Nou idd, die 'kleuters' waren ooit zo volwassen om met elkaar te trouwen en kinderen te krijgen, dan hebben ze ook maar gewoon het fatsoen om zich te gedragen in elkaar bijzijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef p_iglet het volgende:
pffff ik moet er ook niet aan denken om er iemand anders bij te hebben.
Bezoek hoeft echt niet te wachten tot ik weer gemake-uped en opgetut ben (dan kunnen ze tot sint-juttemis wachten), maar zeker geen extra mensen aan mijn bed voordat ik weer goed en wel in pyama met dekbed over me heen in bed lig.
Hier totaal niet dat gevoel van eigen ouders moeten er eerst zijn ofzo. Zowel mijn schoonouders als eigen ouders zullen zodra ik bel zsm naar ons toe reizen. Wie er eerder is maakt me echt niet uit.
Alleen hier hebben we het probleem dat mijn schoonouders elkaar dus eigenlijk niet willen zien/ tegenkomen![]()
Verwacht met een beetje pech daar nogwel gezeur en gezeik over op mijn kraambed. Nou daar pas ik voor. stelletje kleuters.Schoonvader heeft ooit al eens geroepen dat hij niet eens op onze bruiloft gaat zijn als zijn ex er is. Heb toen maar even verteld dat ie dan toch echt gewoon verwacht wordt, net als op kraamvisite omdat ik hem anders echt nooit meer aankijk
.
Whehehe, toen ik zwanger was had mijn moeder bedacht dat behalve zijzelf, mijn 21 jarige broertje ook wel bij de bevalling mocht zijn..want hij is zo gek op kinderenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
Wmb hoeft er niemand anders bij de bevalling dan alleen stinkie. Ik moet er niet aan denken om er anderen bij te hebben. Die krijgen wel een telefoontje als we gewassen en wel weer netjes in bed liggen.
Ben ik helemaal mee eens. Ik heb met mijn ex afgesproken dat we alles samen blijven delen al zijn we nog zo lang uit elkaar. De oudste twee kinderen hebben ook recht op een papa en mama bij hun afzwemmen, diplomauitreikingen, toneelopvoeringen en dan later dus ook de andere dingen als huwelijk geboorte etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd, die 'kleuters' waren ooit zo volwassen om met elkaar te trouwen en kinderen te krijgen, dan hebben ze ook maar gewoon het fatsoen om zich te gedragen in elkaar bijzijn.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Whehehe, toen ik zwanger was had mijn moeder bedacht dat behalve zijzelf, mijn 21 jarige broertje ook wel bij de bevalling mocht zijn..want hij is zo gek op kinderen
Nou nee ma
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb alleen iemand ingehuurd om mijn lipgloss bij te werken tijdens de bevalling, verder is alleen Manny aanwezig. Nou ja..ik hoop dat hij blijft staan.
Ze was in eerste instantie nog een soort semi beledigd dat ik het niet zo met d'r eens wasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:34 schreef Tan het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat ik mijn moeder heel bevreemd aan zou staren als ze me zoiets voor zou stellen!!
Vriend van mij had dat ook met zijn eigen ouders en hij heeft gewoon tegen ze gezegd 'als jullie niet tegelijk op verjaardagen willen zijn dan regel je maar onderling wie wanneer komt'.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:36 schreef p_iglet het volgende:
Tan, super dat je dat zo met je ex afgesproken hebt!!!!
Hier 2x gescheiden ouders, en met mijn eigen ouders verwacht ik geen enkele problemen.
Schoonouders zijn iets minder gezellig uit elkaar gegaan (25 jaar geleden ofzo) en zouden het liefst elkaars bestaan volledig negeren.
Maar goed we wachten af!
Hahaha, had ze zelf ook d'r halve familie uitgenodigd toen jij werd geboren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze was in eerste instantie nog een soort semi beledigd dat ik het niet zo met d'r eens was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |