Daar blijkt al uit dat ze niet bi zijn, maar alleen maar interessant en geil willen doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:22 schreef FuTilE het volgende:
Ja, kom op. Stelletje pubertjes, de hele tijd dat gegiechel er tussen door. Je hebt lesbian secks of je hebt het niet, niet van die kinderachtige rookschermpjes optrekken.
Wat ben je toch........quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:22 schreef Polonium-120 het volgende:
lieke en amanda zonder vrouwenvlees...
[afbeelding]
Ikke niet het script, wel die TT.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef kybe het volgende:
De vorige cos titel was eigenlijk fantastisch,wie heeft hier het script![]()
![]()
Ik zit ook hoor....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:24 schreef Liess het volgende:
Jezus ze gaan er gewoon bij zitten, zelfs die fucking Eric
Onzin, ze willen dit beide, maar ze lachen zo nu en dan eens om dat te verdoezelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:23 schreef Sense het volgende:
[..]
Daar blijkt al uit dat ze niet bi zijn, maar alleen maar interessant en geil willen doen.
Kolere zal toch niet, tis gewoon toneel !!! Moet welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:25 schreef Liess het volgende:
Wie hijgt daar?
Anders was het grapje nu wel voorbij geweest.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Onzin, ze willen dit beide, maar ze lachen zo nu en dan eens om dat te verdoezelen.
Anders wordt het dat welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef Polonium-120 het volgende:
daar ging een rits open...
nu maar hopen dat alles kits tussen de rits is...
Huub is half vrouw... dus kan best.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:25 schreef maril het volgende:
Lieke grijpt haar kans,kijk van Amanda geloof ik dat ze meeerendeels op mannen valt, maar Lieke geilt Huub alleen maar op en verder niets.dus....
ah die heeft daarvoor teveel respect voor Wilgo en haar kindjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:25 schreef MissSomebody het volgende:
Natasja voelt zich buiten gesloten....ze is er ook niet vies van........damnnn..gemiste kans....![]()
Alles clits is bedoel je?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef Polonium-120 het volgende:
En bleef de kleding ook aan, hoogstwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Anders was het grapje nu wel voorbij geweest.![]()
Als je het goed bekijkt is Huub net afgewezen. Hij lag net met Lieke te vozen, maar deed schijnbaar iets niet goed, want Lieke ging naar Amanda.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:25 schreef maril het volgende:
Lieke grijpt haar kans,kijk van Amanda geloof ik dat ze meeerendeels op mannen valt, maar Lieke geilt Huub alleen maar op en verder niets.dus....
Nou een zwangerschapstest hoeft morgen iig niet op het boodschappenlijstjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef Polonium-120 het volgende:
Tuurlijk toneel....in de hoop meer streamers te scoren.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Kolere zal toch niet, tis gewoon toneel !!! Moet wel![]()
Ik heb geen geluid aanstaan, hou jij mij op de hoogte?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Kolere zal toch niet, tis gewoon toneel !!! Moet wel![]()
Jij zit niet te kijken zekerquote:
Lijkt mij ook, als het de eerste keer was geweest had het waarschijnlijk alleen een beetje zoenen geweest, en had ze wel geflipt met 4 toeschouwers binnen een straal van een meter.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams net op tijd weer aan zeg.
100% zeker dat Amanda met nena ook al eens in deze situatie en verder is geweest
lieke is volgens mij meer pot dan biquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat het echt is. Lieke keek als een bronstig mannetje naar Amanda.
wtf, Beequeen en jij ook alquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet het script, wel die TT.![]()
Vet gehijg en geklefquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid aanstaan, hou jij mij op de hoogte?![]()
Ik zit Enya te luisteren..![]()
Eh...hoe lang kijk je al, lief?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:26 schreef maril het volgende:
[..]
ah die heeft daarvoor teveel respect voor Wilgo en haar kindjes.
Nog ff wachten...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:27 schreef Ricard0j het volgende:
Ik wacht gewoon totdat iemand die dekens eraf trekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |