'regie' krukje...
Ze willen het graag brengen als grapje, maar ik denk dat het dat zeker niet was.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Lieke met Amanda?? Als zijnde beide echt bisexueel of als leuk grapje??
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn ware aard komt gewoon naar boven.
bespaar mij de details...quote:Op zondag 13 mei 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Met ingebouwde dildo gevormd naar Brians penis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |