HIer hetzelfde, maar toch ben ik benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:36 schreef Suijk het volgende:
Ik heb eigenlijk niks meegemaakt.
Klopt. Ik ben dan ook nogal saai. Al kunnen we ook nog ff voor een rel zorgen Bos?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
HIer hetzelfde, maar toch ben ik benieuwd naar het eindresultaat.
daar ga ik mee aan de slagquote:Op woensdag 12 december 2007 10:19 schreef MaxPower het volgende:
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto
Komend weekend?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben dan ook nogal saai. Al kunnen we ook nog ff voor een rel zorgen Bos?
Ik heb alle opgenoemde namen van mijn kant nog ergens op t prikbord hangen.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh ja, was ik zelfs al vergeten. Komt er ook wel bij!
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb alle opgenoemde namen van mijn kant nog ergens op t prikbord hangen.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:41 schreef Kadoc het volgende:
De Live Eredivisie verslagen-topics wellicht?
Count me inquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef Mike.Strutter het volgende:
Niets mooier dan een vriendschappelijke wedstrijd te organiseren met volop bier na afloop
Daar zijn ook wel stukken over te schrijvenquote:Op donderdag 13 december 2007 03:23 schreef Ole het volgende:
ik weet van nix, ga alleen maar naar de miet
En die moet ik allemaal zelf gaan zoekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:44 schreef VoreG het volgende:
De Fok! beroemdheden van VBL:
Schouderklopjes meldtopic.
Veel meer VBL-users verdienen een schouderklopje. In dat topic staan alleen de users die door de mods worden doorgegeven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:44 schreef VoreG het volgende:
Het zijn gewoon directe links naar de posts hoor!quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En die moet ik allemaal zelf gaan zoeken?
Ik ben 2 keer op Fok!radio geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:44 schreef VoreG het volgende:
Oh, behalve die eerste dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het zijn gewoon directe links naar de posts hoor!
Uh, nee...quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, behalve die eerste dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |