Huub baalt ervan dat Brain het prachtig vind.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:13 schreef Kinga het volgende:
Jezus Christus, Huub en Brian weer...
Buiten was er toch niemand bijquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:17 schreef Starlie het volgende:
Jaa... nu doen ze of het een grapje was...
Ik snap dat ik het leuk vind om te zien, maar ik snap niet hoe je met je domme kop daar gewoon bij gaat staan gluren.quote:
Juist!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:18 schreef Polonium-120 het volgende:
het wordt tijd dat ze de coke aansnijden...
Die staat in de borsten van Natrasha te happen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:19 schreef paraquat het volgende:
Waar is Nicolaas???
Het lijkt er ook op dat Huub er meer moeite mee heeft dan Brian.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:17 schreef maril het volgende:
[..]
Huub baalt ervan dat Brain het prachtig vind.
kans dat huub zijn backing van lieke kwijtraakt want die heeft nu amandaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:19 schreef Kinga het volgende:
Hij kan zeggen wat ie wil, Huub vond het niet leuk... die eerste seconden dat ie het door had, hij moest 3 keer opnieuw kijken... en dan die neppe grijns... prachtig
Japio welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
Natasia heeft het nog niet gezien....
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking: Amanda denkt dat dat is omdat ze het niet tegen haar op durften te nemen.
Mootie denkt dat die professionele visagisten het er niet mee eens waren dat iemand met 5 uur ervaring zo maar mee mocht doen.
Die zoent morgen weer met Amanda en schreeuwt Lieke dan na dat ze geen recht van spreken heeft.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:08 schreef grazygirl het volgende:
je kan huub wegvegen haha
Ontgaat mij ook even.quote:
Daar heb je wel een heel goed punt........ Lieke was vorige week helemaal over de zeik van die kus.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef Marrije het volgende:
Die zoent morgen weer met Amanda en schreeuwt Lieke dan na dat ze geen recht van spreken heeft.
Tik Tak, Tik Tak.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef kybe het volgende:
De vorige cos titel was eigenlijk fantastisch,wie heeft hier het script![]()
![]()
Daar blijkt al uit dat ze niet bi zijn, maar alleen maar interessant en geil willen doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:22 schreef FuTilE het volgende:
Ja, kom op. Stelletje pubertjes, de hele tijd dat gegiechel er tussen door. Je hebt lesbian secks of je hebt het niet, niet van die kinderachtige rookschermpjes optrekken.
Wat ben je toch........quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:22 schreef Polonium-120 het volgende:
lieke en amanda zonder vrouwenvlees...
[afbeelding]
Ikke niet het script, wel die TT.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef kybe het volgende:
De vorige cos titel was eigenlijk fantastisch,wie heeft hier het script![]()
![]()
Ik zit ook hoor....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:24 schreef Liess het volgende:
Jezus ze gaan er gewoon bij zitten, zelfs die fucking Eric
Onzin, ze willen dit beide, maar ze lachen zo nu en dan eens om dat te verdoezelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:23 schreef Sense het volgende:
[..]
Daar blijkt al uit dat ze niet bi zijn, maar alleen maar interessant en geil willen doen.
Kolere zal toch niet, tis gewoon toneel !!! Moet welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:25 schreef Liess het volgende:
Wie hijgt daar?
Anders was het grapje nu wel voorbij geweest.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Onzin, ze willen dit beide, maar ze lachen zo nu en dan eens om dat te verdoezelen.
Anders wordt het dat welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef Polonium-120 het volgende:
daar ging een rits open...
nu maar hopen dat alles kits tussen de rits is...
Huub is half vrouw... dus kan best.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:25 schreef maril het volgende:
Lieke grijpt haar kans,kijk van Amanda geloof ik dat ze meeerendeels op mannen valt, maar Lieke geilt Huub alleen maar op en verder niets.dus....
ah die heeft daarvoor teveel respect voor Wilgo en haar kindjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:25 schreef MissSomebody het volgende:
Natasja voelt zich buiten gesloten....ze is er ook niet vies van........damnnn..gemiste kans....![]()
Alles clits is bedoel je?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef Polonium-120 het volgende:
En bleef de kleding ook aan, hoogstwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Anders was het grapje nu wel voorbij geweest.![]()
Als je het goed bekijkt is Huub net afgewezen. Hij lag net met Lieke te vozen, maar deed schijnbaar iets niet goed, want Lieke ging naar Amanda.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:25 schreef maril het volgende:
Lieke grijpt haar kans,kijk van Amanda geloof ik dat ze meeerendeels op mannen valt, maar Lieke geilt Huub alleen maar op en verder niets.dus....
Nou een zwangerschapstest hoeft morgen iig niet op het boodschappenlijstjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef Polonium-120 het volgende:
Tuurlijk toneel....in de hoop meer streamers te scoren.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Kolere zal toch niet, tis gewoon toneel !!! Moet wel![]()
Ik heb geen geluid aanstaan, hou jij mij op de hoogte?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Kolere zal toch niet, tis gewoon toneel !!! Moet wel![]()
Jij zit niet te kijken zekerquote:
Lijkt mij ook, als het de eerste keer was geweest had het waarschijnlijk alleen een beetje zoenen geweest, en had ze wel geflipt met 4 toeschouwers binnen een straal van een meter.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams net op tijd weer aan zeg.
100% zeker dat Amanda met nena ook al eens in deze situatie en verder is geweest
lieke is volgens mij meer pot dan biquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat het echt is. Lieke keek als een bronstig mannetje naar Amanda.
wtf, Beequeen en jij ook alquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet het script, wel die TT.![]()
Vet gehijg en geklefquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid aanstaan, hou jij mij op de hoogte?![]()
Ik zit Enya te luisteren..![]()
Eh...hoe lang kijk je al, lief?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef maril het volgende:
[..]
ah die heeft daarvoor teveel respect voor Wilgo en haar kindjes.
Nog ff wachten...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:27 schreef Ricard0j het volgende:
Ik wacht gewoon totdat iemand die dekens eraf trekt
nouquote:
Sorry, ik rook te veelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:25 schreef Liess het volgende:
Wie hijgt daar?
"Hell, the bitch lifts weights"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lieke is volgens mij meer pot dan bi
Ja tochquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Worden we nou in de zeik genomen of wat?
Van Lieke verbaast het me eigenlijk niet eens zo. Van Amanda wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat het echt is. Lieke keek als een bronstig mannetje naar Amanda.
ik gok dat liess het scherm tussen haar benen heeft...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Liess aan het scherm gekluisterd zit![]()
Ik denk van niet. Die blik van Lieke daarstraks was te echt (mannetje kijkt naar vrouwtje). Jammer alleen dat de anderen het niet serieus schijnen te nemen... tenzij er later toch nog heibel van komt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Worden we nou in de zeik genomen of wat?
Absoluut.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke heeft cup Aquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:29 schreef Copycat het volgende:
Als je denkt dat het niet platter kan.
Aan het scherm gezogen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja logisch, Hij niet zoenen met Amanda, waarom zij wel dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:31 schreef Polonium-120 het volgende:
tjeesus huub jalourse bitch!!!
Huub is niet zo zeker meerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
Huub is niet zo blij meer. Hij roept Lieke, Lieke, maar ze geeft geen antwoord.
... en tegenwoordig de smaakpapillen van amanda...quote:
WEL zeuren, ik wil heibel. En daarna Brian.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:32 schreef Dynabite het volgende:
Niet zeuren Huub, je hebt je holmaatje Eric nog![]()
Zoenen in de jacuzzi met een meid van de SOCA boys, weet je nog?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:33 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht trouwens dat Amanda zich niet seksueel aangetrokken voelde tot vrouwen?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
Huub is niet zo blij meer. Hij roept Lieke, Lieke, maar ze geeft geen antwoord.
Ze kan hem nu niets meer verwijten, vinden wij dat mooi of niet. Ik vind het mooi.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
Hij heeft toch gelijk? Zij was helemaal over de zeik over 1 zoentje van Huub en Amanda.
Oh ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
Zoenen in de jacuzzi met een meid van de SOCA boys, weet je nog?
Amanda stijgt in mijn waardering per dag...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:34 schreef Day het volgende:
Amanda is echt hilarisch nu: kan dit niet later
Dat had ik dus ook altijd van haar begrepen...snap deze actie dus ook niet......quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:33 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht trouwens dat Amanda zich niet seksueel aangetrokken voelde tot vrouwen?
En terecht..... deed ze ook bij hem.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:35 schreef Marrije het volgende:
Nou wat zei ik je??? Huub gooit het Lieke voor dr voeten dat ze met Amanda zoent.
idd, ik heb een tijdje niet gekeken ( wel af en toe bijgelezen )........maar van het hele programma en waar het om draaide, namelijk miljonairs en een dynasty uitstraling, is totaal niets meer van over.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:29 schreef Copycat het volgende:
Als je denkt dat het niet platter kan.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:34 schreef Day het volgende:
Amanda is echt hilarisch nu: kan dit niet later
Zeker na zijn uitspraak net tegen Mitch, vind ik dit schitterend!quote:
Caps graagquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub schijt bagger. (Het loopt dun langs zijn broekspijpen naar beneden)
Huub gaat steeds meer op Breenles lijjkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:35 schreef Day het volgende:
En Huub schuift de schuld af op de rest, terwijl hij gewoon zelf pissed is.
Maar das anders, zegt Lieke net. Huub is het daar niet mee eens.quote:
Nr.3 van de 7........ 44 hadden afgezegd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
ff vraagje heeft amanda gewonnen met die visagie wedstrijd.
Ze is derde gewordenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Wat een vraag op dit momentquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Bij mij staat ze nu op de eerste plaatsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een vraag op dit momentZe is 3e geworden.
Kan jou dat wat schelen op dit moment?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Hèhè EINDELIJK!!! Het kwartje valt!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Huub gaat steeds meer op Breenles lijjken
![]()
dit wordt zijn ondergang, eric beschermt nu huub ook niet meerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef Borga het volgende:
[..]
![]()
Aan de caps te zien, was het meer verbouwereerdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
Volgens Lieke zat Huub er eerder verlekkerd naar te kijken.
Lieke moet Huub dumpen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:39 schreef Liess het volgende:
Dump die snol gewoon Huub , niks geen discussie.
Legendarische uitspraak van George Penis ( The BANG-Team ) : "I love it when a gang comes together".quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Legendarische uitspraak van George Peppard ( The A-Team ) : "I love it when a plan comes together".![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Nr.3 van de 7........ 44 hadden afgezegd.
Ze is imho idd het goedkoopste mens in die kooi.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef Flopdonk het volgende:
Lieke is gewoon een simpel goedkoop wijf
Demins ook weer blijquote:
Daarom is Lieke ingezetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dit wordt zijn ondergang, eric beschermt nu huub ook niet meer
De goede man heeft alleen maar anti Huub posts staan hoor.quote:
Tsja, koekje van eigen deeg. Daar kan het opgepompte ego van Huubje niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef Borga het volgende:
[..]
![]()
denk het nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:39 schreef crimescene het volgende:
huubje speelt het spel gewoon mee, dit is dus ook gewoon gespeelt
Zei ie dat?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:39 schreef Liess het volgende:
"Als jij lekker als een vuile kankerhoer hier..........."
Ik had al gedacht dat hij dat had gedaan..maar het doet het hem dus toch wel wat..dus helemaal lekker zit het hem dus duidelijk niet........quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:39 schreef Liess het volgende:
Dump die snol gewoon Huub , niks geen discussie.
En die koekebakker is er nietquote:
Vrouwelijke intuïtie werkt altijd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is imho idd het goedkoopste mens in die kooi.
En Palma danquote:
Hoezo......hoeren genoeg toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:40 schreef StefanPeeters het volgende:
en NU moet Gaby binnenkomen !!!
Ja de pleuris.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:41 schreef mazaru het volgende:
Het is echt gewoon wachten tot er 1 of andere besmettelijke ziekte in die kooi uitbreekt
Proestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:42 schreef robert2006 het volgende:
amanda vraagt om toastjes, geweldig
Is dat zo??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
[..]
De goede man heeft alleen maar anti Huub posts staan hoor.
huub is nuquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:41 schreef maril het volgende:
Jammer Dat Huub de boel verpest, vond het zo grappig met Lieke en Amanda
Vrouwelijke Fokkersquote:
Och, Huub maakt blijkbaar geen onderscheid tussen man en vrouw en Lieke wel. Ah dat zegt ze net ook, geen appels met peren vergelijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:43 schreef Kinga het volgende:
Huub is te walgelijk voor woorden. Lieke trapt er volgens mij, hopelijk, niet in deze keer...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:44 schreef mazaru het volgende:
Ligt Amanda ook nog steeds in dat bed?
Ze deed het omdat ze het leuk vindt maar was gestopt als Huub had laten blijken dat ie het niet leuk vond.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:44 schreef Copycat het volgende:
Dus, Lieke deed dit omdat Huub eerst verlekkerd zat te kijken en niet zei 'niet doen!' ?
Wat dacht je van Natsaja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
Kan Amanda niet even uit dat bed gaan met dr ordi gebler?
Huub is heel liberaal en vrijzinnig en verwacht dat iedereen dat is, tótdat er zich iets voordoet dat hem niet zintquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:43 schreef farceman het volgende:
Huub pakt het gewoon dom aan, ipv de situatie asl winst te zien ziet hij het als verlies...hij had er bij moeten kruipen
Denk ik ook, ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze deed het omdat ze het leuk vindt maar was gestopt als Huub had laten blijken dat ie het niet leuk vond.
Denk ik.
Niemand achter de draaitafel.... Das echt geweldigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:44 schreef tutjehola het volgende:
Kanonnen, lig je lekker te seksen komt de hele kooi over je heen
LOL! Nu liggen ze dus met zijn vieren in dat bed, ik zie natas er ook net bijduikenquote:
Dus een soort van pikstraf, maar dan anders?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:46 schreef Marrije het volgende:
Ze deed het omdat ze het leuk vindt maar was gestopt als Huub had laten blijken dat ie het niet leuk vond.
Denk ik.
Dit maakt hem zwak, en dat weet ie donders goed. Elke dag Brian over je heen met: AIAIAIA Lieke doet het liever met Amanda dan met jou.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:46 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Huub is heel liberaal en vrijzinnig en verwacht dat iedereen dat is, tótdat er zich iets voordoet dat hem niet zint![]()
Hier wordt de achilleshiel van Hupert blootgelegd, en als de rest van de bewoners dat ook maar enigszins weet te bevroeden, dan is het snel met hem afgelopen. Dat is nog veel gevaarlijker dan 'er niet bijkruipen', maar Huub schijnt het niet in de gaten te hebben.
Ik ook niet, bullshit.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:48 schreef Liess het volgende:
Wat is het verschil of je met een ander of hetzelfde geslacht zoent? jezus ik snap zulke mensen niet.
Huub moet niet zeiken! HIj is toch de man van de vrije relatie, niet monogaam zijn, vrijheid, blijheid, ik neuk alles waar een gat in zit.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, Huub maakt blijkbaar geen onderscheid tussen man en vrouw en Lieke wel. Ah dat zegt ze net ook, geen appels met peren vergelijken.
Maar ze maakt wel een enorm drama als ie met Amanda zoentquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik Huub opeens zo'n walgelijk ventje vind. Gadverdamme. Lieke zegt het prima dat ze het ook niet erg vindt als hij met Eric zoent, maar Huub zeikt maar door.
De reden waarom ik veel minder ben ga kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |