Dank.. namens een betalerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
doe 's wat geluid erbij, voor de mensen die hiervoor betaald hebben...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef avonne het volgende:
of doe eens wat bewoners in beeld
We vinden het helemaal niet erg om de briefing mee te maken.
Wij vinden acteerlessen en teksten instuderen heel interessant
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind die rode benen uit de muur echt vreselijk . Dat hangt buiten een sokkenwinkel![]()
nu pas,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef Kinga het volgende:
Ik word nu echt kriebelig van dat wachten verdomme.
Hangt er vanaf met wiequote:
Eric bloot zien ?? (sorry deze moest ik even inkoppen)quote:
Ja, ik ben het ondertussen ook goed zatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef Kinga het volgende:
Ik word nu echt kriebelig van dat wachten verdomme.
Waarom denk je dat ik dat stuk weg gelaten hebquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Eric bloot zien ?? (sorry deze moest ik even inkoppen)
Grrmbl ik zag hetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat stuk weg gelaten heb![]()
Doe je goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:45 schreef beequeen het volgende:
Ik trek de ohhhhhhhhhhh wat mooi niet van Tokkies, dus ik haak af. Tot morgen,slaap lekker Fokkers.![]()
![]()
Less is morequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:45 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jullie moeten niet vergeten. Dit is allemaal voor ons hoorrr.
Ze willen voor ons de gang van zaken goed in beeld brengen.
Elke centimeter moet in beeld komen. Hoe meer hoe beter.
Toedeloe!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:45 schreef beequeen het volgende:
Ik trek de ohhhhhhhhhhh wat mooi niet van Tokkies, dus ik haak af. Tot morgen,slaap lekker Fokkers.![]()
![]()
Over het algemeen Ahhaa betraptquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Over het algemeen neuk ik alleen met mensen waar ik me tot aangetrokken voel.
Gedaald? Ziet er veel mooier uit nu.. vind ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
Jammer dat de villa nu gelijlk een half miljoen in waarde is gedaald....interieur doet tenslotte ook een hoop...![]()
Jep..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
En dan moeten we ook nog door de veren-in-reet taferelen met de Des Bouvrietjes heen.
Ach ik gebruik toch een "cheat" dus mij kan het weinig boeienquote:
Ik neem aan dat er geen eieren in de ijkast liggenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
Ik heb een hekel aan Jaap, maar ik hoop dat hij straks de boel op stelten zet, waar JdeB nog bij is.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef yellowfirst het volgende:
Het schilderij met Bar, kon dat niet beter in de gameroom.......foutje?![]()
Alles, of bijna alles is nieuw, dus Jaap kan met een schone lei beginnen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
Ik heb een hekel aan Jaap, maar ik hoop dat hij straks de boel op stelten zet, waar JdeB nog bij is.
Hij mag geen gasten meer beledigen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
Als ie echt wil rellen moet ie morgen schilders bestellen die vervolgens het hele huis weer verven in de originele kleuren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
Je begrijpt toch wel dat ik zonder een eitje kan .........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er geen eieren in de ijkast liggen
Ja ik ga me hersens maar ff laten kraken, want ik wacht al zoooooooooooooo lang.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
sudokuutje, anyone?
http://sudokuframe.com.u.seekdotnet.com/?D=E&Parent=4031
nou, dat vind ik dan wel weer aardig gevonden van Jan des Bouvrie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De deur in de masterbedroom
[afbeelding]
Das mijn lip ik heb afgelopen week een verstandskies laten trekkenquote:
Close-up van Amanda na een ruzie met Brian..quote:
dit is te saai voor woorden we betalen dus ik eis dat we de binnenkomst te zien krijgen JDM!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef Polonium-120 het volgende:
is er nog leven na de camping?
Wat een lelijk schilderij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De deur in de masterbedroom
[afbeelding]
Ja John de Mol himself bepaald wat er op de streams komtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
dit is te saai voor woorden we betalen dus ik eis dat we de binnenkomst te zien krijgen JDM!!!!!!!!!
Als het alcohol is jaaaa graaaagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
sudokuutje, anyone?
Ja Brian die een meisje tegen het raam stoot, dat hoef ik niet te zien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Tissik het volgende:
Die plant in de masterbedroom staat pal voor de camera, zodat je de douche niet meer kunt zien (daar spelen zich soms toch wel wat dingen af).
Had dan wel boven het bed van natas moeten hangen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dat vind ik dan wel weer aardig gevonden van Jan des Bouvrie.
Het is echt een vislip
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Close-up van Amanda na een ruzie met Brian..![]()
Uiteindelijk welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja John de Mol himself bepaald wat er op de streams komt![]()
en zo ziet haar make up eruit als Brian haar heeft afgewezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Close-up van Amanda na een ruzie met Brian..![]()
En dan verandert het huis in een pompoenquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
dit is te saai voor woorden we betalen dus ik eis dat we de binnenkomst te zien krijgen JDM!!!!!!!!!
Daar kun je op rekenen, hij zal door het wachten ook strontchagerijnig zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
Nee dan gaat de fik erin en worden de bewoners de straat op geschopt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan verandert het huis in een pompoen![]()
Nee, dan moet ik de computer uitzetten van mijn moeder!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan verandert het huis in een pompoen![]()
Dat is goed teken, dus aktie!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:55 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Daar kun je op rekenen, hij zal door het wachten ook strontchagerijnig zijn
Wees blij dat er nog sukkels zijn zoals ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:55 schreef kybe het volgende:
Je zal maar betaald hebben,belachelijk![]()
Ik geloof dat dit de langste streamlock in dgk gaat worden)
oooooh... nu snap ik het... het thema is seffenties spiegedeliesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()
Net als die benen in de private (als verwijzing naar de trap van Nena) hoort dit bij 't plan van de redactie om Brain helemaal para te maken.
Bed waar lieke en huub nu toch slapen. Soort teken van: In herequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:54 schreef blomst het volgende:
[..]
en zo ziet haar make up eruit als Brian haar heeft afgewezen.
[afbeelding]
http://www.websudoku.com/?level=1quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
sudokuutje, anyone?
Niet? Dus Japio heeft lopen jokken!!???!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Die ow heeft ie niet gehad hoor.
Welkom moeder van Deminsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:56 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik de computer uitzetten van mijn moeder!![]()
sssst, ik ging er net al naar kijken of ie ging bewegenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:56 schreef blomst het volgende:
Ik zie die plant groeien, duurt veels te lang.
Voor den dag met die "cheat"!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenGelukkig "betaal" ik veel minder haha
maargoed het is evengoed erg saai om te zien natuurlijk
huh? Dus dan liggen ze straks al te slapenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:55 schreef kybe het volgende:
Je zal maar betaald hebben,belachelijk![]()
Ik geloof dat dit de langste streamlock in dgk gaat worden)
Jaja....quote:
Past lekker bij de inrichting van het huisquote:
"De Inrichting". Goede omschrijving.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:57 schreef yellowfirst het volgende:
Mijn 4.35 euro zit ook in de inrichting.........nou..dat is dus niet te zien.......![]()
doet ut ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:56 schreef Kinga het volgende:
*doet sudokuutje*
Dat dacht ik dus zelf ook. Oh god, de pleuris breekt los.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Past lekker bij de inrichting van het huis![]()
Aan het ontbijt als dit zo doorgaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:58 schreef avonne het volgende:
[..]
huh? Dus dan liggen ze straks al te slapen
Pff kreeg ook een hartverzakking ineens ging het geluid blehhren (Natas)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:00 schreef blomst het volgende:
Schrik me rot.
Stond ook op de frontpage op FOK! dacht ik, geloof een man uit Duitslandquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:59 schreef blomst het volgende:
Man ligt 7 jaar dood in zijn bed , direkt op het rtlnieuws.
Louter en alleen voor de publicity van Des Bouvrie, denk ik zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een misselijk toneelstuk
[afbeelding]
Nou je computer uit of je krijgt op je donder.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:01 schreef demins het volgende:
Wat zei ik?????
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef kybe het volgende:
Dat Jasje van Jan past precies bij de bikini van Amanda.
Dat hoort toch buiten te staanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:01 schreef blomst het volgende:
Die man in het oranje jasje maakt lange dagen.
[afbeelding]
Dat is van nu af aan Brain z'n gebeds-hoekje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
JA hoor, Brian heeft Che al weer gezien/
Ik zie jaap daar nog niet op zittenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef schatje het volgende:
Lelijke eetkamerstoelen.
al der jurkjes zien er nie uit en ze kan ook niet op hakken lopen, volgens mij was ze altijd t sportieve typ maar dat past niet in de goude kooi zekerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef My_ het volgende:
Wat heeft Leike nou voor lelijke flutjurk aan?!
En de zijkant van de trap was ook rood. Geen wonder dat het vandaag zo schandalig lang uitliep.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
WTF, keuken was toch rood geverfd???? muur is KNALGROEN!!!
En heel lelijk.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
Dat gele bij trap is niet echt dekkend.
Brian nam ook Moniek en Jan ff apart.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
JA hoor, Brian heeft Che al weer gezien/
Sorry, mam, nog heel even...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou je computer uit of je krijgt op je donder.
Deed Jaap dat maar, het ziet er niet uit en had van hem verwacht dat ie op zijn minst zou zeggen dat het allemaal vreselijk amateuristisch was.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Alleen Jaap reageerd normaal gewoon met een serieuz gezicht, De rest maakt allemaal theater.
Eric en Natasia maar weer eens samen hand in hand en Amanda die kan overdrijven als geen ander!
Iemand met zo'n jas mag me schuur nog niet inrichtenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Louter en alleen voor de publicity van Des Bouvrie, denk ik zo.
'k zag het ook, wat lelijk !quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
WAT LELIJK!LMFAO, check dat raam IN de private.... je ziet die lijst van dat boeddha ding
Ik ook hoor; "Oooooh Aaaaaahhhhh Hmmmmmm!!!!!!!!!!!"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef My_ het volgende:
Wat een ge-ooooh... En Natasia doet weer zoooo histerisch...![]()
Doet ie ook niet net als Jaap die gewoon zichzelf blijft. Allemaal poppekast van de rest.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
Volgens mij loopt Nicolaas geen 'OOOOHHHH' te roepen...
quote:
welke????quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef Marrije het volgende:
Huub heeft de spelfout ook al gezien. Maar zegt er niks van.
Ik ga voor de gele trap, vooralsnog.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef kybe het volgende:
De Boedha wint,die is het lelijkst van allemaal.
Vooral vanaf de kant vanuit de privatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef kybe het volgende:
Eensch is!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef kybe het volgende:
Bron 10:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
Dat gele bij trap is niet echt dekkend.
Moet dat muts zijnquote:
Wat een flagrante onzin. Doen ze het bij iedereen zo? Dat werkt volgens mij alleen bij de omhooggevallen B-sterretjes.quote:
huub en brian vriendjes en eric en natas vriendjes , het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Gatverdamme Huub en Brian vriendjes.
Het is echt to muchquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een flagrante onzin. Doen ze het bij iedereen zo? Dat werkt volgens mij alleen bij de omhooggevallen B-sterretjes.
Wanneer doet hij dat niet dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:08 schreef Kinga het volgende:
Eric trekt echt een kutkop voor de camera...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:11 schreef demins het volgende:
Moeten ze nou dadelijk op de nieuwe bank en unaniem beslissen of het mooi is???
10K ofzo als het niet meer is denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef yellowfirst het volgende:
Wat kost dat nou....een Bouvrietje voor je huis?
Doe het zelf welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef yellowfirst het volgende:
Wat kost dat nou....een Bouvrietje voor je huis?
Dat is de chick van Jan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef My_ het volgende:
Wie is die blonde del die er een beetje verloren bijloopt en Jan steeds papagaait?
denk veeeeeel meeerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef bob_marley het volgende:
[..]
10K ofzo als het niet meer is denk ik![]()
kitsch kitschquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:13 schreef Tissik het volgende:
Die Jan ziet er zelf ook niet uit, met dat gouden jasje.
uitgeprinte plaatjes zijn het !!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:14 schreef Kinga het volgende:
Holy fuck, Eric noemt het KUNST aan de muren..... mag ik even braken?
Mevrouw 'Als mijn publiek erin trapt' noemde het kunst.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:14 schreef easysatellite het volgende:
[..]
uitgeprinte plaatjes zijn het !!!!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:15 schreef Prospera het volgende:
Fijn dat er zoveel kunst aan de muur hangt, zegt Eric. Ja, dat geeft diepte zegt mw.Bouvrie.
niks meer en niks minderquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:14 schreef easysatellite het volgende:
[..]
uitgeprinte plaatjes zijn het !!!!
Pleur een paar kwakkies op een doek, en noem het kunst, dan is het kunst.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Mevrouw 'Als mijn publiek erin trapt' noemde het kunst.
Uh, uh, Moniek de Bouvier heeft ZELF gezegd dat ze KUNST aan de muren hebben gebruikt!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:14 schreef Kinga het volgende:
Holy fuck, Eric noemt het KUNST aan de muren..... mag ik even braken?
Jaapquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:15 schreef CocaColaLight het volgende:
Jaap's menigover de nieuwe inrichting: makkelijk geld verdienen
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |