... smurf? waar is je blom?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Moet vast geheim blijven, zodat ook wij verrast zijn vanavond.![]()
MdB is bezig met de finishing-touch. Natasja is ook aanwezig, dus we mogen niet meegluren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Moet vast geheim blijven, zodat ook wij verrast zijn vanavond.![]()
En waarom nu weer? Ik heb iets gemist.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
MdB is bezig met de finishing-touch. Natasja is ook aanwezig, dus we mogen niet meegluren.
Waar zijn de dooie?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:53 schreef Polonium-120 het volgende:
en we hebben een levende cameraman!...
Gekkenhuisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef demins het volgende:
Jan de Bouvrie kreeg een trap van Ton de Klusjesman!!!Ik zág het! Dat wordt een exit!
... brian wordt helemaal para ...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef demins het volgende:
Jan de Bouvrie kreeg een trap van Ton de Klusjesman!!!Ik zág het! Dat wordt een exit!
Zat Jan ook al aan Natasia in de gameroom dan?!?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef demins het volgende:
Geen finishing touch zonder Natasia natuurlijk... voor de toevoeging van het ultieme stukje stijlquote:
OF ze zitten Tons verjaardag even gezellig te vieren natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen finishing touch zonder Natasia natuurlijk... voor de toevoeging van het ultieme stukje stijl![]()
OMG het idee alleen al... ik zie gelijk beelden van een uit een taart springende naakte Natasia voor mequote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
OF ze zitten Tons verjaardag even gezellig te vieren natuurlijk.
<quote:
Ze is er zelfingenomen genoeg voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG het idee alleen al... ik zie gelijk beelden van een uit een taart springende naakte Natasia voor me![]()
Als het op is missen ze het ook nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Zat Jan ook al aan Natasia in de gameroom dan?!?
Ik vraag me af wat ze ervan vinden straks: Jaap eet ieders sate op.
Moet je je daar niet voor laten behandelen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG het idee alleen al... ik zie gelijk beelden van een uit een taart springende naakte Natasia voor me![]()
quote:
Ik heb haar schoeisel nog niet gezien, hakken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef blomst het volgende:
Melissa is ook goed gekleed voor het camping leven
En in 1 klap is zijn affectie voor Natasia verklaardquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
<
Ik gok maar hoor. Natasja is, normaal gesproken , nogal aanwezig. Ton is jarig en zij heeft een taart in de vorm van een koe laten bezorgen (Ton is dol op koeien) dus denk ik dat ze dat nu aan het vieren is, onder het genot van een heerlijk glas champagne.
mag ik ook even dagdromen?
Sorry, maar dat is toch niet normaal meer. Natuurlijk mag je dagdromen, maar dit lijkt me eerder een nachtmerrie geregisseerd door Fellini.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
<
Ik gok maar hoor. Natasja is, normaal gesproken , nogal aanwezig. Ton is jarig en zij heeft een taart in de vorm van een koe laten bezorgen (Ton is dol op koeien) dus denk ik dat ze dat nu aan het vieren is, onder het genot van een heerlijk glas champagne.
mag ik ook even dagdromen?
En A'Del er met zo'n kop bij van; "Ha, hij komt op dreef. O nee, weer ff liggen. O, daar gaat ie weer. Nee, toch niet, ja, nu doet ie het echt hoor, verdomme, ga maar weer ff leggu.............".quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:25 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zég ik!
Ik snap het wel: langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer... Ben ik goed bezig?
Ik zal het met mijn psycholoog bespreken...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef demins het volgende:
[..]
Moet je je daar niet voor laten behandelen?
... als ze daarna gaat moonen vind ik alles best...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als het op is missen ze het ook niet![]()
Melissa wil een blaasontsteking![]()
leuke avatar
Melissa maakt weer een sociaal-wenselijke babbel met Jaap.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als het op is missen ze het ook niet![]()
Melissa wil een blaasontsteking![]()
leuke avatar
Oplossing: babbelt sociaal-wenselijk met Jaapquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Melissa maakt weer een sociaal-wenselijke babbel met Jaap.
houden? ik twijfel nog sterk
Als ze sociaal wenselijk gedrag wil vertonen kan ze beter de anderen aan tafel roepenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Melissa maakt weer een sociaal-wenselijke babbel met Jaap.
houden? ik twijfel nog sterk
Leuk personeelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
Melissa mag Lieke niet en zal het haar nog laten weten zei ze net
Ik vind het nogal raar dat ze ronduit zegt dat ze Lieke niet mag (ook al heeft ze er alle reden toe). Al die idiote inmenging van personeel...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ze sociaal wenselijk gedrag wil vertonen kan ze beter de anderen aan tafel roepen![]()
Ipv aan jaap een goed terrorplan te vragen omdat ze Lieke irritant vindt.
Hmm, ik vond die andere leuker
Ja je zou bijna denken dat ze zou blijvenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
Melissa fuck off...... ze mag Lieke niet en gaat dat laten merken, ze wil terrorplannen van Jaap.
ze loopt er stevig op. Niet slecht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:04 schreef Marrije het volgende:
Ja, volgens mij zie ik het goed, Melissa loopt op hakken. In de derrie.
Vooralsnog loopt ze weinig.
Psies.... Melissa moet lekker drankjes in gaan schenken en verder haar mond houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het nogal raar dat ze ronduit zegt dat ze Lieke niet mag (ook al heeft ze er alle reden toe). Al die idiote inmenging van personeel...
dan doe ik straks de andere weer terug
Sorry hoor, ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja je zou bijna denken dat ze zou blijven
Dat ze zegt dat ze Lieke niet mag is nog tot daar aantoe, maar dat ze de strijd aangaat is nog veel gekker.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het nogal raar dat ze ronduit zegt dat ze Lieke niet mag (ook al heeft ze er alle reden toe). Al die idiote inmenging van personeel...
dan doe ik straks de andere weer terug
het lijkt er wel op ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met een kindje van, hoeveel was het, zes maanden? Ik kan het me nauwelijks voorstellen (en ik hoop echt van niet want ik vind haar een domme miep).quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ze zegt dat ze Lieke niet mag is nog tot daar aantoe, maar dat ze de strijd aangaat is nog veel gekker.
Ze zal toch niet echt blijven he??![]()
Maak me niet ongelukkig..... weer zo'n bimbotype........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja toen ze vroeg mogen jullie drinken dacht ik ook al neeeeee bedoel je nu of jij dat straks mag?quote:
t Zijn allemaal gekken (behalve nic) daar dus wat dat betreft past ze er prima tussenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een kindje van, hoeveel was het, zes maanden? Ik kan het me nauwelijks voorstellen (en ik hoop echt van niet want ik vind haar een domme miep).
Mijn idee, maar ze komt er blijkbaar niet om te werkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef mootie het volgende:
Melissa, als werknemer, zou nu gewoon de andere miljonairs moeten gaan halen voor het eten.
Ze zou toch stapelgek zijn, ze heeft een zoontje van 9 maanden! Pleeeeeeeeaaaaaaase geen Melissa!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
t Zijn allemaal gekken (behalve nic) daar dus wat dat betreft past ze er prima tussen![]()
Liever Mitchquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik moet er niet aan denken.![]()
Op welke manier? Ik heb nog gezocht naar info op internet, maar kon niks vinden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Melissa heeft wel voor mooie TV gezorgd in Paradise Hotel.
Ik ook, twee Amanda's is gewoon tooooo much.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
Ik word al bijna chagerijnig.... alleen van het idee al.![]()
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik lig echt in een deuk.quote:
Sneaky, domineren, back-stabbing, mensen irriteren... En ze ging echt om te winnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Op welke manier? Ik heb nog gezocht naar info op internet, maar kon niks vinden.
Ze past er dus prima tussenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sneaky, domineren, back-stabbing, mensen irriteren... En ze ging echt om te winnen.
Het hoog blond gehalte is wel genoeg zo. Een leuke knul erin graagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
Als Melissa er echt in komt, begrijp ik ook niet zo goed waarom Tien weer oproepen doet voor nieuwe bewoners.
Omdat je nooit weet wie er wanneer en waarom uit gaatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
Als Melissa er echt in komt, begrijp ik ook niet zo goed waarom Tien weer oproepen doet voor nieuwe bewoners.
Ze moet nog wel even wedijveren om de nominatie van ordinairste.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
Als ze blijft is ze wel de lelijkste
[afbeelding]
En zeker de chilste van de drie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
Als ze blijft is ze wel de lelijkste
[afbeelding]
Ja maar gut... ze hebben blijkbaar een onuitputtelijke voorraad personeel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat je nooit weet wie er wanneer en waarom uit gaat
Komt ze ook heel ver.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moet nog wel even wedijveren om de nominatie van ordinairste.![]()
Beter dan Eric ja die zogenaamd een gevaarlijke speler zou zijn vanwege zijn acteur kunsten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:22 schreef Ecila111 het volgende:
Jaap is zó een goed acteur.
Dus dattequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:22 schreef Marrije het volgende:
Nic: is dit niet een beetje lullig zo die chinees?
Jaap: is het gvd weer niet goed genoeg??? ik heb alles klaar gezet, ze kunnen zo aanschuiven en als het dan weeeer niet goed is dan bestellen ze toch weer nieuwe?
Niet Palma als volgende!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar gut... ze hebben blijkbaar een onuitputtelijke voorraad personeel.
Als Melissa de nieuwe bewoner wordt dan is het proefdraaien als personeel kennelijk onderdeel van de selectieprocedure geworden... verklaart ook gelijk waarom een Palma denkt dat het haar villa isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar gut... ze hebben blijkbaar een onuitputtelijke voorraad personeel.
Niet het lot tartenquote:
Ben je blind of zow ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Op welke manier? Ik heb nog gezocht naar info op internet, maar kon niks vinden.
Jij zegt ook al van die enge dingenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Melissa de nieuwe bewoner wordt dan is het proefdraaien als personeel kennelijk onderdeel van de selectieprocedure geworden... verklaart ook gelijk waarom een Palma denkt dat het haar villa is
Ik had het idee dat die Jennifer (die Palma verving) op auditie was.quote:
Als Palma de nieuwe bewoner wordt koop ik er nog wel een maandje streams bijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Melissa de nieuwe bewoner wordt dan is het proefdraaien als personeel kennelijk onderdeel van de selectieprocedure geworden... verklaart ook gelijk waarom een Palma denkt dat het haar villa is
Het zou wel verklaren waarom er (na het vertrek van Lieke) ineens 2 jonge, volstrekt onervaren 'butlers' in de villa kwamen... Dus kennenlijk was het M of Mquote:
Koude sateh saus is ook niet zo ergquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik had het idee dat die Jennifer (die Palma verving) op auditie was.
ik vind trouwens koude babi pangang serieus heerlijk.
Warm lust ik het niet zo.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
Is er al iemand die het leuk vindt als Melissa de nieuwe bewoner wordt?
Doe mij M maar danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou wel verklaren waarom er (na het vertrek van Lieke) ineens 2 jonge, volstrekt onervaren 'butlers' in de villa kwamen... Dus kennenlijk was het M of M![]()
Als die bewoners niet zo lui waren en niet de héle dag in hun tent liggen te rotten hadden ze warme chinees gehad. Een gevalletje van pech gehad.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:26 schreef Polonium-120 het volgende:
jaap maak ze maar wakker... anders wordt het eten 'koud'...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
ik misschien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
M&M's zijn lekker, M en M nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou wel verklaren waarom er (na het vertrek van Lieke) ineens 2 jonge, volstrekt onervaren 'butlers' in de villa kwamen... Dus kennenlijk was het M of M![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:28 schreef avonne het volgende:
[..]
ik misschien.
Tot nu toe heb ik niet op haar gelet, maar ze lijkt me niet zo'n mannen-achter-naloper.
Tussen een bruin bolletje toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind trouwens koude babi pangang serieus heerlijk.
Warm lust ik het niet zo.
jawel vind het wel een flotte meid. Beter dan een Amanda of Lieke die een jonge nodig hebben omdat ze het anders niet volhouden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
Uh jaquote:
hahah en nog een keertje!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:31 schreef Kinga het volgende:
hoe vaak gaat jaap nog zeggen dat ie de tafel gedekt heeft![]()
![]()
knoeien met eten en drinken is niet toegestaan.... maar ja, ow's worden toch al niet gegeven......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:23 schreef avonne het volgende:
trouwens, Jaap waarschuwde (je weet niet of hij liegt) Melissa dat ze geen cola moet nemen, want daar zit vijverwater in.
Het enige wat echt safe is is water en bier
Dat had Melissa ook nodig in Paradise Hotel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:32 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
jawel vind het wel een flotte meid. Beter dan een Amanda of Lieke die een jonge nodig hebben omdat ze het anders niet volhouden.
jaar of 35?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:34 schreef ericahysterica het volgende:
hoe oud was die Melissa ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |