OMGquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:32 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Jawel, ben een sucker voor Stock- Aitken- en Waterman-pop... de (wannabe)ABBA-esque voorgaande singles van Scooch waren vele malen sterker maar hier word ik ook oprecht vrolijk van![]()
(ik vind het uiteraard niet serieus leuk in de zin van "omg wat een prachtige tekst en ontroerende melodie' maar dat lijkt me ook niet t idee van dit genre)
Safri Duoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, die 2 mannen die ook met trommels enzeau aan het spelen zijn tijdens hun nummers...
Ah joh, gewoon finale topic. lekker herkenbaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:33 schreef Drumpie het volgende:
Als alle landen geweest zijn, zal ik dan doorgaan met finale topic of Het grote tot de stemmen topic?
Belediging voor JTquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:33 schreef borisz het volgende:
Justin T
Is ook echt gewoon waar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar dit is echt een prachtige opmerking:
"Ze hadden net zo goed 3 minuten lang de Turkse vlag neer kunnen leggen"
Die jurkjes????quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:34 schreef Joeriii het volgende:
Redelijk nummer, blijft wel hangen denk ik
Het probleem van het Eurovisie Songfestival kon niet prachtiger worden samengevatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:34 schreef Paaskonijn het volgende:
"Ze hadden net zo goed 3 minuten lang de Turkse vlag neer kunnen leggen"
Een broodje shoarma met knoflooksaus graag.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:33 schreef Rolex18038 het volgende:
Sikedem sikedem!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |