Zit Flying Doctors te kijken over een vrouw die schijnzwanger is en een babietje ontvoert.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:07 schreef Tan het volgende:
Hier gieren de hormonen overigens door mijn lijf, zit te janken om niks, zit te lachen om niks, ben chagrijnig en übervrolijk tegelijk. Dat even terzijde
In principe houden ze kinderen totdat de zwangerschap 37 weken zou zijn. Althans, in mijn tijdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ze zullen vast niet gelijk naar huis mogen, dat had ik ook al zitten bedenken.
Dat schijnt wel mee te vallen! Mijn tante heeft ook een tweeling, daar zat ook minder dan 10 minuten tussen. Toen de eerste er was, waren haar persweeen weg. Na een paar minuten kreeg ze 1 wee, en glibberde de tweede er zo achteraan, daar heeft ze eigenlijk niets van gevoeld! Maar dat zal vast ook voor iedereen anders zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:53 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Beaker!
Misschien een stomme vraag, maar gaan tweelingen vanzelf zo snel achter elkaar, of helpen ze daarbij? Het lijkt mij nogal lastig om nog eens zo'n heel persproces door te gaan?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:18 schreef Fuente het volgende:
[..]
Dat schijnt wel mee te vallen! Mijn tante heeft ook een tweeling, daar zat ook minder dan 10 minuten tussen. Toen de eerste er was, waren haar persweeen weg. Na een paar minuten kreeg ze 1 wee, en glibberde de tweede er zo achteraan, daar heeft ze eigenlijk niets van gevoeld! Maar dat zal vast ook voor iedereen anders zijn.
Geen stomme vraag hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:53 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Beaker!
Misschien een stomme vraag, maar gaan tweelingen vanzelf zo snel achter elkaar, of helpen ze daarbij? Het lijkt mij nogal lastig om nog eens zo'n heel persproces door te gaan?
Bijzonder is dat hè? Mijmer maar lekker.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:03 schreef Brighteyes het volgende:![]()
![]()
Dit is mijn laatste niet-moederdag!![]()
Trouwens, voor heel veel meiden in dit topic ook. Heel apart idee.
quote:Op zondag 13 mei 2007 09:20 schreef Nijna het volgende:
Kan het zijn dat doordat je begint te groeien de striae die je al had (nog van de pubertijd) weer zichtbaarder wordt? Vanmorgen na het douchen vielen de witte lijntjes op mn heupen me ineens enorm op, wat eerder niet zo was...
Ik denk dat ik voor de zebra award ga. Ben wel druk aan het smeren, maar het is natuurlijk maar de vraag of dat enig effect heeft, we zullen zien
.
ow ik heb het heel erg niet normaal. mijn kraamhulp zei: ow die buik, wat erg.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:20 schreef Nijna het volgende:
Kan het zijn dat doordat je begint te groeien de striae die je al had (nog van de pubertijd) weer zichtbaarder wordt? Vanmorgen na het douchen vielen de witte lijntjes op mn heupen me ineens enorm op, wat eerder niet zo was...
Ik denk dat ik voor de zebra award ga. Ben wel druk aan het smeren, maar het is natuurlijk maar de vraag of dat enig effect heeft, we zullen zien
.
tja ze heeft er geen adviezen voor want je kunt niks aan die stomme strepen doen.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:04 schreef Neuk het volgende:
Popples wat naar dat je kraamhulp dat zei. Alsof het daar beter van wordt! Als ze nou met adviezen kwam ofzo... tsss...
Bij mij zat er 20 minuten tussen. Na 6 uur contunue weeën was het heerlijk toen Liz geboren was, dat het even stilviel. Dat duurde 10 minuten en toen kwamen de weeën vanzelf weer op gang. De vliezen van Cas waren nog intact, dus die werden doorgeprikt. En las ik hier iets over een tweede die eruit glibberde?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:53 schreef PM-girl het volgende:
Ze zijn samen nog niet eens zo zwaar als Quinten in zijn eentje wasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:33 schreef Ireth het volgende:
(ze zijn bijna net zo zwaar als Suus was met een voldragen zwangerschap!)
In het geval van KP was numero 1 geboren. Dan wordt er zupersnel zo'n echo aparaat bijgehaald. Ze checken hoe nummer 2 ligt. Die lag goed. Binnen 3 minuten was het weer volop aan de slag en hoe gek het ook klinkt, die tweede die "floepte" er als het ware zo uit (hopelijk leest ze dit niet terug, want het was natuurlijk wel gewoon heel hard persen). Per bevalling dus erg verschillend.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:22 schreef Smirre het volgende:
[..]
Vaak kan je aan geboortetijden wel herleiden of het een keizersnede geweest is. Als er slechts een paar minuten tussenzit, is het vaak een kz. Zo snel lukt je dat op een natuurlijke manier meestal niet.
maar t zijn dan ook meisjes he, die zijn meestal lichterquote:Op zondag 13 mei 2007 22:30 schreef beefcake het volgende:
K_p en Manny gefeliciteerd!! Twee meisjes in een keer, wat gaaf
[..]
Ze zijn samen nog niet eens zo zwaar als Quinten in zijn eentje was![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 09:33 schreef Deepfreeze het volgende:
Maar begin me af te vragen of ADHD zich al in de baarmoeder kan uiten..
Ook lekker voor je vriend!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef Iksje het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook een gevalletje schoonmoeder. Ik ben ergens blij dat zij niet zal instaan voor de opvang van ons kindje, tenzij bij hoogste uitzondering eens. Ze heeft mijn vriend in zijn kinderjaren genoeg belast met zwartgallige verhalen over haar gevoelsleven/huwelijk en dat is er de laatste paar jaar niet beter op geworden. In plaats van te vertellen hoe zij haar zwangerschappen/bevallingen ervaren heeft, kwam ze er steeds op terug hoe slecht haar ex-man haar bijstond (niet mee op controle gaan, krant lezen, in slaap vallen tijdens weëen) en ze deed zelfs alsof mijn vriend mij ook zo in de steek zou laten aan het kraambed...![]()
Heb ik ook een keer gevraagd aan de gyn, of ze ook teveel kunnen bewegen!....quote:Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef Iksje het volgende:
[..]
Mijn gynaecologe zei bij de laatste echo (23w) dat een kindje in de baarmoeder niet actief genoeg kan zijn, 'enfin, dat heeft niks met ADHD te maken hoor' zei ze nog geruststellend
![]()
Maar 't blijft wel maf om je buik in allerlei bulten te zien vervormen.
Erg he!! Ik heb gelukkig maar 2 schoonvaders. Maar Morgaine en nummer 2 hebben natuurlijk wel heel veel oma's en opa's op deze manier (4 oma's en 3 opa's).quote:
Hmm, daar was ik ook al bang voorquote:Op maandag 14 mei 2007 10:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heb ik ook een keer gevraagd aan de gyn, of ze ook teveel kunnen bewegen!....
Meike was ook helemaal wild in de buik af en toe.
Als ze nu in de box ligt te spelen dan is ze nog steeds heel druk in haar bewegingen....
Die beentjes en armpjes staan niet stil.....
Dus dat belooft nog wat Deepfreeze!
Er bestaan natuurlijk ook supervrouwen, Manny.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:29 schreef manny het volgende:
[..]
In het geval van KP was numero 1 geboren. Dan wordt er zupersnel zo'n echo aparaat bijgehaald. Ze checken hoe nummer 2 ligt. Die lag goed. Binnen 3 minuten was het weer volop aan de slag en hoe gek het ook klinkt, die tweede die "floepte" er als het ware zo uit (hopelijk leest ze dit niet terug, want het was natuurlijk wel gewoon heel hard persen). Per bevalling dus erg verschillend.
Het gaat goed met haar en met de meiden. Borstvoeding lukt al best wel goed. Ik denk dat ze einde van de week wel naar huis komt en dan kan ze vertellen en wat foto's plaatsen.
Gewelidig! Tenzij het echt gebeurt natuurlijk...voor de 100e keer...als je net wilt gaan zitten...quote:Op maandag 14 mei 2007 17:40 schreef milagro het volgende:
even een kleine blik op wat jullie te wachten staat
is het niet heerlijk
Heb ik ook, ja! Volgens mij komt dat omdat je kindje op je bekkenbodem drukt. Als ik loop lijkt het wel alsof ik kramp in mijn vagina heb, beetje aan de zijkanten... Zou het kunnen komen doordat kindje is ingedaald (bij mij althans) en nu meer drukt? Ik vraag het vrijdag even aan de vk. Heb er niet echt last van, maar het voelt wat raar aan.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef Beaker het volgende:
Even een gek vraagje, maar omdat mijn buik nogal rommeld begin ik nu ook rare pijnen te krijgen in mijn kruis zeg maarmet lopen en zitten
wat is dat? Het voelt als "kramp" Waarschijnlijk hoort het erbij, maar ik had het nog niet eerder gehad .........
Tja, zeg maar gewoon, pijn in je doos dus!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef Beaker het volgende:
Even een gek vraagje, maar omdat mijn buik nogal rommeld begin ik nu ook rare pijnen te krijgen in mijn kruis zeg maarmet lopen en zitten
wat is dat? Het voelt als "kramp" Waarschijnlijk hoort het erbij, maar ik had het nog niet eerder gehad .........
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:15 schreef wenneke1 het volgende:
Hallo medezwangeren,
Mag ik mee in dit topic. Ik ben een kleine zes weekjes onderweg nu.
Dat is helemáál niet raar!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:14 schreef Memmel het volgende:
Ik krijg eigenlijk steeds meer de zenuwen! Ik vind het helemaal geweldig allemaal, maar ik ben ook een beetje bang voor wat de toekomst gaat brengen. Is toch ook niet raar? Niet zozeer voor de bevalling hoor, maar meer het hele leven na de geboorte....
blijf je nog even boven me staan .. please ???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef Memmel het volgende:
Gefeliciteerd met Kaj!
OMG ik ben de bovenste in het rijtje....![]()
Ik doe mijn best...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef marit1978 het volgende:
[..]
blijf je nog even boven me staan .. please ???
volgens mij hebben we allebei de kriebels
Misselijkheid is weg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:37 schreef Lishe het volgende:
waterfly, wat een prachtexemplaar! van harte, ook voor de papa! En een leuke naam kaj!
Memmel, nog eventjes... spannend en leuk en eindelijk....!
BE, hoe is het met de misselijkheid? Niet erger geworden nog?
het dromen had ik vooral voor mijn zwangerschap merk ik. Dat ik er naar uitkeek. Baby's, kleertjes, lakentjes die ik wilde bestellen. En nu stel ik alleen maar uit. Maar ik kijk wel heel erg uit naar onze baby. Weer zo'n mooi friemeltje van onszelf. Heerlijk. De babygeur in huis. eindeloos veel bezoek en kaartjes. gekke nachten die je half meekrijgt. En Luuke als zus.![]()
En daarna het kindje van DeLiedje, samen in de box. Tuttelen op de bank met 'onze kinderen'. ik zie echt uit naar die tijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |