Niet geschoten is altijd mis!quote:
En dat wilde ik horenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:44 schreef Robbiev85 het volgende:
een hub zend het door naar alle kanalen en een switch alleen naar het bestemde kanaal
Dit heb ik trouwens niet eerder gehoord en kan hier ook zo snel geen bevestiging van vinden. Bovendien had ik al gezegd dat ik geen antwoord zocht op het gebied van data-snelhedenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:44 schreef geertp het volgende:
een switch zorgt ervoor dat iedereen over dezelfde verbindingsnelheid beschikt. Bij een 100Mbit switch heeft iedereen een 100Mbit verbindnig, waarbij een 100Mbit hub, de 100 Mbit wordt verdeeld over degene die verbonden zijn. Bij 2 pc's dus elk 50 Mbit
keur ik goedquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:57 schreef geertp het volgende:
ja bij informatica zou ook kunnen. ik meen het van bedrijfskunde te herrineren.
edit- ow, ging nog over de hub.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:02 schreef PhysicsRules het volgende:
aletta jacobs?
dacht ik ook aan..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:02 schreef PhysicsRules het volgende:
aletta jacobs?
Ik heb er de afgelopen 250 topic al 281 vragen moeten stellen. Wiki is my friendquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:08 schreef geertp het volgende:
Ben je nog niet door je inspiratie voor vragen heen Physics??? Je moet er zoveel stellen
klok/klepelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:14 schreef geertp het volgende:
heeft dat niet iets met de priorij van Sion te maken?
Je moet niet alles geloven wat Dan Brown schrijftquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:17 schreef geertp het volgende:
nee, dat kan niet. want de priorij was tegenstander van de katholieke kerk ofzoiets, maar waren absoluut geen joden...
Sion is goed, en een ander woord in de titel lijkt op priorij (het begint iig ook met pr en er zit een o inquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:24 schreef geertp het volgende:
maar goed. Met klok/klepel duid je wel aan dat ik enigzins in de richting zat?
er staat me echt iets van bij. iets met Sion. Maar ik zou het niet meer weten. Zou 't echt moeten opzoeken om 't te weten.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:19 schreef ElizabethR het volgende:
Heinrich Schliemann?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:31 schreef Plasterk het volgende:
dat ie slangen verdreef uit ierland en dat er daarom geen slangen zijn in ierland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |