Kan ze paaldansen héquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja die bushalte had niet gemoeten.
tis geen gothic he ... valt meteen uit de toonquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:37 schreef MissHobje het volgende:
Vind dit eigenlijk geen songfestival liedje
Dubbele paspoort of niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef MissJ het volgende:
ik ben voor Hongarije (en mijn kat ook, die komt daar vandaan)
Ellen ten Dammequote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef BVO het volgende:
Met zo'n nummer was Nederland ook gewoon naar de finale gegaan. Niks geen Oostblokgezeur.
Ga je mond spoelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef SunChaser het volgende:
Janis Joplin
Precies.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef BVO het volgende:
Met zo'n nummer was Nederland ook gewoon naar de finale gegaan. Niks geen Oostblokgezeur.
Dan sturen we gewoon Stevie-Ann volgend jaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef BVO het volgende:
Doet ze me ook aan denken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef SunChaser het volgende:
Janis Joplin
Ow was dat hetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis geen gothic he ... valt meteen uit de toon
Een beetje wel ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Is ze d'r stem een beetje kwijt?
Voor mij komt daar nog Servie bij maar past hier gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mijn favorietenlijstje.
1) Hongarije
2) Finland
En dan de rest.
Haha maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:38 schreef BVO het volgende:
Ze is zelf fan van Janis Joplin.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:37 schreef parselmouth het volgende:
Wat doen ze nou telkens overdreven met die Janis Joplin vergelijking?
Dat e op elkaar stemmen ja. Daarmee bewijzen ze niet wat de reden daarvan is... misschien wel dat ze meer de muziek maken die ze leuk vinden? Zoals Nederland vaak meer heeft met Zweedse producties?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het Oostblokgezeur is door meerdere universiteiten wetenschappelijk bewezen!
regenachtige zondag middag.. leuk achtergrond deuntjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:42 schreef Suko het volgende:
Litouwen, inderdaad voor bij het haardvuur, maar geen winner.
Wel zo'n fijne afwisseling tussen de goths en amateur rock.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is een gaapnummer.
ja zoietsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:42 schreef winterapfel het volgende:
[..]
regenachtige zondag middag.. leuk achtergrond deuntje![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Goh, Lori Spee is alive!
idd...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik zit te wachten op iets van een refrein.
ik heb helemaal geen refrein gehoordquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik zit te wachten op iets van een refrein.
Als je de laatste jaren terugkijkt stemt Nederland echt bijna nooit op Zwedenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat e op elkaar stemmen ja. Daarmee bewijzen ze niet wat de reden daarvan is... misschien wel dat ze meer de muziek maken die ze leuk vinden? Zoals Nederland vaak meer heeft met Zweedse producties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |