Huub baalt ervan dat Brain het prachtig vind.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:13 schreef Kinga het volgende:
Jezus Christus, Huub en Brian weer...
Buiten was er toch niemand bijquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:17 schreef Starlie het volgende:
Jaa... nu doen ze of het een grapje was...
Ik snap dat ik het leuk vind om te zien, maar ik snap niet hoe je met je domme kop daar gewoon bij gaat staan gluren.quote:
Juist!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:18 schreef Polonium-120 het volgende:
het wordt tijd dat ze de coke aansnijden...
Die staat in de borsten van Natrasha te happen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:19 schreef paraquat het volgende:
Waar is Nicolaas???
Het lijkt er ook op dat Huub er meer moeite mee heeft dan Brian.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:17 schreef maril het volgende:
[..]
Huub baalt ervan dat Brain het prachtig vind.
kans dat huub zijn backing van lieke kwijtraakt want die heeft nu amandaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:19 schreef Kinga het volgende:
Hij kan zeggen wat ie wil, Huub vond het niet leuk... die eerste seconden dat ie het door had, hij moest 3 keer opnieuw kijken... en dan die neppe grijns... prachtig
Japio welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
Natasia heeft het nog niet gezien....
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking: Amanda denkt dat dat is omdat ze het niet tegen haar op durften te nemen.
Mootie denkt dat die professionele visagisten het er niet mee eens waren dat iemand met 5 uur ervaring zo maar mee mocht doen.
Die zoent morgen weer met Amanda en schreeuwt Lieke dan na dat ze geen recht van spreken heeft.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:08 schreef grazygirl het volgende:
je kan huub wegvegen haha
Ontgaat mij ook even.quote:
Daar heb je wel een heel goed punt........ Lieke was vorige week helemaal over de zeik van die kus.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef Marrije het volgende:
Die zoent morgen weer met Amanda en schreeuwt Lieke dan na dat ze geen recht van spreken heeft.
Tik Tak, Tik Tak.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef kybe het volgende:
De vorige cos titel was eigenlijk fantastisch,wie heeft hier het script![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |