Ja je zou bijna denken dat ze zou blijvenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
Melissa fuck off...... ze mag Lieke niet en gaat dat laten merken, ze wil terrorplannen van Jaap.
ze loopt er stevig op. Niet slecht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:04 schreef Marrije het volgende:
Ja, volgens mij zie ik het goed, Melissa loopt op hakken. In de derrie.
Vooralsnog loopt ze weinig.
Psies.... Melissa moet lekker drankjes in gaan schenken en verder haar mond houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het nogal raar dat ze ronduit zegt dat ze Lieke niet mag (ook al heeft ze er alle reden toe). Al die idiote inmenging van personeel...
dan doe ik straks de andere weer terug
Sorry hoor, ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja je zou bijna denken dat ze zou blijven
Dat ze zegt dat ze Lieke niet mag is nog tot daar aantoe, maar dat ze de strijd aangaat is nog veel gekker.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het nogal raar dat ze ronduit zegt dat ze Lieke niet mag (ook al heeft ze er alle reden toe). Al die idiote inmenging van personeel...
dan doe ik straks de andere weer terug
het lijkt er wel op ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met een kindje van, hoeveel was het, zes maanden? Ik kan het me nauwelijks voorstellen (en ik hoop echt van niet want ik vind haar een domme miep).quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ze zegt dat ze Lieke niet mag is nog tot daar aantoe, maar dat ze de strijd aangaat is nog veel gekker.
Ze zal toch niet echt blijven he??![]()
Maak me niet ongelukkig..... weer zo'n bimbotype........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja toen ze vroeg mogen jullie drinken dacht ik ook al neeeeee bedoel je nu of jij dat straks mag?quote:
t Zijn allemaal gekken (behalve nic) daar dus wat dat betreft past ze er prima tussenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een kindje van, hoeveel was het, zes maanden? Ik kan het me nauwelijks voorstellen (en ik hoop echt van niet want ik vind haar een domme miep).
Mijn idee, maar ze komt er blijkbaar niet om te werkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef mootie het volgende:
Melissa, als werknemer, zou nu gewoon de andere miljonairs moeten gaan halen voor het eten.
Ze zou toch stapelgek zijn, ze heeft een zoontje van 9 maanden! Pleeeeeeeeaaaaaaase geen Melissa!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
t Zijn allemaal gekken (behalve nic) daar dus wat dat betreft past ze er prima tussen![]()
Liever Mitchquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik moet er niet aan denken.![]()
Op welke manier? Ik heb nog gezocht naar info op internet, maar kon niks vinden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Melissa heeft wel voor mooie TV gezorgd in Paradise Hotel.
Ik ook, twee Amanda's is gewoon tooooo much.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
Ik word al bijna chagerijnig.... alleen van het idee al.![]()
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik lig echt in een deuk.quote:
Sneaky, domineren, back-stabbing, mensen irriteren... En ze ging echt om te winnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Op welke manier? Ik heb nog gezocht naar info op internet, maar kon niks vinden.
Ze past er dus prima tussenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sneaky, domineren, back-stabbing, mensen irriteren... En ze ging echt om te winnen.
Het hoog blond gehalte is wel genoeg zo. Een leuke knul erin graagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
Als Melissa er echt in komt, begrijp ik ook niet zo goed waarom Tien weer oproepen doet voor nieuwe bewoners.
Omdat je nooit weet wie er wanneer en waarom uit gaatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
Als Melissa er echt in komt, begrijp ik ook niet zo goed waarom Tien weer oproepen doet voor nieuwe bewoners.
Ze moet nog wel even wedijveren om de nominatie van ordinairste.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
Als ze blijft is ze wel de lelijkste
[afbeelding]
En zeker de chilste van de drie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
Als ze blijft is ze wel de lelijkste
[afbeelding]
Ja maar gut... ze hebben blijkbaar een onuitputtelijke voorraad personeel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat je nooit weet wie er wanneer en waarom uit gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |