nee, niet rivierenbuurtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik er niet heel erg naast. Maasstraat dan?
nee, ook niet in westquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:48 schreef PhysicsRules het volgende:
het is wel dezelfde bouwstijl. Dan ergens in west. Maar waar...
in de buurtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef Grumpey het volgende:
bij de parnassusweg in de buurt toevallig?
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:02 schreef Wupppie het volgende:
dat is inderdaad vlakbij de parnassusweg
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:15 schreef PhysicsRules het volgende:
Beethovenstraat dan?
dan moet ik even zoeken, deze foto heb ik zomaar van het web geplukt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:49 schreef Grumpey het volgende:
iets meer omgeving op foto mogelijk?
Boelelaan ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Hint, ik heb in het rechter pand gestudeerd.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:31 schreef Grumpey het volgende:
moet wel roeterseiland zijn....dat is geen grachtengordel natuurlijk, in Oost is die gordel mislukt/verneukt...
uhh...nee. Ik kan wel gokken. Roetersstraat is al gezegd, dus ik gok dan de sarphatistraat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Weet je me ook te vertellen vanuit welke straat deze foto gemaakt is?
Alsof het gebouw van de VU zo vrolijk is. Bovendien staat theoretische natuurkunde bij de UvA beter aangeschreven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
uhh...nee. Ik kan wel gokken. Roetersstraat is al gezegd, dus ik gok dan de sarphatistraat.
(overigens zou ik liever op de VU zitten dan op die gebouwen bij het roeterseiland)
Dan hoef je je nergens voor te schamenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:04 schreef Grumpey het volgende:
valckeniersstraat zit daar nog...daarna weet ik het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |