quote:Op zondag 13 mei 2007 21:53 schreef rene90 het volgende:
miss luna geen idee of het richting mij was bedoeld maar volgens mij is timing het niet inieder geval..kan er op google niks over vinden.
Op de vorige pagina gaven wij bijna tegelijkertijd antwoord op een vraag. Vandaar 'timing'.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef rene90 het volgende:
?
Laura Pausini - Laura Pausiniquote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef rene90 het volgende:
lol oke zover had ik niet gekeken;) sorry,
maar je hebt geen idee welk album ik zoek:D?
Bedankt!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Rachael Starr - Till There Was You
Google is your friend!![]()
"Weapon of Choice" - Fatboy Slimquote:Op maandag 14 mei 2007 04:25 schreef gepaste_wilg het volgende:
Met dank aan "Nikky" die me hiernaar verwees.
Beste mensen
het is vast al 1000 keer gevraagd maar toch wil ik mij er schuldig aan maken:
Hoe heet ook al weer het nummer waarin die zakenman zweeft over het balkon?
De tekst is: you have it like this, you have it like like that
Fat boy slim-achtig, maar daar ben ik niet goed in
Bij voorbaat dank, Wilg
Ziggi - All Obstacles?quote:Op maandag 14 mei 2007 01:03 schreef EsDe het volgende:
dat nr van ziggi, wat nu hip is op MTV... zag het laatst voorbijkomen... iemand een idee hoe dat nr heet? Reggea achtig... zie het niet in de charts staan dus vandaar dat ik 't hier maar probeer...![]()
blijkbaar niet gelezen waar ik naar opzoek ben, laura pausini wordt niet gepromoot op TMF en is zeker geen hardstyle / jumpstyle.quote:
Heb ik wel gelezen, maar weet niet wat je bedoelt. Jij postte tussen een misverstand van 'timing' en ik las verkeerd. Dacht dat jij degene was die Laura Pausini zocht.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
blijkbaar niet gelezen waar ik naar opzoek ben, laura pausini wordt niet gepromoot op TMF en is zeker geen hardstyle / jumpstyle.
Is dat niet deze ?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef jvoo het volgende:
Ik ben op zoek naar het liedje dat ze gisteren bij het rtl nieuws van 1930 uur draaiden onder een filmpje over het afscheid van Tony Blair.
Hier de link naar het nieuws
het liedje begint op 9:42
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:13 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik kreeg net een zwaar beschadigd nummertje binnen zonder titel, maar het betreft een geniale mix van zo'n beetje alles wat er op Happy Hardcore is uitgekomen. 3.30 lang. Begint met 'Let me know if you're good to go... HAKKUHHHH'...Eindigt met 'Daar is Gabbertje'
Iemand een idee waar ik dit meesterwerkje aan kan schaffen? Dus de artiest + track, dan vind ik wel weer een CD met het ding
Die is simpel. Dat is een mp3'tje die in opdracht van RuudDeWild gemaakt is ter afsluiting van de 90's week toentertijd op 3FM. Het is geen officiële single en is ook nooit op CD verschenen. Het is gewoon een los mp3'tje die je soms wel terugvindt op P2P-netwerken onder de naam 90s-mix dus als je daarop zoekt moet het wel goed komenquote:
heel misschien planet funk - chasing the sun?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:35 schreef El_Rolando het volgende:
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik het vraag.
Ik zoek een nummer van zo'n 5 a 6 jaar geleden. Het is een trance nummer en werd ooit eens gedraaid bij de aankondiging van Van Diepens Dance Department op 538. Een stukje tekst uit het nummer (gezongen door een vrouw): I'm falling away, just like the sun/stars.
Iemand?
Cool dat is hem, bedankt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |