Wordt warmer... ze kijken wel omhoog, maar niet zó hoog..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:19 schreef Yurithemaster het volgende:
esa? keulen bijhouden van satalieten?
Staan netjes in de OPquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:21 schreef Homdeck het volgende:
hoi. kan iemand mij de regels uitleggen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:21 schreef Homdeck het volgende:
Newbie lees de OP maarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:21 schreef Homdeck het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
airtrafic control dus
Kom op, wisten jullie dat écht niet??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:30 schreef ElizabethR het volgende:
Hmm ik wilde ook Eindhoven zeggen, dan maar Maastricht??
Lees de OP nou eens, man.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rotterdam?
quote:Eén antwoord per keer
Per vraag raad je een keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de anderen toe.
Zit je nou alleen mij te stangen? Iedereen was aan 't gokken nu, omdat niemand 't wist.quote:
Gewoon de OP doorlezen, dan wordt het je allemaal wel duidelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit je nou alleen mij te stangen? Iedereen was aan 't gokken nu, omdat niemand 't wist.![]()
Toch zijn er met dat gokken echte puntjes te verdienen... en deze quiz is nou eenmaal een zaak van leven en dood, dus moeten we elkaar wel aan de regeltjes houden...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit je nou alleen mij te stangen? Iedereen was aan 't gokken nu, omdat niemand 't wist.![]()
We waren inderdaad aan het gokken, maar het gaat erom dat je maar 1 keer mag gokken. Pas als het is afgekeurd mag je weer een gok doen. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee, ik stang je niet, ik leg je de spelregels uit. Wij gaven allemaal één antwoord, totdat Cootz zei dat het niet klopte. Toen gingen we verder met raden. Jij zei daarna Eindhoven én Rotterdam.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:36 schreef Cootz het volgende:
Impuls?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |