Dat is helemáál niet raar!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:14 schreef Memmel het volgende:
Ik krijg eigenlijk steeds meer de zenuwen! Ik vind het helemaal geweldig allemaal, maar ik ben ook een beetje bang voor wat de toekomst gaat brengen. Is toch ook niet raar? Niet zozeer voor de bevalling hoor, maar meer het hele leven na de geboorte....
blijf je nog even boven me staan .. please ???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef Memmel het volgende:
Gefeliciteerd met Kaj!
OMG ik ben de bovenste in het rijtje....![]()
Ik doe mijn best...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef marit1978 het volgende:
[..]
blijf je nog even boven me staan .. please ???
volgens mij hebben we allebei de kriebels
Misselijkheid is weg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:37 schreef Lishe het volgende:
waterfly, wat een prachtexemplaar! van harte, ook voor de papa! En een leuke naam kaj!
Memmel, nog eventjes... spannend en leuk en eindelijk....!
BE, hoe is het met de misselijkheid? Niet erger geworden nog?
het dromen had ik vooral voor mijn zwangerschap merk ik. Dat ik er naar uitkeek. Baby's, kleertjes, lakentjes die ik wilde bestellen. En nu stel ik alleen maar uit. Maar ik kijk wel heel erg uit naar onze baby. Weer zo'n mooi friemeltje van onszelf. Heerlijk. De babygeur in huis. eindeloos veel bezoek en kaartjes. gekke nachten die je half meekrijgt. En Luuke als zus.![]()
En daarna het kindje van DeLiedje, samen in de box. Tuttelen op de bank met 'onze kinderen'. ik zie echt uit naar die tijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |