Deja-vu?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:27 schreef schatje het volgende:
Wifebeater is Jaap weer aan het opstoken door te zeggen dat ie kroost naar binnen moet gooien bij Lieke en Huub.
ha die man die niet zeggen mag!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:17 schreef Reza-impreza het volgende:
kwaaak kwaaaak
Waar was je dan??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Japio was erg teleurgesteld dat er geen groupies voor het hotel stonden, gisteravond.![]()
Allemaal druk met de VrijMiBeau.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
Is Melissa er al of wordt het zo'n Lieke verhaal dat ze opeens blijft![]()
Wat een stilte op de streams.
Ik stond bij het verkeerde hotel, De witte Bergen.quote:
en alle fan's van amanda lagen al op bed natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stond bij het verkeerde hotel, De witte Bergen.![]()
![]()
Neem nog een borrel!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
off-topic: wat is het hier blauw... zal ik ook blauw worden?
Ik denk dat Natasja gezellig de verjaardag van Ton aan het vieren is. Helaas mogen wij daar geen getuige van zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:42 schreef milk-shake het volgende:
er gebeurd ook bar weinig....zzzzz
Niks dom. Sex = macht volgens de dames in DGK, dus het zou dom zijn als Lieke haar positie geheel zou ondermijnen. Slimme Lieke dus binnen de lokale verhoudingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak het af, dat is toch veel leuker en lekkerder? Domme vraag.![]()
en dat had ik nou juist wel ff willen zienquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Natasja gezellig de verjaardag van Ton aan het vieren is. Helaas mogen wij daar geen getuige van zijn.
Blauw en groen, de kleuren van 2007.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
off-topic: wat is het hier blauw... zal ik ook blauw worden?
Sex is macht volgens wifebeater. Lieke is een teaser. Als je niks wilt, moet je Huub niet opgeilen en vervolgens afhaken. Ik haat dat soort wijven. (Excusez le mot)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Niks dom. Sex = macht volgens de dames in DGK, dus het zou dom zijn als Lieke haar positie geheel zou ondermijnen. Slimme Lieke dus binnen de lokale verhoudingen.
O dus er is nog hoopquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:48 schreef burtbeej het volgende:
Krijg ik eindelijk een mailtje terug van Talpa met daarin de licentie zodat ik weer kan kijken, is het zo saai!
Off-white schatquote:
Ik dacht dat je moderator wilde worden...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht meer... zal ik me een beetje bij jou en Marrije aanpassen![]()
Ik snapte je wel hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou was-once-white ook goed zijn...?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:57 schreef milk-shake het volgende:
okee ik zit ook goed met me kleurtjeoff white
Dagen zie je deze meneer niet, en komt binnenvallen met een droogklotenopmerking.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:58 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat je moderator wilde worden...
Zo blauw zag het er hier daarnet ook weer niet uit, hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:58 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat je moderator wilde worden...
Maak je wat oranje is blauw in je avatarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dagen zie je deze meneer niet, en komt binnenvallen met een droogklotenopmerking.
Ik vind neuken ook beter klinken als konijnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:57 schreef Marelle het volgende:
[..]
Neuken komt ook in mijn vocabulair voor, durf het zelfs te zeggen en te schrijven jawelkonijnen heb ik hier op het Fokforum opgepikt, m.a.w. mij is niets vreemd. Wat mij betreft einde discussie
![]()
Dat ligt eraan hoe en wat, als je Brian en Amanda ziet is het echt meer konijnen dan neuken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind neuken ook beter klinken als konijnen.
Bel Anita.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:03 schreef demins het volgende:
Ik hoor stemmen...
Ik denk toch dat zelfs het merendeel van de konijnen hun lieve neusjes op zou halen voor seks van een Brian-gehalte, konijntje van me!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe en wat, als je Brian en Amanda ziet is het echt meer konijnen dan neuken.
Ik vind dat er een verschil is in konijnen of neuken. Konijnen is dus dat hele snelle, wat brian doet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind neuken ook beter klinken als konijnen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:06 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk toch dat zelfs het merendeel van de konijnen hun lieve neusjes op zouden halen voor seks van een Brian-gehalte, konijntje van me!![]()
Wat is het nou?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind dat er een verschil is in konijnen of neuken. Konijnen is dus dat hele snelle, wat brian doet.
Neuken langzaam en snel![]()
![]()
![]()
Dat lukt me niet tegelijk!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind dat er een verschil is in konijnen of neuken. Konijnen is dus dat hele snelle, wat brian doet.
Neuken langzaam en snel![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |