ze zijn het allemaal niet, wel in de buurtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:21 schreef Grumpey het volgende:
3e weteringsdwarstraat, fokke simonzstraat, noorderstraat? (ze lijken allemaal op mekaar namelijk, vandaar deze opsom-spam)

quote:
Erg late reactie, maar dat is echt niet de brug over het Noorder Amstelkanaal. Daar zitten geen gebouwtjes bij, aan de Apollolaan staan villa's en geschakelde woningen, en aan de Reijnier Vinkeleskade staan een schoolgebouw en een markant huizenblok. Het is de brug waar de Ferdinand Bolstraat overgaat in de Scheldestraat, met haaks erop de Amstelkade; in dat gebouwtje op de brug zit een pizzeria waar je met de boot je bestelling kan afhalen, en rechts op de hoek zie je het rode (hier moeilijk als zodanig herkenbaar) uithangbord van de avondwinkel. Heb er vijf jaar naast gewoond.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:06 schreef vronie het volgende:
Ferd.Bolstraat/Amstelkanaal

dan was de beschrijving onder de foto waar ik hem vandaan had verkeerdquote:Op zondag 3 juni 2007 03:12 schreef Metus het volgende:
[..]
[..]
Erg late reactie, maar dat is echt niet de brug over het Noorder Amstelkanaal. Daar zitten geen gebouwtjes bij, aan de Apollolaan staan villa's en geschakelde woningen, en aan de Reijnier Vinkeleskade staan een schoolgebouw en een markant huizenblok. Het is de brug waar de Ferdinand Bolstraat overgaat in de Scheldestraat, met haaks erop de Amstelkade; in dat gebouwtje op de brug zit een pizzeria waar je met de boot je bestelling kan afhalen, en rechts op de hoek zie je het rode (hier moeilijk als zodanig herkenbaar) uithangbord van de avondwinkel. Heb er vijf jaar naast gewoond.
vronie had dus gelijk:
[..]

Ik vond het al zo vreemd dat het niet goed was, maar zo goed ken ik al die gebouwtjes daar ook weer niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:12 schreef Metus het volgende:
[..]
[..]
Erg late reactie, maar dat is echt niet de brug over het Noorder Amstelkanaal. Daar zitten geen gebouwtjes bij, aan de Apollolaan staan villa's en geschakelde woningen, en aan de Reijnier Vinkeleskade staan een schoolgebouw en een markant huizenblok. Het is de brug waar de Ferdinand Bolstraat overgaat in de Scheldestraat, met haaks erop de Amstelkade; in dat gebouwtje op de brug zit een pizzeria waar je met de boot je bestelling kan afhalen, en rechts op de hoek zie je het rode (hier moeilijk als zodanig herkenbaar) uithangbord van de avondwinkel. Heb er vijf jaar naast gewoond.
vronie had dus gelijk:
[..]

je vroeg erom, met je 13 in een dozijn straatjequote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef osho het volgende:
weteringstraat idd
voortaan kunnen we gewoon alle straatnamen van amsterdam posten en dan streept de foto-plaatser maar de juiste aan

quote:Op maandag 4 juni 2007 18:51 schreef Hagelkaas het volgende:
Huidenstraat? Moest vanochtend op de Elandsgracht zijn

Zie ik nou goed dat het verboden is deze straat in te rijden met een auto, maar dan wel met 30km/hquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:56 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Hietvoor moet je in het google earth topic zijn.
Nieuwe:
[afbeelding]

Kloptquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:41 schreef Grumpey het volgende:
nee, het is de bernard zweerskade lijkt me, tegenwoordig nonstop bewoont door politiebewaking. Ken de straat erg goed omdat ik altijd doorheen fietste naar mijn toenmalige vriendin. Maar kan het mis hebben.

hehe :p Ik denk dat het bord er staat om aan te geven dat het een 30 km zone is, voor het geval dat je toch daar naar binnen rijdtquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zie ik nou goed dat het verboden is deze straat in te rijden met een auto, maar dan wel met 30km/h![]()

Haha, dat is dus echt wel de rivierenbuurt.. Beethovenstraat heeft geen hoekhuisjes op de brug, en die twee deuren onder aan dat huisje zijn van de pizzeria daarboven waar mensen op bootjes pizza kunnen bestellen..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:04 schreef osho het volgende:
[..]
http://maps.live.com/default.aspx?v=2&cp=52.351306~4.879153&style=r&lvl=17&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&encType=1

deze discussie was toch al geweest?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:05 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Haha, dat is dus echt wel de rivierenbuurt.. Beethovenstraat heeft geen hoekhuisjes op de brug, en die twee deuren onder aan dat huisje zijn van de pizzeria daarboven waar mensen op bootjes pizza kunnen bestellen..

yepzquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef Wupppie het volgende:
admiraal de ruyter?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |