WEL zeuren, ik wil heibel. En daarna Brian.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:32 schreef Dynabite het volgende:
Niet zeuren Huub, je hebt je holmaatje Eric nog![]()
Zoenen in de jacuzzi met een meid van de SOCA boys, weet je nog?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:33 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht trouwens dat Amanda zich niet seksueel aangetrokken voelde tot vrouwen?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
Huub is niet zo blij meer. Hij roept Lieke, Lieke, maar ze geeft geen antwoord.
Ze kan hem nu niets meer verwijten, vinden wij dat mooi of niet. Ik vind het mooi.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
Hij heeft toch gelijk? Zij was helemaal over de zeik over 1 zoentje van Huub en Amanda.
Oh ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
Zoenen in de jacuzzi met een meid van de SOCA boys, weet je nog?
Amanda stijgt in mijn waardering per dag...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:34 schreef Day het volgende:
Amanda is echt hilarisch nu: kan dit niet later
Dat had ik dus ook altijd van haar begrepen...snap deze actie dus ook niet......quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:33 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht trouwens dat Amanda zich niet seksueel aangetrokken voelde tot vrouwen?
En terecht..... deed ze ook bij hem.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:35 schreef Marrije het volgende:
Nou wat zei ik je??? Huub gooit het Lieke voor dr voeten dat ze met Amanda zoent.
idd, ik heb een tijdje niet gekeken ( wel af en toe bijgelezen )........maar van het hele programma en waar het om draaide, namelijk miljonairs en een dynasty uitstraling, is totaal niets meer van over.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:29 schreef Copycat het volgende:
Als je denkt dat het niet platter kan.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:34 schreef Day het volgende:
Amanda is echt hilarisch nu: kan dit niet later
Zeker na zijn uitspraak net tegen Mitch, vind ik dit schitterend!quote:
Caps graagquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub schijt bagger. (Het loopt dun langs zijn broekspijpen naar beneden)
Huub gaat steeds meer op Breenles lijjkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:35 schreef Day het volgende:
En Huub schuift de schuld af op de rest, terwijl hij gewoon zelf pissed is.
Maar das anders, zegt Lieke net. Huub is het daar niet mee eens.quote:
Nr.3 van de 7........ 44 hadden afgezegd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
ff vraagje heeft amanda gewonnen met die visagie wedstrijd.
Ze is derde gewordenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Wat een vraag op dit momentquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Bij mij staat ze nu op de eerste plaatsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een vraag op dit momentZe is 3e geworden.
Kan jou dat wat schelen op dit moment?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Hèhè EINDELIJK!!! Het kwartje valt!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Huub gaat steeds meer op Breenles lijjken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |