Dan moet je bij Lieke zijn. Doet het beide, alleen droog.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vast de combinatie, de variatie. . .
OT: Jaap zit in zijn tent met de flap open
... ga terug naar de basis... zoals het je is geleerd...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:03 schreef demins het volgende:
Ik hoor stemmen...
lieke is een player thats why....quote:
Het basiskamp is onvindbaar! Een nacht in de buitenlucht overleef ik niet... help!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ga terug naar de basis... zoals het je is geleerd...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Jaap doet een reuzenschildpad na.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Is er geen sherpa in de buurt?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef demins het volgende:
[..]
Het basiskamp is onvindbaar! Een nacht in de buitenlucht overleef ik niet... help!
Wat moeten ze anders?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:18 schreef Copycat het volgende:
Hoezo mogen die miljonairs de godsganse dag in hun iglotentje liggen meuren?
Ik heb nog drie kwartier voor ik weg ga, en ben bang dat ik in die drie kwartier alleen maar sufkuttenstreams zie. En een campingkokende Nicolaas.
Boeiend...
hahahaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Ik ben bang dat je het hiermee moet doen. Natasja viert de verjaardag van Ton in de villa (gok ik ),en de rest is in coma.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:18 schreef Copycat het volgende:
Hoezo mogen die miljonairs de godsganse dag in hun iglotentje liggen meuren?
Ik heb nog drie kwartier voor ik weg ga, en ben bang dat ik in die drie kwartier alleen maar sufkuttenstreams zie. En een campingkokende Nicolaas.
Boeiend...
Ik dacht dat hij een nieuwe jas hadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Ligt natasja niet in het tentje?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je het hiermee moet doen. Natasja viert de verjaardag van Ton in de villa (gok ik ),en de rest is in coma.
Geven die warmte? Of hebben ze een klein tonnetje rum om hun hals hangen?quote:
Weet ik veel. Iets! Iets verplicht buiten de tent. In de villa mogen ze toch ook niet de hele dag in bed liggen rotten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:21 schreef blomst het volgende:
Wat moeten ze anders?
Mooi kleurtje hoor.quote:
Gepikt van jou! En het portret (ik lijk er niet op, maar goed)?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi kleurtje hoor.
OT: Niels doet een poging om iets eetbaars op de tafel te krijgen.
Dat zég ik!quote:
Is dat van-of morgenavond?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:25 schreef fredfik het volgende:
duurt gvd wel erg lang voor ze weer in de villa mogen!!!
Nicolaas tilde een arm op...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:26 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Is het weleens eerder zo saai geweest op de streams?!!!!
Dus toch BB revisited?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik veel. Iets! Iets verplicht buiten de tent. In de villa mogen ze toch ook niet de hele dag in bed liggen rotten?
Voor mijn part gaan ze Kumbaya zingen, rond een kampvuur. Met marshmallows. Zonder eieren.
![]()
O JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:25 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zég ik!
Ik snap het wel: langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer... Ben ik goed bezig?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:25 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zég ik!
Ik snap het wel: langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer langzaam en dan weer snel en dan weer... Ben ik goed bezig?
Desnoods. Tijdens dit buitenleven.quote:
Alleen als hij ook kan zingen en dansen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:37 schreef demins het volgende:
Nou, een nieuwe bewoner die alleen een Berbers dialect machtig is lijkt me ook wel wat!
Ja, dat het momenteel boeiend is kan je niet zeggen. Ze zijn vast een beetje oververmoeid van afgelopen nachtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:42 schreef blomst het volgende:
Het is maar een saaie dag vandaag.
Hoe laat zou de kooi klaar zijn, zal wel laat worden denk ik.
Het zag er een paar uur geleden uit alsof er nog aardig wat moest gebeuren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:42 schreef blomst het volgende:
Het is maar een saaie dag vandaag.
Hoe laat zou de kooi klaar zijn, zal wel laat worden denk ik.
Moet vast geheim blijven, zodat ook wij verrast zijn vanavond.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:48 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk geen stream van binnen ?
... binnen jaap?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:48 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk geen stream van binnen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |