Zondag las ik eerder?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Shit ik heb hem gemist!
Wanneer komt de herhaling?
Ik vraag me af in hoeverre Mock the week geimproviseerd is eigenlijk. Net al de Lama's wordt er vast en zeker veel meer materiaal opgenomen dan wordt uitgezonden en krijgen ze van te voren de onderwerpen te weten (net als bij Dit was het nieuws) . Leuk programma desondanksquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom ligt dan bij vergelijkbare improvisatieprogramma's zoals "Mock The Week" op de BBC het publiek én de kijker zoals mezelf wél in een deuk om een goede improvisatiegrap ? (vanavond trouwens nog om 0h30 op de BBC2 , de Lama's zouden beter eens kijken hoe het wél moet/kan)
Volgens mij weten ze bij de Lama's ook wel min of meer vooraf wat er te gebeuren staat hoor ...quote:Op zondag 16 september 2007 21:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre Mock the week geimproviseerd is eigenlijk. Net al de Lama's wordt er vast en zeker veel meer materiaal opgenomen dan wordt uitgezonden en krijgen ze van te voren de onderwerpen te weten (net als bij Dit was het nieuws) . Leuk programma desondanks
Ik vond het nog maar matig.quote:Op zondag 16 september 2007 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
De lama's zijn terug, zaten paar leuke grappen bij
.
quote:Op maandag 17 september 2007 12:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Tijl nog steeds de leukste. Afgelopen aflevering vond ik maar tegenvallen, dat Fatima de gastlama was hielp natuurlijk niet mee.
Dat is natuurlijk overduidelijk een houding die hij zichzelf bewust aanmeet, dat lijkt me nogal duidelijk...quote:Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
![]()
Tijl maakt het zichzelf altijd zo moeilijk, zoekt dan naar een oplossing die zo knullig is dat het bijna als dom overkomt, ik zie nu echt duidelijk verschil qua niveau's voor mij blijft Jeroen met kop en schouders er boven uitsteken![]()
ywquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mag ik jou even heel hartelijk danken dat je dit topic kickt?Was 't gewoon vergeten anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |