Of die scene in Braindead met de grasmaaier. Is helaas gespoilered op YouTube.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater doet me denken aan een combi van Joe Cocker en Ian Dury.
Dan maken we het af met een triootje Jaap, Nico en Natasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:28 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Nieuw script. Amanda eindigt met Lieke en Huub in bed. Terwijl Eric Brian bewerkstelligt.
Ja, dat viel me ook al opquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:29 schreef Liess het volgende:
OMG Die kop van Lieke kijkend naar Huub elke keer, "Zie je me, Zie je me"
quote:
Ohh snapte het al nietquote:
Dat denk ik dus ook hoor...volgens mij boeit het Huub niet dat Brian met Lieke wat gaat bewerkstelligen. Alleen denk ik dat Lieke die gedachte wel heeft dat Huub dat niet trekt wanneer ze met Brian iets gaat bewerkstelligen.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:26 schreef Tissik het volgende:
[..]
En ik denk zomaar, dat het Huub zijn reet zal roesten als Brrrian iets met Lieke zou doenVolgens mij heeft Huub alleen maar steeds geroepen dat hij dat niet zou trekken, juist om Brrrian hiertoe uit te lokken. Al die moeite om een meisje te verleiden waar je niet op valt, om er vervolgens niets mee te bereiken.
En Huub denken ja ik zie je nu wel hoor...doosquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:29 schreef Liess het volgende:
OMG Die kop van Lieke kijkend naar Huub elke keer, "Zie je me, Zie je me"
Misschien Born to be alive?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
hoe heet dit nummer
Hij keek zo in de camera, keek met zo'n grijns en wees naar Amanda en Liekequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat deed huub dan?
Heel horny kijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat deed huub dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |