Komt ze ook heel ver.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moet nog wel even wedijveren om de nominatie van ordinairste.![]()
Beter dan Eric ja die zogenaamd een gevaarlijke speler zou zijn vanwege zijn acteur kunsten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:22 schreef Ecila111 het volgende:
Jaap is zó een goed acteur.
Dus dattequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:22 schreef Marrije het volgende:
Nic: is dit niet een beetje lullig zo die chinees?
Jaap: is het gvd weer niet goed genoeg??? ik heb alles klaar gezet, ze kunnen zo aanschuiven en als het dan weeeer niet goed is dan bestellen ze toch weer nieuwe?
Niet Palma als volgende!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar gut... ze hebben blijkbaar een onuitputtelijke voorraad personeel.
Als Melissa de nieuwe bewoner wordt dan is het proefdraaien als personeel kennelijk onderdeel van de selectieprocedure geworden... verklaart ook gelijk waarom een Palma denkt dat het haar villa isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar gut... ze hebben blijkbaar een onuitputtelijke voorraad personeel.
Niet het lot tartenquote:
Ben je blind of zow ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Op welke manier? Ik heb nog gezocht naar info op internet, maar kon niks vinden.
Jij zegt ook al van die enge dingenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Melissa de nieuwe bewoner wordt dan is het proefdraaien als personeel kennelijk onderdeel van de selectieprocedure geworden... verklaart ook gelijk waarom een Palma denkt dat het haar villa is
Ik had het idee dat die Jennifer (die Palma verving) op auditie was.quote:
Als Palma de nieuwe bewoner wordt koop ik er nog wel een maandje streams bijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Melissa de nieuwe bewoner wordt dan is het proefdraaien als personeel kennelijk onderdeel van de selectieprocedure geworden... verklaart ook gelijk waarom een Palma denkt dat het haar villa is
Het zou wel verklaren waarom er (na het vertrek van Lieke) ineens 2 jonge, volstrekt onervaren 'butlers' in de villa kwamen... Dus kennenlijk was het M of Mquote:
Koude sateh saus is ook niet zo ergquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik had het idee dat die Jennifer (die Palma verving) op auditie was.
ik vind trouwens koude babi pangang serieus heerlijk.
Warm lust ik het niet zo.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
Is er al iemand die het leuk vindt als Melissa de nieuwe bewoner wordt?
Doe mij M maar danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou wel verklaren waarom er (na het vertrek van Lieke) ineens 2 jonge, volstrekt onervaren 'butlers' in de villa kwamen... Dus kennenlijk was het M of M![]()
Als die bewoners niet zo lui waren en niet de héle dag in hun tent liggen te rotten hadden ze warme chinees gehad. Een gevalletje van pech gehad.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:26 schreef Polonium-120 het volgende:
jaap maak ze maar wakker... anders wordt het eten 'koud'...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
ik misschien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
M&M's zijn lekker, M en M nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou wel verklaren waarom er (na het vertrek van Lieke) ineens 2 jonge, volstrekt onervaren 'butlers' in de villa kwamen... Dus kennenlijk was het M of M![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:28 schreef avonne het volgende:
[..]
ik misschien.
Tot nu toe heb ik niet op haar gelet, maar ze lijkt me niet zo'n mannen-achter-naloper.
Tussen een bruin bolletje toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:26 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind trouwens koude babi pangang serieus heerlijk.
Warm lust ik het niet zo.
jawel vind het wel een flotte meid. Beter dan een Amanda of Lieke die een jonge nodig hebben omdat ze het anders niet volhouden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
Uh jaquote:
hahah en nog een keertje!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:31 schreef Kinga het volgende:
hoe vaak gaat jaap nog zeggen dat ie de tafel gedekt heeft![]()
![]()
knoeien met eten en drinken is niet toegestaan.... maar ja, ow's worden toch al niet gegeven......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:23 schreef avonne het volgende:
trouwens, Jaap waarschuwde (je weet niet of hij liegt) Melissa dat ze geen cola moet nemen, want daar zit vijverwater in.
Het enige wat echt safe is is water en bier
Dat had Melissa ook nodig in Paradise Hotel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:32 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
jawel vind het wel een flotte meid. Beter dan een Amanda of Lieke die een jonge nodig hebben omdat ze het anders niet volhouden.
jaar of 35?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:34 schreef ericahysterica het volgende:
hoe oud was die Melissa ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |