nee, niet rivierenbuurtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik er niet heel erg naast. Maasstraat dan?
nee, ook niet in westquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:48 schreef PhysicsRules het volgende:
het is wel dezelfde bouwstijl. Dan ergens in west. Maar waar...
in de buurtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef Grumpey het volgende:
bij de parnassusweg in de buurt toevallig?
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:02 schreef Wupppie het volgende:
dat is inderdaad vlakbij de parnassusweg
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:15 schreef PhysicsRules het volgende:
Beethovenstraat dan?
dan moet ik even zoeken, deze foto heb ik zomaar van het web geplukt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:49 schreef Grumpey het volgende:
iets meer omgeving op foto mogelijk?
Boelelaan ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Hint, ik heb in het rechter pand gestudeerd.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:31 schreef Grumpey het volgende:
moet wel roeterseiland zijn....dat is geen grachtengordel natuurlijk, in Oost is die gordel mislukt/verneukt...
uhh...nee. Ik kan wel gokken. Roetersstraat is al gezegd, dus ik gok dan de sarphatistraat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Weet je me ook te vertellen vanuit welke straat deze foto gemaakt is?
Alsof het gebouw van de VU zo vrolijk is. Bovendien staat theoretische natuurkunde bij de UvA beter aangeschreven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
uhh...nee. Ik kan wel gokken. Roetersstraat is al gezegd, dus ik gok dan de sarphatistraat.
(overigens zou ik liever op de VU zitten dan op die gebouwen bij het roeterseiland)
Dan hoef je je nergens voor te schamenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:04 schreef Grumpey het volgende:
valckeniersstraat zit daar nog...daarna weet ik het niet meer
ze zijn het allemaal niet, wel in de buurtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:21 schreef Grumpey het volgende:
3e weteringsdwarstraat, fokke simonzstraat, noorderstraat? (ze lijken allemaal op mekaar namelijk, vandaar deze opsom-spam)
quote:
Erg late reactie, maar dat is echt niet de brug over het Noorder Amstelkanaal. Daar zitten geen gebouwtjes bij, aan de Apollolaan staan villa's en geschakelde woningen, en aan de Reijnier Vinkeleskade staan een schoolgebouw en een markant huizenblok. Het is de brug waar de Ferdinand Bolstraat overgaat in de Scheldestraat, met haaks erop de Amstelkade; in dat gebouwtje op de brug zit een pizzeria waar je met de boot je bestelling kan afhalen, en rechts op de hoek zie je het rode (hier moeilijk als zodanig herkenbaar) uithangbord van de avondwinkel. Heb er vijf jaar naast gewoond.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:06 schreef vronie het volgende:
Ferd.Bolstraat/Amstelkanaal
dan was de beschrijving onder de foto waar ik hem vandaan had verkeerdquote:Op zondag 3 juni 2007 03:12 schreef Metus het volgende:
[..]
[..]
Erg late reactie, maar dat is echt niet de brug over het Noorder Amstelkanaal. Daar zitten geen gebouwtjes bij, aan de Apollolaan staan villa's en geschakelde woningen, en aan de Reijnier Vinkeleskade staan een schoolgebouw en een markant huizenblok. Het is de brug waar de Ferdinand Bolstraat overgaat in de Scheldestraat, met haaks erop de Amstelkade; in dat gebouwtje op de brug zit een pizzeria waar je met de boot je bestelling kan afhalen, en rechts op de hoek zie je het rode (hier moeilijk als zodanig herkenbaar) uithangbord van de avondwinkel. Heb er vijf jaar naast gewoond.
vronie had dus gelijk:
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat het niet goed was, maar zo goed ken ik al die gebouwtjes daar ook weer niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:12 schreef Metus het volgende:
[..]
[..]
Erg late reactie, maar dat is echt niet de brug over het Noorder Amstelkanaal. Daar zitten geen gebouwtjes bij, aan de Apollolaan staan villa's en geschakelde woningen, en aan de Reijnier Vinkeleskade staan een schoolgebouw en een markant huizenblok. Het is de brug waar de Ferdinand Bolstraat overgaat in de Scheldestraat, met haaks erop de Amstelkade; in dat gebouwtje op de brug zit een pizzeria waar je met de boot je bestelling kan afhalen, en rechts op de hoek zie je het rode (hier moeilijk als zodanig herkenbaar) uithangbord van de avondwinkel. Heb er vijf jaar naast gewoond.
vronie had dus gelijk:
[..]
je vroeg erom, met je 13 in een dozijn straatjequote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef osho het volgende:
weteringstraat idd
voortaan kunnen we gewoon alle straatnamen van amsterdam posten en dan streept de foto-plaatser maar de juiste aan
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:51 schreef Hagelkaas het volgende:
Huidenstraat? Moest vanochtend op de Elandsgracht zijn
Zie ik nou goed dat het verboden is deze straat in te rijden met een auto, maar dan wel met 30km/hquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:56 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Hietvoor moet je in het google earth topic zijn.
Nieuwe:
[afbeelding]
Kloptquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:41 schreef Grumpey het volgende:
nee, het is de bernard zweerskade lijkt me, tegenwoordig nonstop bewoont door politiebewaking. Ken de straat erg goed omdat ik altijd doorheen fietste naar mijn toenmalige vriendin. Maar kan het mis hebben.
hehe :p Ik denk dat het bord er staat om aan te geven dat het een 30 km zone is, voor het geval dat je toch daar naar binnen rijdtquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zie ik nou goed dat het verboden is deze straat in te rijden met een auto, maar dan wel met 30km/h![]()
Haha, dat is dus echt wel de rivierenbuurt.. Beethovenstraat heeft geen hoekhuisjes op de brug, en die twee deuren onder aan dat huisje zijn van de pizzeria daarboven waar mensen op bootjes pizza kunnen bestellen..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:04 schreef osho het volgende:
[..]
http://maps.live.com/default.aspx?v=2&cp=52.351306~4.879153&style=r&lvl=17&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&encType=1
deze discussie was toch al geweest?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:05 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Haha, dat is dus echt wel de rivierenbuurt.. Beethovenstraat heeft geen hoekhuisjes op de brug, en die twee deuren onder aan dat huisje zijn van de pizzeria daarboven waar mensen op bootjes pizza kunnen bestellen..
yepzquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef Wupppie het volgende:
admiraal de ruyter?
nog steeds neequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:40 schreef fotoloog het volgende:
2e Jan Steenstraat?
jaaaaaahquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:44 schreef Reza-impreza het volgende:
van Ostadestraat
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:07 schreef Grumpey het volgende:
heb meerdere gedachten nu, ben er nog niet over uit of het oud-west of de pijp is, maar ik vermoed het laatste...
saenredamstraat?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:16 schreef Grumpey het volgende:
daniel stalpertstraat?
regio : Oud Westquote:Op maandag 25 juni 2007 22:20 schreef Cipri het volgende:
Geef eens een hint? Welke buurt we't moeten zoeken ofzow?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:18 schreef thettes het volgende:
elisabeth wolffstraat?
niet slecht , maar ook niet heel warmquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:43 schreef osho het volgende:
van alphenstraat ?
ook niet slecht , maar wel iets warmer dan de vorige gokquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
1ste Helmer>?
nope , t'is in de buurt van de Kinkerstraatquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:11 schreef vronie het volgende:
1ste Constantijn Huygensstraat
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Borgerstraat?
is trouwens erg heetquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Borgerstraat?
dat paste goed bij m'n avatarquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waarom heet jij Osho?
Groenten & Fruit groothandel , Bij de Jan van Galenstraat?quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:01 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Groenten & Fruit groothandel , Bij de Jan van Galenstraat?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:28 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Aan de rechterkant het oosterpark?
Vlakbij het Tropenmuseumquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:50 schreef Thorical het volgende:
Het Tropenmuseum bevindt zich in Amsterdam Oost, vlakbij Artis en het Oosterpark. Gezien het beperkt aantal parkeerplaatsen in de omgeving, is het raadzaam gebruik te maken van het openbaar vervoer. Het museum is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers.
Bezoekadres
Linnaeusstraat 2
1092 CK Amsterdam
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef osho het volgende:
http://maps.live.com/default.aspx?v=2&cp=52.36276~4.923356&style=r&lvl=16&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&encType=1
mauritskade dan ?
neequote:Op maandag 16 juli 2007 10:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Limburg van Stirumplein?
extra moeilijkheidsgraadquote:Op maandag 16 juli 2007 23:23 schreef qonmann het volgende:
ik heb een vergrootglas nodig....
Jammer voor je,anders had jij nu een foto kunnen plaatsenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:18 schreef Grumpey het volgende:
ja die wilde ik ook, maar toen was ie al ingenomen
Het is de bouw van deze straat,maar dit noemen ze Nieuw-Zuidquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:09 schreef Grumpey het volgende:
gerrit van der veenstraat?
neej, ook oud-zuid is dat. En zuidelijker dan oud-zuid, onder zuider-amstelkanaal, ligt zuideramstel. Nieuw-zuid ken ik niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:29 schreef vronie het volgende:
[..]
Het is de bouw van deze straat,maar dit noemen ze Nieuw-Zuid![]()
Ik heb me rot gezocht,maar kan hier niet uitkomenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:38 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neej, ook oud-zuid is dat. En zuidelijker dan oud-zuid, onder zuider-amstelkanaal, ligt zuideramstel. Nieuw-zuid ken ik niet.
mja, maar het is geen 100 mtr ofzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:55 schreef vronie het volgende:
In de buurt van de Minervalaan?
dan moet je maar niet meedoenquote:Op zondag 29 juli 2007 16:51 schreef qonmann het volgende:
Geen idee wat de lol van deze quiz is
nee, het is nog steeds meer in de buurt van het Minervaplein dan de rivierenbuurtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:11 schreef vronie het volgende:
Rivierenbuurt?
Ik geef het op hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:56 schreef osho het volgende:
[..]
nee, het is nog steeds meer in de buurt van het Minervaplein dan de rivierenbuurt
blijkbaar erg verborgen stukje Amsterdamquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:50 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik geef het op hoor![]()
Jouw afbeelding staat al 2 weken.
Volgens mij ook... Rembrand Tower op de achtergrond... lekker weer trouwensquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef Grumpey het volgende:
weespertrekvaart?
Weet zelf ook niet zeker of dat sowieso zo heet, en al helemaal niet of het hem is
Ja, klopt volgensmij..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef MrHoodigan het volgende:
Misschien dan toch Transvaalkade?
Dank je, mijn fotoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:09 schreef qonmann het volgende:
Gelukkig posten de mensen geen bakstenen meer maar gewoon een straat![]()
Mooie foto trouwens
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:19 schreef Roi het volgende:
[..]
Dank je, mijn foto.
Antwoord is trouwens Steve Bikoplein![]()
Mwah, alleen als je daar elke week bij de Dekamarkt je boodschappen doetquote:
Nope. Maar het is wel Amsterdamse school.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef Grumpey het volgende:
is dat 'het schip'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |