HIer hetzelfde, maar toch ben ik benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:36 schreef Suijk het volgende:
Ik heb eigenlijk niks meegemaakt.
Klopt. Ik ben dan ook nogal saai. Al kunnen we ook nog ff voor een rel zorgen Bos?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
HIer hetzelfde, maar toch ben ik benieuwd naar het eindresultaat.
daar ga ik mee aan de slagquote:Op woensdag 12 december 2007 10:19 schreef MaxPower het volgende:
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto
Komend weekend?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben dan ook nogal saai. Al kunnen we ook nog ff voor een rel zorgen Bos?
Ik heb alle opgenoemde namen van mijn kant nog ergens op t prikbord hangen.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh ja, was ik zelfs al vergeten. Komt er ook wel bij!
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb alle opgenoemde namen van mijn kant nog ergens op t prikbord hangen.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:41 schreef Kadoc het volgende:
De Live Eredivisie verslagen-topics wellicht?
Count me inquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef Mike.Strutter het volgende:
Niets mooier dan een vriendschappelijke wedstrijd te organiseren met volop bier na afloop
Daar zijn ook wel stukken over te schrijvenquote:Op donderdag 13 december 2007 03:23 schreef Ole het volgende:
ik weet van nix, ga alleen maar naar de miet
En die moet ik allemaal zelf gaan zoekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:44 schreef VoreG het volgende:
De Fok! beroemdheden van VBL:
Schouderklopjes meldtopic.
Veel meer VBL-users verdienen een schouderklopje. In dat topic staan alleen de users die door de mods worden doorgegeven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:44 schreef VoreG het volgende:
Het zijn gewoon directe links naar de posts hoor!quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En die moet ik allemaal zelf gaan zoeken?
Ik ben 2 keer op Fok!radio geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:44 schreef VoreG het volgende:
Oh, behalve die eerste dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het zijn gewoon directe links naar de posts hoor!
Uh, nee...quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, behalve die eerste dan?
Die 1e linkt ook gewoon naar een post.quote:
Luisteren mensen daar naarquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer op Fok!radio geweest.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kom gewoon bij de openingspost van cynix r...
Dat krijg ik (en de rest).quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:24 schreef nikky het volgende:
DutchGooner een schouderklopje voor het bijhouden van de TOTO's
Dat was het slechtst georganiseerde toernooi ooit en liep pas nadat Beschouw het overnam.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Veel meer VBL-users verdienen een schouderklopje. In dat topic staan alleen de users die door de mods worden doorgegeven.
Ik noem een dndiek, Bos81, -Vaduz-, borisz en Beschouw voor alle toto's (gaat veel tijd in zitten om dat allemaal te updaten). Borisz, WeebI, Alf en Beschouw die toernooien organiseren, Colplay voor het drafttopicidee, georganiseerde quizen van Beschouw. Zo kun je wel even doorgaan. De users maken VBL met alle leuke ideeën, initiatieven en creativiteit tot wat VBL is.
Ach, maakt niets uit. Ik vind het al leuk als iemand iets probeert op poten te zetten en moeite doet om er iets van te maken. Als het mislukt is het jammer, maar volgende keer beterquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat was het slechtst georganiseerde toernooi ooit en liep pas nadat Beschouw het overnam.
Lijkt me leuk. Mocht je een keer tijd hebben, ga je gang. Als je dan de link naar de foto + topicdeel + poster zou willen geven (of de link naar de post, ook goed).quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
@EnGCatjuh: Wil nog wel een keer zoeken naar leuke onderschriften door de jaren heen
Doe ik, maar wordt waarschijnlijk wel volgend weekend. Maar dat kan nog met de deadline, of jij moet voor jezelf een andere hebben?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Mocht je een keer tijd hebben, ga je gang. Als je dan de link naar de foto + topicdeel + poster zou willen geven (of de link naar de post, ook goed).
Wow, mag ik je handtekening?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben 2 keer op Fok!radio geweest.
bewaar dat nou maar voor je stukjequote:Op vrijdag 14 december 2007 18:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Veel meer VBL-users verdienen een schouderklopje. In dat topic staan alleen de users die door de mods worden doorgegeven.
Ik noem een dndiek, Bos81, -Vaduz-, borisz en Beschouw voor alle toto's (gaat veel tijd in zitten om dat allemaal te updaten). Borisz, WeebI, Alf en Beschouw die toernooien organiseren, Colplay voor het drafttopicidee, georganiseerde quizen van Beschouw. Zo kun je wel even doorgaan. De users maken VBL met alle leuke ideeën, initiatieven en creativiteit tot wat VBL is.
kan prima met de deadlinequote:Op vrijdag 14 december 2007 19:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doe ik, maar wordt waarschijnlijk wel volgend weekend. Maar dat kan nog met de deadline, of jij moet voor jezelf een andere hebben?
Jaa, komt goed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bewaar dat nou maar voor je stukje
Zijn er statswensen ??quote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een mooi rijtje stats kan natuurlijk ook niet ontbreken, he Bruce.
quote:Op zondag 23 december 2007 18:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Morgen valt ook nog onder 'voor de kerst'.
Dus ik ga er morgen eens voor ziten.
Je bent de SPT-bagger gewend...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij viel het best mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |