Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
dit is te saai voor woorden we betalen dus ik eis dat we de binnenkomst te zien krijgen JDM!!!!!!!!!
Daar kun je op rekenen, hij zal door het wachten ook strontchagerijnig zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
Ik heb een hekel aan Jaap, maar ik hoop dat hij straks de boel op stelten zet, waar JdeB nog bij is.
Nee dan gaat de fik erin en worden de bewoners de straat op geschopt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan verandert het huis in een pompoen![]()
Nee, dan moet ik de computer uitzetten van mijn moeder!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan verandert het huis in een pompoen![]()
Dat is goed teken, dus aktie!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:55 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Daar kun je op rekenen, hij zal door het wachten ook strontchagerijnig zijn
Wees blij dat er nog sukkels zijn zoals ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:55 schreef kybe het volgende:
Je zal maar betaald hebben,belachelijk![]()
Ik geloof dat dit de langste streamlock in dgk gaat worden)
oooooh... nu snap ik het... het thema is seffenties spiegedeliesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()
Net als die benen in de private (als verwijzing naar de trap van Nena) hoort dit bij 't plan van de redactie om Brain helemaal para te maken.
Bed waar lieke en huub nu toch slapen. Soort teken van: In herequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:54 schreef blomst het volgende:
[..]
en zo ziet haar make up eruit als Brian haar heeft afgewezen.
[afbeelding]
http://www.websudoku.com/?level=1quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
sudokuutje, anyone?
http://sudokuframe.com.u.seekdotnet.com/?D=E&Parent=4031
Niet? Dus Japio heeft lopen jokken!!???!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Die ow heeft ie niet gehad hoor.
Welkom moeder van Deminsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:56 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik de computer uitzetten van mijn moeder!![]()
sssst, ik ging er net al naar kijken of ie ging bewegenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:56 schreef blomst het volgende:
Ik zie die plant groeien, duurt veels te lang.
Voor den dag met die "cheat"!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenGelukkig "betaal" ik veel minder haha
maargoed het is evengoed erg saai om te zien natuurlijk
huh? Dus dan liggen ze straks al te slapenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:55 schreef kybe het volgende:
Je zal maar betaald hebben,belachelijk![]()
Ik geloof dat dit de langste streamlock in dgk gaat worden)
Jaja....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |