Ja..Maar dat waren standaard woorden..Dus ik krijg heel veel foute dingenquote:Op zondag 13 mei 2007 11:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb je wat woorden zinnen uit de tekst kunnen verstaan? Ik kom niet verder dan 'you will'...
Busta Rhymes- touch it (remix)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:15 schreef Jeandaman het volgende:
Hoi
Ik zoek een nummer van een neger ( bekende ) die een rap nummer heeft met daarin soms een duidelijk luchtalam o.i.d tijdens dit alarm gaat hij harder en uptempo rappen.. kent iemand dit nummer..
Alvst bedankt
Rachael Starr - Till There Was Youquote:Op zondag 13 mei 2007 16:22 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een beetje dancenummer, misschien een jaartje of twee uit.
Refrein:
I want you addicted to me. Until there was you, what can I do?
And there's no coming down..
Bij voorbaat dank.
Mika - Grace Kellyquote:Op zondag 13 mei 2007 16:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Welk lied is NU op Radio 1?
'Why don't you like me, why don't you like me' enz.
Tom Helsen - Sun in her Eyesquote:Op zondag 13 mei 2007 11:24 schreef Devrim_ het volgende:
http://devrim.phserver.net/VOC002.WAV
Wie o wie helpt mij
girlfriend - Gym class heroesquote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek ook nog een liedje waar in het begin iemand zingt 'babbadeba' ofzo en dat een paar keer herhaalt, en dan iets zingt met 'girlfriend'.
Welk lied is dit?
Ik gok op Jaydee - Plastic Dreams.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:43 schreef oor het volgende:
hoi ik probeer te slapen maar moet toch even vragen naar een melodietje wat in mijn hoofd zit
het word vaak gebruikt bij films/tv programma;s
het gaat als volgt:
dub---dubdub - dub --- dub dub etc
klinkt als slag op een regenpijp.
denk een alternative dance nummer/soundtrack achtig. soort van underworld achtige muziek..
als je denkt het nummertje in een filmpje te hebben gehoord, post dan ff een youtube link kan ik even oordelen of dat het is wat ik bedoel.
alvast bedankt
Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold denk ik dat je bedoelt.quote:
Bedankt, dat is hem!!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold denk ik dat je bedoelt.
Iggy Pop - Lust for Lifequote:Op zondag 13 mei 2007 17:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nog een, sorry![]()
Wie weet wat de begintune van Try Before You Die is?
(Hier te beluisteren)
Graag gedaan hoor!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Bedankt! Jij weet vet veel nummers!!!![]()
![]()
Laura Pausini - La solitudinequote:Op zondag 13 mei 2007 21:30 schreef steve2003 het volgende:
ik heb even hulp nodigDat nummer van paul de leeuw, "ik wil niet dat je liegt", is gecovered/vertaald/gejat van een italiaan ofzo... een heel bekende, maar hoe heet het origineel en artiest nou?
alvast bedankt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |