Brian gaf aan dat die kwaad is over het afluisteren van Nicolaas.. Volgens mij is er meer aan de handquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:50 schreef kybe het volgende:
Waarover gaat die ruzie nou tussen Nicolaas en Brian.
ja dat schokt me ook echt totallyquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:43 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, soms vallen vrouwen ook op vrouwen, komt niet vaak voor, maar af en toe.............
Ja, ik kom ook net binnenvallen, maar waarom is bwian zo aggresief tegen niels ????quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:49 schreef Tissik het volgende:
Waarom schreeuwt Brrrian nu een aantal keren "Donder op!" tegen Niels? Brrian doet onwijs agressief tegen Niels, maar ik snap echt niet waarom?
Niels heeft weer genoeg ingenomen en probeert wifebeater parra te makenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:50 schreef kybe het volgende:
Waarover gaat die ruzie nou tussen Nicolaas en Brian.
Tijd voor een weblog van Kingjaap!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:52 schreef Meganog het volgende:
Waar het ook over gaat: Brian staat op scherp.
Neequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is 3e geworden, in een veld van 7 deelnemers, geen NK, gewoon wedstrijdje op de beurs.
De anderen leek het een leuk plan om zich als Ken en Barbie te verkleden.
44 deelnemers hadden afgezegd.![]()
We hadden toch al voorspeld dat de bank in de gameroom daarvoor gebruikt zou worden?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Huub is Lieke weer aan het bewerkstelligen.
Brian houdt er niet van.....tis ook zo'n fout motherfucker kindje.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ooow nu snap ik het , Nicolaas zat af te luisteren bij Brian & Amanda. Brian houd er niet zo van..
Nadeel van die opgeleukte gameroom is dat ze er veel zullen zitten maar wel met een zooi herrie waardoor we weinig kunnen verstaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:54 schreef Marrije het volgende:
Het feestje ziet er een beetje. . .eh. . .nou laat ik zeggen, niet mijn stijl uit.
slakkenspoor gesignaleerd al..??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft weer geen onderbroek aan.
Even ter verduidelijking: Amanda denkt dat dat is omdat ze het niet tegen haar op durften te nemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
In elk geval bedankt mensen, voor de antwoorden![]()
Goed dat er punten naar Eric zijn gegaan.
Het feestje ziet er een beetje. . .eh. . .nou laat ik zeggen, niet mijn stijl uit.
Sorry voor je sig maar het wordt tijd dat iemand die kutkaboutah eens tegen zijn noten schopt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Huub is Lieke weer aan het bewerkstelligen.
Sneuquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadeel van die opgeleukte gameroom is dat ze er veel zullen zitten maar wel met een zooi herrie waardoor we weinig kunnen verstaan.
Lievvvvquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sorry voor je sig maar het wordt tijd dat iemand die kutkaboutah eens tegen zijn noten schopt.
Als ik wist dat hij jou zo zou behandelen dan... dan....![]()
Lieke vond dat Melissa de uitstraling had van een hoer, vooroordeel, voor ze haar leerde kennen.quote:
Ze heeft wel de ruggegraat van een slakquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:56 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
slakkenspoor gesignaleerd al..??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |