quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:43 schreef oor het volgende:
hoi ik probeer te slapen maar moet toch even vragen naar een melodietje wat in mijn hoofd zit
het word vaak gebruikt bij films/tv programma;s
het gaat als volgt:
dub---dubdub - dub --- dub dub etc
klinkt als slag op een regenpijp.
denk een alternative dance nummer/soundtrack achtig. soort van underworld achtige muziek..
als je denkt het nummertje in een filmpje te hebben gehoord, post dan ff een youtube link kan ik even oordelen of dat het is wat ik bedoel.
alvast bedankt
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:10 schreef SuperRogier het volgende:
Voorstukje van Ali G inda house, hoor je een fout pimp nummer waarin een of andere gozer "Don, do don, dodododon":')ofzo:')
R.E.S.T.E.C.P als je het weet:')
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:47 schreef Justah het volgende:
Ik zoek het een specifiek stukje muziek uit de film "The Holiday(2006)".
De muziek zit in meerdere delen van de film, in het menu van de DVD zit de intro van het liedje in b.v. scene 6(@37min) zit een stukje maar ook @ 2h 2m zit weer een stukje. Ik inmiddels een groot aantal nummers van de lijst van de soundtrack beluistert maar hij zit er nog niet tussen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:13 schreef Agiath het volgende:
tvp, misschien kan ik nog wat helpen
Het is me nog niet gelukt deze te vinden... wie helpt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:44 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik zoek al heel lang een nummer dat (o.a.) door Discovery Channel gebruikt wordt voor hun reclames (heb ik -tig delen geleden al eens gevraagd)
Het ongelovelijke is gebeurd: ik weet wat en hoe en wie!! Het heet "Underbelly" van de
componisten Neil Pollard en Adam Salkeld. Het is afkomstig van het album "25
Naked Tracks - essential underscores" van het label Atmosphere (cat.# ATMOS-
CD145) dat een onderdeel is van BMG Production Music.
Maar nu begint het echte 'ik zoek een nummer'...
Verkoopt BOL dit?
Verkoopt Amazon dit?
Is er op Google ook maar íets van bekend?Vooruit, een paar referenties aan een obscure website.
Concreet nu: heeft iemand wel eens CD's van dit label in een winkel (web danwel gewoon) gezien?
Misschien dit?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:55 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Uit deel 210:
[..]
Het is me nog niet gelukt deze te vinden... wie helpt?
De kortsten:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:25 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zoek een willekeurig nummer van drie minuten: het moet een dreigend maar rustig maar dreigend begin hebben en dan tot een keihard ontlading komen. Iets van Rammstein zou misschien heel goed zijn. Iemand tips?
Ik had deze site al eens bestudeerd. Helaas lukt het me niet...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Misschien dit?
ook officieel te downen vanaf deze site
Cracker - Silencequote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:34 schreef AstroStart het volgende:
Ik zoek een mp3'tje zonder geluid. Een stil mp3'tje dus
Heb ik nodig om te mixen met Windows Movie Maker.
Heb je wat woorden zinnen uit de tekst kunnen verstaan? Ik kom niet verder dan 'you will'...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:24 schreef Devrim_ het volgende:
http://devrim.phserver.net/VOC002.WAV
Wie o wie helpt mij
Ja..Maar dat waren standaard woorden..Dus ik krijg heel veel foute dingenquote:Op zondag 13 mei 2007 11:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb je wat woorden zinnen uit de tekst kunnen verstaan? Ik kom niet verder dan 'you will'...
Busta Rhymes- touch it (remix)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:15 schreef Jeandaman het volgende:
Hoi
Ik zoek een nummer van een neger ( bekende ) die een rap nummer heeft met daarin soms een duidelijk luchtalam o.i.d tijdens dit alarm gaat hij harder en uptempo rappen.. kent iemand dit nummer..
Alvst bedankt
Rachael Starr - Till There Was Youquote:Op zondag 13 mei 2007 16:22 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een beetje dancenummer, misschien een jaartje of twee uit.
Refrein:
I want you addicted to me. Until there was you, what can I do?
And there's no coming down..
Bij voorbaat dank.
Mika - Grace Kellyquote:Op zondag 13 mei 2007 16:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Welk lied is NU op Radio 1?
'Why don't you like me, why don't you like me' enz.
Tom Helsen - Sun in her Eyesquote:Op zondag 13 mei 2007 11:24 schreef Devrim_ het volgende:
http://devrim.phserver.net/VOC002.WAV
Wie o wie helpt mij
girlfriend - Gym class heroesquote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek ook nog een liedje waar in het begin iemand zingt 'babbadeba' ofzo en dat een paar keer herhaalt, en dan iets zingt met 'girlfriend'.
Welk lied is dit?
Ik gok op Jaydee - Plastic Dreams.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:43 schreef oor het volgende:
hoi ik probeer te slapen maar moet toch even vragen naar een melodietje wat in mijn hoofd zit
het word vaak gebruikt bij films/tv programma;s
het gaat als volgt:
dub---dubdub - dub --- dub dub etc
klinkt als slag op een regenpijp.
denk een alternative dance nummer/soundtrack achtig. soort van underworld achtige muziek..
als je denkt het nummertje in een filmpje te hebben gehoord, post dan ff een youtube link kan ik even oordelen of dat het is wat ik bedoel.
alvast bedankt
Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold denk ik dat je bedoelt.quote:
Bedankt, dat is hem!!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold denk ik dat je bedoelt.
Iggy Pop - Lust for Lifequote:Op zondag 13 mei 2007 17:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nog een, sorry![]()
Wie weet wat de begintune van Try Before You Die is?
(Hier te beluisteren)
Graag gedaan hoor!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Bedankt! Jij weet vet veel nummers!!!![]()
![]()
Laura Pausini - La solitudinequote:Op zondag 13 mei 2007 21:30 schreef steve2003 het volgende:
ik heb even hulp nodigDat nummer van paul de leeuw, "ik wil niet dat je liegt", is gecovered/vertaald/gejat van een italiaan ofzo... een heel bekende, maar hoe heet het origineel en artiest nou?
alvast bedankt,
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:53 schreef rene90 het volgende:
miss luna geen idee of het richting mij was bedoeld maar volgens mij is timing het niet inieder geval..kan er op google niks over vinden.
Op de vorige pagina gaven wij bijna tegelijkertijd antwoord op een vraag. Vandaar 'timing'.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef rene90 het volgende:
?
Laura Pausini - Laura Pausiniquote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef rene90 het volgende:
lol oke zover had ik niet gekeken;) sorry,
maar je hebt geen idee welk album ik zoek:D?
Bedankt!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Rachael Starr - Till There Was You
Google is your friend!![]()
"Weapon of Choice" - Fatboy Slimquote:Op maandag 14 mei 2007 04:25 schreef gepaste_wilg het volgende:
Met dank aan "Nikky" die me hiernaar verwees.
Beste mensen
het is vast al 1000 keer gevraagd maar toch wil ik mij er schuldig aan maken:
Hoe heet ook al weer het nummer waarin die zakenman zweeft over het balkon?
De tekst is: you have it like this, you have it like like that
Fat boy slim-achtig, maar daar ben ik niet goed in
Bij voorbaat dank, Wilg
Ziggi - All Obstacles?quote:Op maandag 14 mei 2007 01:03 schreef EsDe het volgende:
dat nr van ziggi, wat nu hip is op MTV... zag het laatst voorbijkomen... iemand een idee hoe dat nr heet? Reggea achtig... zie het niet in de charts staan dus vandaar dat ik 't hier maar probeer...![]()
blijkbaar niet gelezen waar ik naar opzoek ben, laura pausini wordt niet gepromoot op TMF en is zeker geen hardstyle / jumpstyle.quote:
Heb ik wel gelezen, maar weet niet wat je bedoelt. Jij postte tussen een misverstand van 'timing' en ik las verkeerd. Dacht dat jij degene was die Laura Pausini zocht.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
blijkbaar niet gelezen waar ik naar opzoek ben, laura pausini wordt niet gepromoot op TMF en is zeker geen hardstyle / jumpstyle.
Is dat niet deze ?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef jvoo het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje dat ze gisteren bij het rtl nieuws van 1930 uur draaiden onder een filmpje over het afscheid van Tony Blair.
Hier de link naar het nieuws
het liedje begint op 9:42
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:13 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik kreeg net een zwaar beschadigd nummertje binnen zonder titel, maar het betreft een geniale mix van zo'n beetje alles wat er op Happy Hardcore is uitgekomen. 3.30 lang. Begint met 'Let me know if you're good to go... HAKKUHHHH'...Eindigt met 'Daar is Gabbertje'
Iemand een idee waar ik dit meesterwerkje aan kan schaffen? Dus de artiest + track, dan vind ik wel weer een CD met het ding
Die is simpel. Dat is een mp3'tje die in opdracht van RuudDeWild gemaakt is ter afsluiting van de 90's week toentertijd op 3FM. Het is geen officiële single en is ook nooit op CD verschenen. Het is gewoon een los mp3'tje die je soms wel terugvindt op P2P-netwerken onder de naam 90s-mix dus als je daarop zoekt moet het wel goed komenquote:
heel misschien planet funk - chasing the sun?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:35 schreef El_Rolando het volgende:
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik het vraag.
Ik zoek een nummer van zo'n 5 a 6 jaar geleden. Het is een trance nummer en werd ooit eens gedraaid bij de aankondiging van Van Diepens Dance Department op 538. Een stukje tekst uit het nummer (gezongen door een vrouw): I'm falling away, just like the sun/stars.
Iemand?
Cool dat is hem, bedankt!quote:
Jaaaaaaa. Jij bent mijn held.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:43 schreef EsDe het volgende:
[..]
heel misschien planet funk - chasing the sun?![]()
Graag gedaan, vet nummerquote:
Groove Armada - Get Down:quote:Op maandag 14 mei 2007 15:05 schreef lucky_birdie het volgende:
naar aanleding van dit topic
gezocht;
de tekst van Groove Armada - Get down.
Tot dusver heb ik alleen de tekst met dit erin kunnen vinden;
Yeah i was just following a Friday
trying to get home find a phone
geezer lighter the futures brighter
trying to hit a saturday nighter
I found a driver here's a fiver
I'll have to lend you excuse me is this the venue
maar dit hoor ik toch echt niet terug in het liedje zelf..
hetzelfde geldt trouwens voor Mason Vs Princess Superstar : Perfect (Exceeder)
Heeft iemand de echte tekst?
quote:But I Feel Good
But I Feel High
But I Feel Good
But I Feel High
But I Feel Good
But I Feel High
But I Feel Good
But I Feel High
But I Feel Good
But I Feel High
But I Feel Good
But I Feel High
Deeper down yes y'all
Deeper down
Deeper down yes y'all
Deeper down
Deeper down yes y'all
Deeper down
Deeper down yes y'all
Deeper down
I was just going with the..uh
But I Feel Good
But I Feel High
But I Feel Good
But I Feel High
But I Feel Good
But I Feel High
But I Feel Good
But I Feel High
Deeper down yes y'all
Deeper down
Deeper down yes y'all
Deeper down
Deeper down yes y'all
Deeper down
Deeper down yes y'all
Deeper down
I was just going with the..uh
But I Feel Good
But I Feel High
But I Feel Good
But I Feel High
But I Feel Good
But I Feel High
But I Feel Good
But I Feel High
excuse me is this the venue
But I Feel Good
But I Feel High
But I Feel Good
But I Feel High
But I Feel Good
But I Feel High
But I Feel Good
But I Feel High
Mason vs Princess Superstar - Perfectquote:Op maandag 14 mei 2007 15:05 schreef lucky_birdie het volgende:
naar aanleding van dit topic
gezocht;
de tekst van Groove Armada - Get down.
Tot dusver heb ik alleen de tekst met dit erin kunnen vinden;
maar dit hoor ik toch echt niet terug in het liedje zelf..
hetzelfde geldt trouwens voor Mason Vs Princess Superstar : Perfect (Exceeder)
Heeft iemand de echte tekst?
quote:1 2 3 Whoo
1 2 3 4
Let me hear you scream if you want some more
Like aahh
Push it, Push it
Watch me work it
I'm perfect
1 2 3 4
Like ahh
Push it, Push it
Watch me work it
I'm perfect
Thats right i'm a superstar
Everybody wanna come up when i'm at the bar
All the people wanna try
like give me some more
Try a little harder honey
like give me your car
skip the bra, chillen the spa
emeiniem bars
dont care where they call
get lost gettin lots of rocks
while bitches getting hot now im gettin hot
so hot just rock the party
ill be rocken everybody
passing the shot
baby gettin on me, baby calll me
baby call me
1 2 3 4
Like ahh
Push it, Push it
Watch me work it
I'm perfect
1 2 3 4
Like ahh
Push it, Push it
Watch me work it
I'm perfect
Check it out now
The Look
The Lips
The Hips
The Taste
The Hair
The Eyes
The Skin
The Waist
You can see what i can do on this microphone
So guess what i'm gonna do to you at home
The Look
The Lips
The Hips
The Taste
The Hair
The Eyes
The Skin
The Waist
You can see what i can do on this microphone
So guess what i'm gonna do to you at home
Perfection hahaaa
1 2 3 whoo
1 2 3 4
Like ahh
Push it, Push it
Watch me work it
Im perfect
1 2 3 4
Like ahh
Push it, Push it
Watch me work it
I'm perfect
(Perfect, perfect, perfect, I'm perfect)
1 2 3 4
4 3 2 1
1 2 3 4
4 3 2 1 whoo
1 2 3 4
Like ahh
Push it, Push it
Watch me work it
im perfect ha ha............
Ik *wist* het wel!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:03 schreef MissLuna het volgende:
Dat kan inderdaad wel kloppen dat het anders is. Bovenstaand is de tekst van Groove Armada - But I Feel Good.
http://youtube.com/watch?v=j7i1ztCoIuwquote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik zoek ook de naam van een nummer.
Ik hoorde hem vandaag 2 keer op Slam FM.
Het is een redelijk relaxed dance nummer waarin je telkens een vrouw hoort zingen.
Het enige wat ik me nog kan herinneren is het deuntje en ze zong in het refrein telkens iets van "i'm in love with youuu"
Niet heel duidelijk maar het is waarschijnlijk wel een bekend nummer dus ik hoop dat iemand weet welke ik bedoel.
Eels - Love of the loveless.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef merijn77 het volgende:
Heeft iemand een idee welk nummer dit is dan?
http://www.youtube.com/watch?v=44wqAUR4Y7E
Eels - Love of the Lovelessquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef merijn77 het volgende:
Heeft iemand een idee welk nummer dit is dan?
http://www.youtube.com/watch?v=44wqAUR4Y7E
Les rythmes digitales - Sometimes ? (feat Nik Kershaw)quote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef iwantpie het volgende:
Ik zoek een liedje van een artiest met een franse naam en het heeft een zielige clip over knuffelberen en speelgoed wat tot leven komt. Met de hoofdknuffelbeer eindigt het niet goed. Drama dus.
Impact 3?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:20 schreef rene90 het volgende:
ben opzoek naar het hardstyle/jumpstyle album wat op TMF wordt gepromoot, het heeft een zwarte kaft, en het begon dacht ik met iets van pla...plu....zoiets dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |