Vanavond, op de trap, en hij smaakt zoutquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:14 schreef Miraaa het volgende:
Op de site van talpa staat dat Amanda al een keer met Mitch heeft gezoent.........wanneer was dat dan ?
Ik vind het meer iemand van de beveiligingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:14 schreef blomst het volgende:
Brian: het is weer de dronken Amanda, Het is weer zover.
Maar ik weet hoe ze is, het gaat brian niet meer raken.
Het zit hem wel hoog dat ze met de Butler zit te praten.
Mitch bedoel je? Grappig, ik zie hem steeds als wijkagentquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik vind het meer iemand van de beveiliging![]()
oke tnxquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanavond, op de trap, en hij smaakt zout
ssstttquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:21 schreef Polonium-120 het volgende:
waar is jaap?
Brian heeft braindamagequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:21 schreef Copycat het volgende:
Brian danst alsof ie braindamage heeft.
Een gave vanaf zijn geboorte dus....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:21 schreef Copycat het volgende:
alsof? wij denken dat ie er al 1 heeftquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:21 schreef Copycat het volgende:
Hebben we het toch al die tijd al goed.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:21 schreef Copycat het volgende:
Voor zover ik het kan zien, is het geflirt van Brian met Lieke, ontzettend nepquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vind het geflirt tussen Amanda en Mitch leuk.
draaitafelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:22 schreef Ricard0j het volgende:
Btw waar Hupert?
Hij is losjes vanavond, heeft ie gedronken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:24 schreef Tissik het volgende:
Dit moet haast wel weer een para avond gaan worden, eerst Amanda die geen half werk maakt van Mitch, en vervolgens krijgt Brrrian vast nog wel Jaap zijn 5 delen Brrrian te lezen.
dat wordt niets, geloof mequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vind het geflirt tussen Amanda en Mitch leuk.
En ik denk zomaar, dat het Huub zijn reet zal roesten als Brrrian iets met Lieke zou doenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:24 schreef MissSomebody het volgende:
Brain doet zo zijn best om te doen of hij Lieke leuk vindt .....en maar shaking with his moternettty fucking ass ....alles om Huub te teasen....![]()
Elke keer weer dezelfde 'sexy moves' . Wat moet het saai zijjn, zo'n avondje Teasers.quote:
Wat een belediging voor die tweequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater doet me denken aan een combi tussen Joe Cocker en Ian Dury.
Das erruuggg veel eer niet..?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
Ah Ian Dury...hit me ,hit me with your....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
De bewegingen schat.quote:
Dat vindt Brian van iedere vrouw die met een andere man praatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:15 schreef kybe het volgende:
Brian noemde Amanda een slettebak.
Of die scene in Braindead met de grasmaaier. Is helaas gespoilered op YouTube.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater doet me denken aan een combi van Joe Cocker en Ian Dury.
Dan maken we het af met een triootje Jaap, Nico en Natasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:28 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Nieuw script. Amanda eindigt met Lieke en Huub in bed. Terwijl Eric Brian bewerkstelligt.
Ja, dat viel me ook al opquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:29 schreef Liess het volgende:
OMG Die kop van Lieke kijkend naar Huub elke keer, "Zie je me, Zie je me"
quote:
Ohh snapte het al nietquote:
Dat denk ik dus ook hoor...volgens mij boeit het Huub niet dat Brian met Lieke wat gaat bewerkstelligen. Alleen denk ik dat Lieke die gedachte wel heeft dat Huub dat niet trekt wanneer ze met Brian iets gaat bewerkstelligen.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:26 schreef Tissik het volgende:
[..]
En ik denk zomaar, dat het Huub zijn reet zal roesten als Brrrian iets met Lieke zou doenVolgens mij heeft Huub alleen maar steeds geroepen dat hij dat niet zou trekken, juist om Brrrian hiertoe uit te lokken. Al die moeite om een meisje te verleiden waar je niet op valt, om er vervolgens niets mee te bereiken.
En Huub denken ja ik zie je nu wel hoor...doosquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:29 schreef Liess het volgende:
OMG Die kop van Lieke kijkend naar Huub elke keer, "Zie je me, Zie je me"
Misschien Born to be alive?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
hoe heet dit nummer
Hij keek zo in de camera, keek met zo'n grijns en wees naar Amanda en Liekequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat deed huub dan?
Heel horny kijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat deed huub dan?
quote:
hahahahaha..die Lieke zal wel denken...damnn..straks moek echt met Brian gaan palen..was ff niet de bedoeling van dit...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:33 schreef Liess het volgende:
Huub duwt ze naar elkaar toe hahaha
en denkt: "Zie mij nou toch eens geraffineerd verleidelijk kijken".quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:34 schreef robert2006 het volgende:
huub kijkt nu als een vies geil mannetje, haha
Omdat ze danst?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:34 schreef Kinga het volgende:
Amanda was net nog schattig, nu is ze weer zo ordinair als altijd...
Inderdaad. Een vreselijk, geil wijf.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:34 schreef Liess het volgende:
Oh god, wat is Amanda toch een vreselijk geil wijf.![]()
![]()
echt meen je dit??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:34 schreef Liess het volgende:
Oh god, wat is Amanda toch een vreselijk geil wijf.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:35 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07196/ScreenShot090.jpg]afbeelding][/url]
Nu kan je dat HiziHair ook niet echt kwalijk nemen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Dat schudden met het HiziHair van Lieke, schiet ook niet echt op.
jij noemt dat dansen???quote:
JAa ik meen het, uit de grond van mn, .... uh...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
echt meen je dit??
damnnn ik wist niet dat die mensen ook bestonden
Zie Sig?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
jij noemt dat dansen???![]()
ROFLLL dan wil ik jouw wel eens zien![]()
Was het NK niet... was gewoon een wedstrijdje met 7 personen.. ze is schijnbaar 3e geworden en heeft een make up koffer gekregen en 300 cp.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:30 schreef Marrije het volgende:
Waar gaat dit over?
Heeft Amanda de NK gewonnen en vandaar dit feestje?
Daar vraagt de avond wel om hequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:38 schreef Wopper1 het volgende:
En Mitch gaat rustig verder met ze ding
Brian Brian ga je nog rellen vanavond
damn das erg en je bent nog een vrouw eeh meisje ook....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef Liess het volgende:
[..]
JAa ik meen het, uit de grond van mn, .... uh...
Ja, hormonen.
Van de 7 toch nog derdequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Was het NK niet... was gewoon een wedstrijdje met 7 personen.. ze is schijnbaar 3e geworden en heeft een make up koffer gekregen en 300 cp.
jouw dansend dan he doosquote:
kruipt tussen geile amanda en lieke in voor een fotoshotje en wie snelt er weer naar toe om ook op de foto te komen? eric, hahaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Kinga het volgende:
huub probéért geil te kijken
Amanda was derde en daarom dit feestjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef Marrije het volgende:
Dan niet.
Ja, soms vallen vrouwen ook op vrouwen, komt niet vaak voor, maar af en toe.............quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
damn das erg en je bent nog een vrouw eeh meisje ook....
echt, de wereld verpaupert
In DGK hoef je niet echt een reden te hebben voor een feestje.....gewoon geil, drank, drugs enz...dat scoort al....denkt men....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Van de 7 toch nog derdeHeeft ze Eric nog wat van die 300 cp gegeven?
Het feestje is dus zomaar?
Cp moet ze nog krijgen, en feestje is zomaar ja..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze heeft ze zeker aangeboden aan Eric. Ik geloof dat hij ze niet nodig had dus bedanktequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
De redactie probeert weer wat van het huis te maken, sinds jan de boel heeft vernield. Ze mogen niet boven komen, dus vandaar dat ze maar een feestje houden beneden, je moet toch wat om de tijd door te komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eric kreeg er 40 zodat hij weer op 50cp stond.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft ze zeker aangeboden aan Eric. Ik geloof dat hij ze niet nodig had dus bedankte
Amanda is 3e geworden, in een veld van 7 deelnemers, geen NK, gewoon wedstrijdje op de beurs.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef Marrije het volgende:
Dan niet.
TIK TAK...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
HHAHA zag Nicolaas & Brian!
Ik vind het leukquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:48 schreef Wopper1 het volgende:
Daar is dat Arabische nummer weer..
Hoor je gelukkig ook maar 3x per avond
quote:
Over het roken van Nicolaas in de slaapkamer?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:49 schreef Liess het volgende:
Brian en Nic ruzie?
Brian gaf aan dat die kwaad is over het afluisteren van Nicolaas.. Volgens mij is er meer aan de handquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:50 schreef kybe het volgende:
Waarover gaat die ruzie nou tussen Nicolaas en Brian.
ja dat schokt me ook echt totallyquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:43 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, soms vallen vrouwen ook op vrouwen, komt niet vaak voor, maar af en toe.............
Ja, ik kom ook net binnenvallen, maar waarom is bwian zo aggresief tegen niels ????quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:49 schreef Tissik het volgende:
Waarom schreeuwt Brrrian nu een aantal keren "Donder op!" tegen Niels? Brrian doet onwijs agressief tegen Niels, maar ik snap echt niet waarom?
Niels heeft weer genoeg ingenomen en probeert wifebeater parra te makenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:50 schreef kybe het volgende:
Waarover gaat die ruzie nou tussen Nicolaas en Brian.
Tijd voor een weblog van Kingjaap!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:52 schreef Meganog het volgende:
Waar het ook over gaat: Brian staat op scherp.
Neequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is 3e geworden, in een veld van 7 deelnemers, geen NK, gewoon wedstrijdje op de beurs.
De anderen leek het een leuk plan om zich als Ken en Barbie te verkleden.
44 deelnemers hadden afgezegd.![]()
We hadden toch al voorspeld dat de bank in de gameroom daarvoor gebruikt zou worden?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Huub is Lieke weer aan het bewerkstelligen.
Brian houdt er niet van.....tis ook zo'n fout motherfucker kindje.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ooow nu snap ik het , Nicolaas zat af te luisteren bij Brian & Amanda. Brian houd er niet zo van..
Nadeel van die opgeleukte gameroom is dat ze er veel zullen zitten maar wel met een zooi herrie waardoor we weinig kunnen verstaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:54 schreef Marrije het volgende:
Het feestje ziet er een beetje. . .eh. . .nou laat ik zeggen, niet mijn stijl uit.
slakkenspoor gesignaleerd al..??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft weer geen onderbroek aan.
Even ter verduidelijking: Amanda denkt dat dat is omdat ze het niet tegen haar op durften te nemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
In elk geval bedankt mensen, voor de antwoorden![]()
Goed dat er punten naar Eric zijn gegaan.
Het feestje ziet er een beetje. . .eh. . .nou laat ik zeggen, niet mijn stijl uit.
Sorry voor je sig maar het wordt tijd dat iemand die kutkaboutah eens tegen zijn noten schopt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Huub is Lieke weer aan het bewerkstelligen.
Sneuquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadeel van die opgeleukte gameroom is dat ze er veel zullen zitten maar wel met een zooi herrie waardoor we weinig kunnen verstaan.
Lievvvvquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sorry voor je sig maar het wordt tijd dat iemand die kutkaboutah eens tegen zijn noten schopt.
Als ik wist dat hij jou zo zou behandelen dan... dan....![]()
Lieke vond dat Melissa de uitstraling had van een hoer, vooroordeel, voor ze haar leerde kennen.quote:
Ze heeft wel de ruggegraat van een slakquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:56 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
slakkenspoor gesignaleerd al..??
en niet te zuinig ook.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:05 schreef Liess het volgende:
Lieke en Amanda zoenen
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:06 schreef yellowfirst het volgende:
Het wordt een beetje verwarrend............![]()
Tenzij Huub zich aansluit bij het carnal fest van Brian en Eric, want die gaan elkaar vanavond oof flink bewerkstelligen, heb ik het idee....quote:
Ik geloof niet dat Huub dit erg vindt hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:09 schreef Ricard0j het volgende:
Huub is gewoon op zn plaats gezet nu, best wel terecht eigenlijk
haha hier naai je huub echt niet mee hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:08 schreef Kinga het volgende:
DIE KOP VAN HUUB!~_O-
Beter kon je hem niet naaien
Was het maar waar,die geniet hiervan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:09 schreef Ricard0j het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef tutjehola het volgende:
Jeeeeeeeee, zou ik dan niet voor niets betaald hebben, meteen een orgie voor die 3,95![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:09 schreef Ricard0j het volgende:
Precies.. Klopt geen drol van, maar wel lachequote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef Ricard0j het volgende:
Als dit niet gescript is weet ik het ook niet meer
En ja, ik mag dat, als ik er bij was geweest had ik het niet gedaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
Triest btw, dat iedereen daar erop loopt te geilen.
Girl on girl ftwquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
Ja 2 vrouwen is 'in'quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
Maar ff serieus voor de begin 20-ers hier... is het normaal dat 2 vrouwen zomaar beginnen te bekken? En dat niemand in hun omgeving daar vreemd van opkijkt?
Nee, daarom loopt ie hun de hele tijd achternaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij vindt dit alleen maar leuk hoor
Nee natuurlijk niet. Slaat nergens opquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
Maar ff serieus voor de begin 20-ers hier... is het normaal dat 2 vrouwen zomaar beginnen te bekken? En dat niemand in hun omgeving daar vreemd van opkijkt?
lekker goedkoop!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef tutjehola het volgende:
Jeeeeeeeee, zou ik dan niet voor niets betaald hebben, meteen een orgie voor die 3,95![]()
Ja hoor, dat is doodnormaal.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
Yep.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
Van mijn zoon hoor ik dat het ook erg in schijnt te zijn om te zeggen dat je bi bentquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
Ik snap er ook niets vanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
Ja uiteraard, is leuk om te zien tochquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:12 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Nee, daarom loopt ie hun de hele tijd achterna
En dan hoef je elkaar verder ook niet aardig te vinden en het maakt niet uit dat 1 van de 2 een soort relatie heeft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |