Dat schijnt wel mee te vallen! Mijn tante heeft ook een tweeling, daar zat ook minder dan 10 minuten tussen. Toen de eerste er was, waren haar persweeen weg. Na een paar minuten kreeg ze 1 wee, en glibberde de tweede er zo achteraan, daar heeft ze eigenlijk niets van gevoeld! Maar dat zal vast ook voor iedereen anders zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:53 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Beaker!
Misschien een stomme vraag, maar gaan tweelingen vanzelf zo snel achter elkaar, of helpen ze daarbij? Het lijkt mij nogal lastig om nog eens zo'n heel persproces door te gaan?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:18 schreef Fuente het volgende:
[..]
Dat schijnt wel mee te vallen! Mijn tante heeft ook een tweeling, daar zat ook minder dan 10 minuten tussen. Toen de eerste er was, waren haar persweeen weg. Na een paar minuten kreeg ze 1 wee, en glibberde de tweede er zo achteraan, daar heeft ze eigenlijk niets van gevoeld! Maar dat zal vast ook voor iedereen anders zijn.
Geen stomme vraag hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:53 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Beaker!
Misschien een stomme vraag, maar gaan tweelingen vanzelf zo snel achter elkaar, of helpen ze daarbij? Het lijkt mij nogal lastig om nog eens zo'n heel persproces door te gaan?
Bijzonder is dat hè? Mijmer maar lekker.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:03 schreef Brighteyes het volgende:![]()
![]()
Dit is mijn laatste niet-moederdag!![]()
Trouwens, voor heel veel meiden in dit topic ook. Heel apart idee.
quote:Op zondag 13 mei 2007 09:20 schreef Nijna het volgende:
Kan het zijn dat doordat je begint te groeien de striae die je al had (nog van de pubertijd) weer zichtbaarder wordt? Vanmorgen na het douchen vielen de witte lijntjes op mn heupen me ineens enorm op, wat eerder niet zo was...
Ik denk dat ik voor de zebra award ga. Ben wel druk aan het smeren, maar het is natuurlijk maar de vraag of dat enig effect heeft, we zullen zien
.
ow ik heb het heel erg niet normaal. mijn kraamhulp zei: ow die buik, wat erg.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:20 schreef Nijna het volgende:
Kan het zijn dat doordat je begint te groeien de striae die je al had (nog van de pubertijd) weer zichtbaarder wordt? Vanmorgen na het douchen vielen de witte lijntjes op mn heupen me ineens enorm op, wat eerder niet zo was...
Ik denk dat ik voor de zebra award ga. Ben wel druk aan het smeren, maar het is natuurlijk maar de vraag of dat enig effect heeft, we zullen zien
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |