... smurf? waar is je blom?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Moet vast geheim blijven, zodat ook wij verrast zijn vanavond.![]()
MdB is bezig met de finishing-touch. Natasja is ook aanwezig, dus we mogen niet meegluren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Moet vast geheim blijven, zodat ook wij verrast zijn vanavond.![]()
En waarom nu weer? Ik heb iets gemist.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
MdB is bezig met de finishing-touch. Natasja is ook aanwezig, dus we mogen niet meegluren.
Waar zijn de dooie?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:53 schreef Polonium-120 het volgende:
en we hebben een levende cameraman!...
Gekkenhuisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef demins het volgende:
Jan de Bouvrie kreeg een trap van Ton de Klusjesman!!!Ik zág het! Dat wordt een exit!
... brian wordt helemaal para ...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef demins het volgende:
Jan de Bouvrie kreeg een trap van Ton de Klusjesman!!!Ik zág het! Dat wordt een exit!
Zat Jan ook al aan Natasia in de gameroom dan?!?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:55 schreef demins het volgende:
Geen finishing touch zonder Natasia natuurlijk... voor de toevoeging van het ultieme stukje stijlquote:
OF ze zitten Tons verjaardag even gezellig te vieren natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen finishing touch zonder Natasia natuurlijk... voor de toevoeging van het ultieme stukje stijl![]()
OMG het idee alleen al... ik zie gelijk beelden van een uit een taart springende naakte Natasia voor mequote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
OF ze zitten Tons verjaardag even gezellig te vieren natuurlijk.
<quote:
Ze is er zelfingenomen genoeg voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG het idee alleen al... ik zie gelijk beelden van een uit een taart springende naakte Natasia voor me![]()
Als het op is missen ze het ook nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Zat Jan ook al aan Natasia in de gameroom dan?!?
Ik vraag me af wat ze ervan vinden straks: Jaap eet ieders sate op.
Moet je je daar niet voor laten behandelen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG het idee alleen al... ik zie gelijk beelden van een uit een taart springende naakte Natasia voor me![]()
quote:
Ik heb haar schoeisel nog niet gezien, hakken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef blomst het volgende:
Melissa is ook goed gekleed voor het camping leven
En in 1 klap is zijn affectie voor Natasia verklaardquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
<
Ik gok maar hoor. Natasja is, normaal gesproken , nogal aanwezig. Ton is jarig en zij heeft een taart in de vorm van een koe laten bezorgen (Ton is dol op koeien) dus denk ik dat ze dat nu aan het vieren is, onder het genot van een heerlijk glas champagne.
mag ik ook even dagdromen?
Sorry, maar dat is toch niet normaal meer. Natuurlijk mag je dagdromen, maar dit lijkt me eerder een nachtmerrie geregisseerd door Fellini.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
<
Ik gok maar hoor. Natasja is, normaal gesproken , nogal aanwezig. Ton is jarig en zij heeft een taart in de vorm van een koe laten bezorgen (Ton is dol op koeien) dus denk ik dat ze dat nu aan het vieren is, onder het genot van een heerlijk glas champagne.
mag ik ook even dagdromen?
En A'Del er met zo'n kop bij van; "Ha, hij komt op dreef. O nee, weer ff liggen. O, daar gaat ie weer. Nee, toch niet, ja, nu doet ie het echt hoor, verdomme, ga maar weer ff leggu.............".quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:25 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zég ik!
Ik snap het wel: langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer... Ben ik goed bezig?
Ik zal het met mijn psycholoog bespreken...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef demins het volgende:
[..]
Moet je je daar niet voor laten behandelen?
... als ze daarna gaat moonen vind ik alles best...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als het op is missen ze het ook niet![]()
Melissa wil een blaasontsteking![]()
leuke avatar
Melissa maakt weer een sociaal-wenselijke babbel met Jaap.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als het op is missen ze het ook niet![]()
Melissa wil een blaasontsteking![]()
leuke avatar
Oplossing: babbelt sociaal-wenselijk met Jaapquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Melissa maakt weer een sociaal-wenselijke babbel met Jaap.
houden? ik twijfel nog sterk
Als ze sociaal wenselijk gedrag wil vertonen kan ze beter de anderen aan tafel roepenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Melissa maakt weer een sociaal-wenselijke babbel met Jaap.
houden? ik twijfel nog sterk
Leuk personeelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
Melissa mag Lieke niet en zal het haar nog laten weten zei ze net
Ik vind het nogal raar dat ze ronduit zegt dat ze Lieke niet mag (ook al heeft ze er alle reden toe). Al die idiote inmenging van personeel...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ze sociaal wenselijk gedrag wil vertonen kan ze beter de anderen aan tafel roepen![]()
Ipv aan jaap een goed terrorplan te vragen omdat ze Lieke irritant vindt.
Hmm, ik vond die andere leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |