Ah!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
fuckin' cheat.
Het is een vogel die wordt bezongen tijdens vakanties.
Ik neem aan dat het een typootje is, het is dus een Wielewaal.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ah!
Kom mee naar buiten allemaal!
De Wiedewaal
Andreas en patrick zijn goed. Alleen David niet (is er een sint Davidquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Robbiev85 het volgende:
david, adrew en patrick... sinten natuurlijk
En die had ik over het hoofd gezien. Greogorius, of George of Joris in het Nederlandsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef methan het volgende:
Gregorius de Heilige
Mwa, ik was toen 10 en heb het ook op tv gezien, (live)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:35 schreef Robbiev85 het volgende:
oja ze verloren... (ik was nog maar drie, dus moet het hebben van tv beelden)
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:38 schreef sanger het volgende:
Rats dacht ik
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:43 schreef PhysicsRules het volgende:
mens
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Cor Witsche
Dat kan best, maar de echte originele Pipo is toch echt Cor Witschge.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef geertp het volgende:
tsja, volgens mij heeft Cees van Oyen toch ook Pipo gespeeld.
Ik twijfelde al over de vraag. idd Yad Vashem in Israël.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:08 schreef PhysicsRules het volgende:
Yad Vashem?
Ik vind het eruit zien als een beeld over een concentratiekamp.
Jaja!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:19 schreef Mister1977 het volgende:
Baron von Muenchausen?
Dat krijg ik niet voorelkaar. Dan staat er bij mij dit: "uquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:22 schreef RoofingBurner het volgende:
je kunt ook shift ' en dan gelijk een u doen, dan staat ie er ook.
Je bent wel een beetje ongeduldig he!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:22 schreef geertp het volgende:
hè, net te laat. nou ja, kom maar op met de volgende vraag
ligt aan je toestenbordindeling. Moet je 'm op VS internationaal zetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:23 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet voorelkaar. Dan staat er bij mij dit: "u
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:24 schreef ChillyWilly het volgende:
Hangt ook van je toetsenbord instelling af
ongeduldig is my middle namequote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje ongeduldig he!De vraagsteller heeft tien minuten, daarna mogen we met de sweep aan de slag
![]()
Dit is natuurlijk ruw de richting waarin je moet denken. Maar het syndroom is veel specifieker.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:25 schreef geertp het volgende:
sterke verhalen vertellen
Aanvulling: Aandacht trekkerij dus...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Doen alsof je medische klachten hebt, maar die je in werkelijkheid helemaal niet hebt.
Dat is by proxy.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:29 schreef erkel het volgende:
Een ziekte van je kind veinzen ?
Ow?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:28 schreef Mister1977 het volgende:
Nog geen goed antwoord.
Is het niet zo dat de ouder eerst het kind mishandeld en dan medische hulp inschakeld om de aandacht die ze daarna krijgt..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:30 schreef RoofingBurner het volgende:
het is dus een vorm van kindermishandeling met als doel jezelf beter te voelen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:30 schreef RoofingBurner het volgende:
het is dus een vorm van kindermishandeling met als doel jezelf beter te voelen.
Ja maar bij nader inzien is het eerste antwoord van Physics Rules eigenlijk al goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:30 schreef geertp het volgende:
volgens mij klopt die van MadMaster
Alleen hoeven het niet per se zelftoegebrachte verwondingen te zijn:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Zichzelf verwonden om aandacht te krijgen.
Jaja, ik weet zelf ook een beetje wat het is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij stond er eerst By Proxy heur.
tja, vrijdagmiddag enzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Jaja, ik weet zelf ook een beetje wat het is.![]()
Nee er stond niet eerst by proxy. De vraag is niet ge-edit.
Ik moet even scoren nu Wickedangel in het vorige topic los is gegaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:37 schreef ChillyWilly het volgende:
Hey Physicsrules, sinds deel 750 is er een nieuwe regel dat je maximaal 5 punten per deel mag halen... dat je het even weet!
Niet geschoten is altijd mis!quote:
En dat wilde ik horenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:44 schreef Robbiev85 het volgende:
een hub zend het door naar alle kanalen en een switch alleen naar het bestemde kanaal
Dit heb ik trouwens niet eerder gehoord en kan hier ook zo snel geen bevestiging van vinden. Bovendien had ik al gezegd dat ik geen antwoord zocht op het gebied van data-snelhedenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:44 schreef geertp het volgende:
een switch zorgt ervoor dat iedereen over dezelfde verbindingsnelheid beschikt. Bij een 100Mbit switch heeft iedereen een 100Mbit verbindnig, waarbij een 100Mbit hub, de 100 Mbit wordt verdeeld over degene die verbonden zijn. Bij 2 pc's dus elk 50 Mbit
keur ik goedquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:57 schreef geertp het volgende:
ja bij informatica zou ook kunnen. ik meen het van bedrijfskunde te herrineren.
edit- ow, ging nog over de hub.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:02 schreef PhysicsRules het volgende:
aletta jacobs?
dacht ik ook aan..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:02 schreef PhysicsRules het volgende:
aletta jacobs?
Ik heb er de afgelopen 250 topic al 281 vragen moeten stellen. Wiki is my friendquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:08 schreef geertp het volgende:
Ben je nog niet door je inspiratie voor vragen heen Physics??? Je moet er zoveel stellen
klok/klepelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:14 schreef geertp het volgende:
heeft dat niet iets met de priorij van Sion te maken?
Je moet niet alles geloven wat Dan Brown schrijftquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:17 schreef geertp het volgende:
nee, dat kan niet. want de priorij was tegenstander van de katholieke kerk ofzoiets, maar waren absoluut geen joden...
Sion is goed, en een ander woord in de titel lijkt op priorij (het begint iig ook met pr en er zit een o inquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:24 schreef geertp het volgende:
maar goed. Met klok/klepel duid je wel aan dat ik enigzins in de richting zat?
er staat me echt iets van bij. iets met Sion. Maar ik zou het niet meer weten. Zou 't echt moeten opzoeken om 't te weten.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:19 schreef ElizabethR het volgende:
Heinrich Schliemann?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:31 schreef Plasterk het volgende:
dat ie slangen verdreef uit ierland en dat er daarom geen slangen zijn in ierland
Ff dit topic weer op gang krijgenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:21 schreef Yankee het volgende:
DJ 3 steps ahead
Jeejquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:48 schreef ChrisJX het volgende:
Yuri +1
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:01 schreef Flitspaal het volgende:
Menno Bentveld.
Alles is op Wikipedia te vindenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Doe eens een goede vraag, die niet op Wikipedia is na te zoeken.
en jij bent zwaar christelijk?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
God, daar vraag je me wat. Cham, Sem en Jafeth.
Net of iemand dat uit z'n hoofd weet, op zwaar christelijke mensen na dan.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
God,
Da's goed hoor!quote:daar vraag je me wat. Cham, Sem en Jafeth.
Ik welquote:Net of iemand dat uit z'n hoofd weet,
Ik ben zeer onzwaar christelijkquote:op zwaar christelijke mensen na dan.
En wist jij het uit je hoofd dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
God, daar vraag je me wat. Cham, Sem en Jafeth.
Net of iemand dat uit z'n hoofd weet, op zwaar christelijke mensen na dan.
Nee, ik heb hier een aantal zwaar gelovigen zitten die mij het antwoord influisterden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik denk dat Wiki zijn geheugen heeft opgefrist
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:03 schreef Cootz het volgende:
Pijlgifkikker?
Pff, komen hier alleen mierenneukers?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
Hoezo het antwoord nog niet volledig gegeven? Hij vraagt toch een diersoort? Dus slang, kikker of nog wat anders, en ik denk misschien dat het een vis is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:
Dit is het goede antwoord? Dan krijgt Cootz een punt.quote:
Nee, maar je moet wel weten wat je vraagt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pff, komen hier alleen mierenneukers?![]()
Wat wyccie zegtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:05 schreef wyccie het volgende:
Wil je alsjeblieft de OP even doorlezen?
En dat ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, maar je moet wel weten wat je vraagt.
We zijn toch altijd blij om je weer te zienquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen zijn jullie ook zo blij dat ik er weer ben ?
Mogguh Tongquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:06 schreef tong80 het volgende:
Nee, wij cohabiteren met leden van de Formicidae familie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pff, komen hier alleen mierenneukers?![]()
Altijd!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:06 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee, wij cohabiteren met leden van de Formicidae familie.![]()
Ik word schijtziek van die lui die met veel bombarie een topic binnenduiken en vervolgens te lam zijn de spelregels even te lezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
En een tussenstand posten is zeker ook te veel gevraagd?![]()
Edit: Elizabeth was me voor.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van die lui die met veel bombarie een topic binnenduiken en vervolgens te lam zijn de spelregels even te lezen.
En dan doen alsof wij het probleem zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:11 schreef ElizabethR het volgende:
Ik word schijtziek van die lui die met veel bombarie een topic binnenduiken en vervolgens te lam zijn de spelregels even te lezen.
Wat een moeilijuke woporedenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt. Misschien eens met een homo sapiens cohabiteren?
Je tong zou er maar van in de knoop raken, nietwaar?quote:
Niet waar ? Mijn heren. Zou Armando zeggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je tong zou er maar van in de knoop raken, nietwaar?![]()
![]()
Ende zo is het.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet waar ? Mijn heren. Zou Armando zeggen.
Wordt warmer... ze kijken wel omhoog, maar niet zó hoog..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:19 schreef Yurithemaster het volgende:
esa? keulen bijhouden van satalieten?
Staan netjes in de OPquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:21 schreef Homdeck het volgende:
hoi. kan iemand mij de regels uitleggen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:21 schreef Homdeck het volgende:
Newbie lees de OP maarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:21 schreef Homdeck het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
airtrafic control dus
Kom op, wisten jullie dat écht niet??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef ElizabethR het volgende:
Hmm ik wilde ook Eindhoven zeggen, dan maar Maastricht??
Lees de OP nou eens, man.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rotterdam?
quote:Eén antwoord per keer
Per vraag raad je een keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de anderen toe.
Zit je nou alleen mij te stangen? Iedereen was aan 't gokken nu, omdat niemand 't wist.quote:
Gewoon de OP doorlezen, dan wordt het je allemaal wel duidelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit je nou alleen mij te stangen? Iedereen was aan 't gokken nu, omdat niemand 't wist.![]()
Toch zijn er met dat gokken echte puntjes te verdienen... en deze quiz is nou eenmaal een zaak van leven en dood, dus moeten we elkaar wel aan de regeltjes houden...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit je nou alleen mij te stangen? Iedereen was aan 't gokken nu, omdat niemand 't wist.![]()
We waren inderdaad aan het gokken, maar het gaat erom dat je maar 1 keer mag gokken. Pas als het is afgekeurd mag je weer een gok doen. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee, ik stang je niet, ik leg je de spelregels uit. Wij gaven allemaal één antwoord, totdat Cootz zei dat het niet klopte. Toen gingen we verder met raden. Jij zei daarna Eindhoven én Rotterdam.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:36 schreef Cootz het volgende:
Impuls?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |