Neem jij de lama's überhaupt serieus dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef sjeppert het volgende:
van wat ik gezien heb vond ik het allemaal niks
dat hoorspel is niet serieus te nemen
Misschien past hij er gewoon niet tussen, klikt het niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:30 schreef heaven7 het volgende:
Maar vertel me eens, hoe zit het nou met Adjust?? Ik dacht dat dat gewoon een vaste lama zou worden? Nouja, dan wel afgewisseld met Jeroen en Jandino maar ik heb nergens gehoord of begrepen dat hij 1 aflevering op tv mee zou mogen doen en 1 in het theater?
Als ik dronken kijk gaat de helft langs me heen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering, veel gelachen, maar kwam ook omdat ik redelijk dronken was toen ik het keek.
Nee man, Tijl en Ruben N.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:27 schreef T3rr0r het volgende:
Jeroen is echt een enorme aanwinst voor het team. Ik vind hem echt verreweg het beste, vooral die strakke kop die hij bij alles trekt. Nooit verwacht die die citroëndealer ook buiten de reclame zo'n hilarisch figuur zou zijn
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:27 schreef T3rr0r het volgende:
Jeroen is echt een enorme aanwinst voor het team. Ik vind hem echt verreweg het beste, vooral die strakke kop die hij bij alles trekt. Nooit verwacht die die citroëndealer ook buiten de reclame zo'n hilarisch figuur zou zijn
In Nieuw Dier was hij ook erg grappig hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:27 schreef T3rr0r het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:27 schreef T3rr0r het volgende:
O, die vind ik juist zwaar overdreven en echt té makkelijk. Seksgrapjes. woehoe! M.n. Ruben van der Meer kan daar wel wat van.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:14 schreef Toitle het volgende:
[..]
Zeker waar!
De beste scene tot nu toe (vond ik) was waar Ruben de vreemdgaan scene van Willem-Alexander en van Maxima deed.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef Toitle het volgende:
een KinkyGiraf die niet van sexgrapjes houdt?
Ze zijn soms te makkelijk inderdaad en lang niet allemaal leuk, daar heb je gelijk in. Is prima, toch verschillende mening.
Ok, you win, I'm off.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Verschillende meningen zijn prima, maar ik hoor zo vaak mensen terugkomen op die scene, dus ik dacht: kom, laat ik eens wat posten
Ben het helemaal met je eens, vond die grap ook veel te makkelijk en niet echt grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Verschillende meningen zijn prima, maar ik hoor zo vaak mensen terugkomen op die scene, dus ik dacht: kom, laat ik eens wat posten
you winquote:
Nee dat is heel duidelijk iddquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien past hij er gewoon niet tussen, klikt het niet.
Dat is ook niet echt een hele grote prijs.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:44 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee dat is heel duidelijk iddMaar ik las dat in het vorige topic, dat zijn prijs 1 keer tv en 1 keer theater was.. weet niemand hier wat meer over te vertellen?
Omdat de rest eigenlijk heel voorzichtig was met grappen over Maxima, en Ruben vd Meer hier niks vanaan trok en er overheen walste met een dikke orgie scene maakte het imho bijzonder geslaagd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, vond die grap ook veel te makkelijk en niet echt grappig eigenlijk.
hij zat trouwens wel in het publiek deze week.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:19 schreef emo.gif het volgende:
Die negert van vorige week was dus echt niet grappig he
Viel me trouwens op dat op uitzendinggemist.nl bij de omschrijving van het programma Ad-Just niet genoemd wordt. Doet ie überhaubt wel mee?
Maar is het echt waar?? Niemand wil me uitsluitsel gevenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:28 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een hele grote prijs.
We moeten eigenlijk een Poll doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:18 schreef Veerboot het volgende:
Grappig hoe iedereen overal precies wat anders van vindt
Ik bedoel eigenlijk een Poll met wie de beste lama is.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
U vraagt, wij draaien!
Dat was echt te droog.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:44 schreef Chaos210 het volgende:
De begrafenis hits waren echt lache. Met hits als:
"ik leef niet meer voor jou"
"Vandaag ben je dood"
"Je hoeft niet naar huis vanacht"
"Er staat een steen op mijn graf"
Whose line is niet eens in het nederlands.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Echt irritant, die vergelijkingen met Whose Line elke 5 posts. Nu weten we het wel. Het is intellectueel verantwoord om dat programma leuker te vinden.
Dat dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef vosss het volgende:
Das toch ook wat he. Een hele show om een nieuwe lama te zoeken met voorrondes en alles en dan win je hem en dan mag je niet meedoen![]()
Iemand die daar meer van weet?
Er was in het vorige topic iemand die er iets over te vertellen wist..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef Vork het volgende:
Omdat niemand het antwoord weet, gok ik.
Wel een grappige foto!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef Rianne84 het volgende:
Blijkt uit deze foto dat Ad-Just toch blijft?
http://pics.bnn.nl/data/media/db_images/original/43779_7159f8.jpg
Tijlquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef Rianne84 het volgende:
Wie is er vanavond te gast?
En wat was dat dan precies?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Er was in het vorige topic iemand die er iets over te vertellen wist..
Ik weet dat Ad-Just binnenkort als Lama te zien zal zijn, maar niet in iedere aflevering. Dat hoorde ik hem vanmorgen zeggen in Walhalla, een kunst- en cultuurprogramma op Omroep Brabant. Hier kun je dat fragment terugkijken.quote:
Waarom niet? Lama's is een kopie van Whose Line. (Oorspronkelijk komt het uit de UK, maar die show was vaak een beetje te intellectueel. )quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Echt irritant, die vergelijkingen met Whose Line elke 5 posts. Nu weten we het wel. Het is intellectueel verantwoord om dat programma leuker te vinden.
Ruben N, wat staat ie er heerlijk sexy bijquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef Rianne84 het volgende:
Alleen Ad-just is er heel lelijk in ge-photoshopped en de rest niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef Rianne84 het volgende:
En wat staat Jandino er weer geforceerd niet leuk bijquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:45 schreef -ladybird- het volgende:
Ruben N, wat staat ie er heerlijk sexy bij![]()
![]()
Tijl en Ruben N.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Nog even een Poll:
Poll: Wie vind jij de beste Lama?Ruben N Ruben vd M Jeroen Jandino Ad-Just Tijl Lama die al weg is
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En wat staat Jandino er weer geforceerd niet leuk bij
Zoals Jandinio erin geshopt is klopt ook niet goed, trouwens. Met z'n voeten achter Tijl en met z'n armen ervoor!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:44 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Alleen Ad-just is er heel lelijk in ge-photoshopped en de rest niet.![]()
Ad-Just was een keer als gast bij de Lama's. Ik ga er vanuit dat dat eenmalig was. En dat hij de volgende keer gewoon mee doet als Lama. Er zijn toch meer Lama's die niet elke week mee doen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:38 schreef AlizarinCrimson het volgende:
Toch begrijp ik dat hele Ad-Justverhaal niet. De hele zoektocht lanceren om iemand als willekeurige soapie X af en toe aan de tafel in het publiek naast die vreselijke presentator neer te zetten?
Ik kwam, als Afvalracejunktv-fan juist via "Lama Gezocht" pas bij de echte uitzendingen van de Lama's terecht dit seizoen en vond eerlijk gezegd de eerste 2 'echte' uitzendingen bedroevend slechter dan wat de finalisten in "Lama Gezocht" ervan bakten. Ook mocht Ad-Just maar liefst 1 x vijf minuten meedoen aan het programma, en dan nota bene nog in het Moordspel, juist dat onderdeel waar je iedere VMBO-er na een lesje drama nog in kan zetten!
En dan werden er ook nog diverse andere gloednieuwe Lama's opgevoerd, die blijkbaar via het ons-kent-ons circuitje waren opgeduikeld en de volle aflevering wel zonder probleem mee mochten doen. Hoe zit dat dan?
Zou het niet klikken tussen AJ en de andere Lama's? Helaas, tanden op elkaar dan maar en spelen met die klootzak.Dat wordt als professioneel van je verwacht. Het is geen jaarclubje!
Als die hele "Zoektocht" een hoax was om wat meer aandacht te trekken voor de echte Lama's (net als The Next Pussycat Doll) en er eigenlijk nooit plannen zijn geweest met de winnaar iets te doen: grote minachting dus voor je publiek, dat voor deze jongen heeft gekozen.![]()
Ja, jammerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Was maar een kort seizoenjammer, keek elke week uit naar vrijdag
![]()
een paar afleveringen terug heeft hij een hele aflevering meegedaan. Maar veel wist hij niet in te brengen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:23 schreef Miwaki het volgende:
[..]
Ad-Just was een keer als gast bij de Lama's. Ik ga er vanuit dat dat eenmalig was. En dat hij de volgende keer gewoon mee doet als Lama. Er zijn toch meer Lama's die niet elke week mee doen?
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef knuppelhout het volgende:
ik vond die jandino niet heel leuk
ik vind hem raar, nerveus, irritant en vooral niet niet grappig overkomenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef knuppelhout het volgende:
ik vond die jandino niet heel leuk, maarja ik kan me wel voorstellen dat mensen m wel leuk vinden.
Nou, daar ben ik het helemaal niet mee eens eigenlijk, hij vertelt een leuke grap en doet daar bovenop nog een leuk accent of stemmetje maar dat is niet waar zijn grapjes uit bestaan vind ik..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:30 schreef Eveli het volgende:
Ruben Nicolaï en inhoud?Zijn grappen bestaan vaak voornamelijk uit rare stemmetjes en geluidjes.
Ik vind Ruben Nicolai erg knap met stemmen idd. Prins Bernhardquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:30 schreef Eveli het volgende:
Ruben Nicolaï en inhoud?Zijn grappen bestaan vaak voornamelijk uit rare stemmetjes en geluidjes.
Pff inderdaad dan heeft het allemaal niet zoveel zin gehad eh..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef vosss het volgende:
Das toch ook wat he. Een hele show om een nieuwe lama te zoeken met voorrondes en alles en dan win je hem en dan mag je niet meedoen![]()
Aangereden door een tram, ligt in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:45 schreef Stupiditeit het volgende:
Okay, wellicht staat het hier ergens, maar waar is Ad-Just nou gebleven?
Vanavond zijn er geen Lama's meer, althans geen totaal lama programmaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Komt er nou vanavond een speciale lama's voor Bart de Graaf? Ik ging namelijk naar Lamas.nl en toen kwam ik op een of andere site voor de herdenking van Bart de Graaf en daar stond een stukje Lama's op waar Patrick het had over een speciale Lama's.
quote:Nieuwe Lama's taaien af
De winnaar van het televisieprogramma Lama Gezocht, Ad-Just Bouwman, neemt nog geen halfjaar na zijn aantreden bij het razend populaire team van improvisatieacteurs al weer afscheid van De Lama's. Ook cabaretier Jandino Asporaat verlaat De Lama's. Dat maakte omroep BNN vandaag bekend.
Het team van acteurs, bekend van het Televizierring-winnende tv-programma De Lama's, ging begin dit jaar op zoek naar een nieuw lid. Het publiek koos na een afvalrace in febrauri Ad-Just als winnaar. "Door zijn eigen unieke stijl van improviseren viel hij op bij de jury en het publiek. In de afgelopen maanden bleek dat deze stijl niet aansluit bij de stijl van het programma", aldus BNN over Ad-Just.
http://www.nieuwnieuws.nl(...)lamas_taaien_af.html
quote:
Goed van jou zeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:44 schreef carpediem23 het volgende:
Heel oud nieuws! Want ik wist het al in April (heb ik toen ook hier gemeld) Via het management van zowel adjust en jandino was het binnen 1 maand al duidelijk dat ze niet verder gingen met deze 2.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Scofield het volgende:
Ad-just was kwam soms nog wel eens intelligent uit de hoek, Jandino?? Who Tha F(*))*)K is dat?
Zolang Teil, Ruben, Ruben en Jeroen maar blijven ist ok!!!
Wanneer nieuwe lama's?
No shit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ad-just is weg bij de Lama's
http://spitsnet.nl/nieuws.php/47/460123/anp
Dat was me nog nieteens opgevallen.quote:
Dan mag je toch wel van een flop sprekenquote:
Ik heb er zin in. Niet meer wisselen, gewoon altijd Ruben, Ruben, Tijl en Jeroenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef Eveli het volgende:
14 september.
Idd, als ze maar zorgen voor goede gastenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb er zin in. Niet meer wisselen, gewoon altijd Ruben, Ruben, Tijl en Jeroen![]()
Idd! Hoef je ook niet meer te balen als er een andere samenstelling is.. Alhoewel ik denk dat Horace Cohen wellicht het team zo nu en dan komt aanvullen..quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb er zin in. Niet meer wisselen, gewoon altijd Ruben, Ruben, Tijl en Jeroen![]()
Ik hoop anders nog steeds dat Comedy Central WLIIA gaan uitzenden. Vanaf Season 1 dusquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ow asjeblieft, we hebben hier al 100x gehoord dat Whose Line is it Anyway zo veel beter is. Boeiend, open er een topic over ofzo.
Maar daarnaast is de Lama's weer beter als dat muziekquizje van BNN. Dus kan altijd slechterquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja natuurlijk, maar ik snap de toegevoegde waarde niet van die tig posts met "Oh, Whose line is it anyway is echt zoveel beter dan de lama's OMG OMG!"... dan denk ik: nou weten we het wel.
Mooi dat ik dat even weet, want je kunt echt lachen om die lama's.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef Eveli het volgende:
14 september.
quote:Patrick Lodiers ’regisseur in beeld’ van vermakelijke show
’DE LAMA’S’gaan weer los
NED. 3, 21.15 UUR
door PATRICK VAN WEERDENBURG
Presentator Patrick Lodiers (35) is multi-inzetbaar. Hij gooit zich in de strijd voor een potje olieworstelen of een baantje in het communistische China. Ook een moeilijk moment met een terminale jongere in Over Mijn Lijk schuwt hij niet. Bovendien won hij met De Lama’s de Gouden Televizier-Ring. In juni presenteerde Patrick De Grote Donorshow, waarin aandacht werd gevraagd voor het tekort aan orgaandonoren. Nu hebben ze Lodiers weten te porren om per 1 december voorzitter van het bestuur van BNN te worden, de hoogste functie binnen de omroepvereniging.
„Dat vind ik een onwaarschijnlijke eer en ik ga verschrikkelijk mijn best doen. Want BNN is een uitzonderlijke club met mooie en inspirerende mensen.”
Niettemin blijft Lodiers actief als presentator en programmamaker. Zoals in het vermakelijke De Lama’s, waarin vijf spugende grappenmakers er lustig op los improviseren. Vanavond de eerste van een nieuwe reeks, met als gast hockeyster en zangeres Fatima Moreira de Melo.
„Het is alweer zo’n vier jaar geleden dat we begonnen met De Lama’s. Het is een Engelse programmaformule en wij durfden het spektakel ook aan. We zijn eerst een jaar in de kelder gaan repeteren. Daarna volgden nog een aantal try-outs in het theater. Toen we met De Lama’s op televisie kwamen, waren we goed ingewerkt”, vertelt Patrick, die zelf toch maar het liefst als de regisseur in beeld blijft.
„Als we nieuwe spelletjes bedenken, doe ik bij repetities wel mee. Om te voelen hoe het is. Maar ik bak er bitter weinig van. Over twee weken zijn we aan de 50e aflevering toe. Dan is Guus Meeuwis te gast, inclusief een aantal bandleden”, zegt Patrick. „Waarom het programma De Lama’s heet? Helemaal in het begin liep er een eindredacteur bij die te pas en te onpas riep: ’Hoor ik daar lama’s schijten?’ Wat die gevleugelde uitspraak betekende weet geen mens, maar als een van ons door het BNNgebouw liep, hoorde je ’ben jij niet één van die lama’s?’ Dat hebben we maar zo gehouden.”
heeey oud klasgenoot!quote:
Jeroen Bosch College??quote:
quote:
en wie blaken weer van afwezigheid? die donkere en AdJust... die zouden toch in het nieuwe seizoen gaan meedoen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het begint iig niet goed met Fatima Morero de Mayo of hoe die kakker ook mag heten.
Ik weet wel een paar dingen wat ze mogen doen bij de doventolk rondequote:Op vrijdag 14 september 2007 10:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het begint iig niet goed met Fatima Morero de Mayo of hoe die kakker ook mag heten.
Hallo daar!quote:
Is al lang bekend. Adjust lag niet lekker in de groep en die andere had gewoon niet het niveau. Kan gebeurenquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
en wie blaken weer van afwezigheid? die donkere en AdJust... die zouden toch in het nieuwe seizoen gaan meedoen?
zekers, televisiewereld bevalt me erg goedquote:
dat had ik gemistquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is al lang bekend. Adjust lag niet lekker in de groep en die andere had gewoon niet het niveau. Kan gebeuren![]()
Netjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
zekers, televisiewereld bevalt me erg goed
Fatima hockey dingetjequote:Op vrijdag 14 september 2007 20:53 schreef Rianne84 het volgende:
wie is te gast?
valt wel meequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef AirRaid het volgende:
[..]
gaat ruben nicolai weer geilen natuurlijk
En om te lachen zodat de kijker snapt dat het grappig bedoelt is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:54 schreef TornadoDK het volgende:
die Patrick wordt gewoon betaald om te worden afgezeken
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:54 schreef DaFrenk het volgende:
Ik heb toch een enkele keer smakelijk gelachen, Fatima was inderdaad waardeloos
Wat een pruts publiek danquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:02 schreef Knipoogje het volgende:
...
En dat het originele UK lama's (Whose Line is it anyway) format niet eens meer zou werken omdat platte poep en piesgrappen de standaard zijn geworden in improvisatie TV land. Met een dansje en een liedje kan het publiek niets meer.
Waarom ligt dan bij vergelijkbare improvisatieprogramma's zoals "Mock The Week" op de BBC het publiek én de kijker zoals mezelf wél in een deuk om een goede improvisatiegrap ? (vanavond trouwens nog om 0h30 op de BBC2 , de Lama's zouden beter eens kijken hoe het wél moet/kan)quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:02 schreef Knipoogje het volgende:
Vara gids had er een leuk stukje over. Zelfs de lama's zelf gaven het toe dat ze alleen maar voor de goedkope snelle grap gaan. En dat het originele UK lama's (Whose Line is it anyway) format niet eens meer zou werken omdat platte poep en piesgrappen de standaard zijn geworden in improvisatie TV land. Met een dansje en een liedje kan het publiek niets meer.
Zondagavond is er ook nog een herhalingquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
owww is het alweer begonnen? hmmm morgen maar online kijken
Ik denk niet dat de lama's in staat zijn om ter plekke liedjes te zingen. Het zou wel leuk zijn als ze een poging het niveau van de US of UK versie te benaderen deden. Ga ik ook weer kijkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom ligt dan bij vergelijkbare improvisatieprogramma's zoals "Mock The Week" op de BBC het publiek én de kijker zoals mezelf wél in een deuk om een goede improvisatiegrap ? (vanavond trouwens nog om 0h30 op de BBC2 , de Lama's zouden beter eens kijken hoe het wél moet/kan)
Ik vind die kale Ruben ook erg goed.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:02 schreef Pune het volgende:
Ik vond de ruzie in de kleedkamer die een sollicitatiegesprek in de douchefabriek werd, werkelijk hilarisch. Maar het wordt nu toch wel bijna gedragen door Jeroen, vind ik.
Zondag las ik eerder?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Shit ik heb hem gemist!
Wanneer komt de herhaling?
Ik vraag me af in hoeverre Mock the week geimproviseerd is eigenlijk. Net al de Lama's wordt er vast en zeker veel meer materiaal opgenomen dan wordt uitgezonden en krijgen ze van te voren de onderwerpen te weten (net als bij Dit was het nieuws) . Leuk programma desondanksquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom ligt dan bij vergelijkbare improvisatieprogramma's zoals "Mock The Week" op de BBC het publiek én de kijker zoals mezelf wél in een deuk om een goede improvisatiegrap ? (vanavond trouwens nog om 0h30 op de BBC2 , de Lama's zouden beter eens kijken hoe het wél moet/kan)
Volgens mij weten ze bij de Lama's ook wel min of meer vooraf wat er te gebeuren staat hoor ...quote:Op zondag 16 september 2007 21:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre Mock the week geimproviseerd is eigenlijk. Net al de Lama's wordt er vast en zeker veel meer materiaal opgenomen dan wordt uitgezonden en krijgen ze van te voren de onderwerpen te weten (net als bij Dit was het nieuws) . Leuk programma desondanks
Ik vond het nog maar matig.quote:Op zondag 16 september 2007 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
De lama's zijn terug, zaten paar leuke grappen bij
.
quote:Op maandag 17 september 2007 12:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Tijl nog steeds de leukste. Afgelopen aflevering vond ik maar tegenvallen, dat Fatima de gastlama was hielp natuurlijk niet mee.
Dat is natuurlijk overduidelijk een houding die hij zichzelf bewust aanmeet, dat lijkt me nogal duidelijk...quote:Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
![]()
Tijl maakt het zichzelf altijd zo moeilijk, zoekt dan naar een oplossing die zo knullig is dat het bijna als dom overkomt, ik zie nu echt duidelijk verschil qua niveau's voor mij blijft Jeroen met kop en schouders er boven uitsteken![]()
ywquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mag ik jou even heel hartelijk danken dat je dit topic kickt?Was 't gewoon vergeten anders.
vergeet de warme lampen nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ZO he! Iemand die veel beweegt en nog zweet ook! Hoe ranzig!
Ik vind het een erg leuke aflevering
eens, die mag weg... Heb ik liever de ronde met de gedachten voor.. en dat lampjequote:Op vrijdag 21 september 2007 22:00 schreef DaFrenk het volgende:
Diashow vind ik altijd wat minder eigenlijk.
Da's nu net de grapquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bij het moordspel viel het me wel op dat Tijl tegen Ruben vd M over de wasstraat zei dat hij geen idee had en vervolgens begint hij tegen Ruben N over een rijbewijs en "blink".![]()
![]()
Ja ok, als je dat op een bepaalde manier zegt dat je geen idee hebt, maar zo zei hij het niet vond ik.quote:
Het is Tijls eigen schuld. Hij draagt lange mouwen, de rest heeft een T-shirt aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ZO he! Iemand die veel beweegt en nog zweet ook! Hoe ranzig!
Ik vind het een erg leuke aflevering
Mij ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:24 schreef VoreG het volgende:
Je kon me echt opvegen bij de dierenwinkel, geweldig!
Soms is het wel leuk. En het is misschien het hoogtepunt omdat het het laaste onderdeel is en de gastlama meedoet. Deze keer deed Rob dan ook mee met de diashow en ik kan me vaag herinneren dat een gastlama al wel vaker aan 2 dingen meedeed, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef Haunter het volgende:
Waarom noemt Patrick het moordspel altijd het hoogtepunt van de show? Ik vind het echt het minste er af (samen met het diaspel).
Een aap die zijn baas nadoet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:41 schreef liefie_ het volgende:
wat was het nou voor dier dan!!
Hij hangt de hele dag een beetje op de bank en hij komt meteen klaar.quote:
herhaling is zondag toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:24 schreef VoreG het volgende:
Je kon me echt opvegen bij de dierenwinkel, geweldig!
Leuke aflevering vandaag, stukken beter dan vorige week.
Jeroen vind ik eigenlijk het leukste nu.. Met die struisvogels was zo grappig, drie verschillende stemmen en ze dan af en toe door elkaar halen haha.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef veldmuis het volgende:
Okay, Patrick was irritant als vanouds, en voor de verandering deed Jeroen het dit keer uitzonderlijk goed.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
herhaling is zondag toch?
of http://binsearch.info/?q=De.Lamas.S07E02-LUV&max=250&adv_age=99&server=quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:23 schreef -Franktastic- het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl
En dan eerst Patrick even afvoeren ofzo. Wat is die gast reteirritant zeg.quote:Op zondag 23 september 2007 11:47 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik vind dat ze verboden te lachen moeten terugbrengen in het begin...geniaal onderdeel was dat altijd.
Ik kan me er niet aan storen. Hij heeft er gewoon veel plezier inquote:Op zondag 23 september 2007 11:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan eerst Patrick even afvoeren ofzo. Wat is die gast reteirritant zeg.
- Waarom schreeuw je zo?quote:Op maandag 24 september 2007 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
En reddingsbrigade in Belgie: er verdrinkt iemand, snel, schep de zee leeg!Tududu we gaan weer golven
Echt?quote:Op zondag 23 september 2007 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
DIerenwinkel. Ik moest bijna kokhalsen van het lachen !!![]()
![]()
![]()
mee eensquote:Op maandag 24 september 2007 12:11 schreef Dalamar het volgende:
De dierenwinkel... ik kwam echt niet meer bij.
Leuke aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |