Zouden zijn schouders dat wel aankunnen, al dat geklop?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:11 schreef Bos81 het volgende:
Misschien ook Beschouw (ja hij is al genoemd) voor zijn leuke reeks VBL-Google quiz ?
Wanneer zijn de nieuwe awards?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:46 schreef methodmich het volgende:
Wat te denken van Yeahinho, die rond de VBL-awards weer prachtige icoontjes heeft gemaakt? Die verdient ook een schouderklopje.
En Bruce117 voor het aanleveren van de stats van VBL, al dat handmatig tellen is me een werk... Maar zonder gekheid, dat is ook een leuke aanvulling!
We geven hem een Beschouwderklopje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Zouden zijn schouders dat wel aankunnen, al dat geklop?
had ik ook al aangedacht, maar om me zelf nu te bedankenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
WeebI en borisz voor de tournaments missen we nog!
weer een kloon vanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:15 schreef djnospinzone het volgende:
tong vind ik fantasties
das volgens mij al de tweede keer dat ik voor kloon word uitgemaaktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:48 schreef Smeich het volgende:
Weebl voor de geweldige toto banners... HELDEn Dylan Dog had ze volgens mij voor Serie A gemaakt toch?
Sowieso, die krijgt er gewoon ook één
Stevengerrard voor het wekelijks posten van de Fantasy League, hoppa!![]()
[..]
weer een kloon van![]()
Da's een copliment man. Kloon van tong80quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:07 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
das volgens mij al de tweede keer dat ik voor kloon word uitgemaakt
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:28 schreef rubbereend het volgende:
de VBL users voor het maken van VBL tot wat het is
Shit, je jat de zin die ik wilde postenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:28 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Shit, je jat de zin die ik wilde posten.
Het zijn er teveel om op te noemen, laat ik een poging wagen.
- jorienvdherik en Jasza voor de posts.
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:44 schreef VoreG het volgende:
De Fok! beroemdheden van VBL:
Schouderklopjes meldtopic.
Volgens mij heeft venomsnake het als eerste gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:31 schreef borisz het volgende:
Ik wil bij deze The_undertaker nog bedanken voor alle gifjes die hij dit seizoen al gemaakt heeft
en natuurlijk ook happel, giovannie en raymania
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij heeft venomsnake het als eerste gedaan.
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:31 schreef borisz het volgende:
Ik wil bij deze The_undertaker nog bedanken voor alle gifjes die hij dit seizoen al gemaakt heeft
en natuurlijk ook happel, giovannie en raymania
voor alle users voor hun prachtstukkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:23 schreef tong80 het volgende:Het VBL 5 jaar jubileum topic
![]()
En een veer in de reet van Rubbereend
Heeft die dikke eend ook eindelijk eens ergens een veer.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:23 schreef tong80 het volgende:Het VBL 5 jaar jubileum topic
![]()
En een veer in de reet van Rubbereend
quote:Verzonden: 29 januari 2008 03u28
Aan: BliksemSchigt
Goed bezig met je nieuwsposts, topickicks en topics.
Gr, Ray.
quote:
Schouderklopjes meldtopic.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:43 schreef tha_dark het volgende:
En Toma natuurlijk voor de leuke prenten in het Ajax topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |